Se oli nyt tässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä annoin yhden pettämiskerran anteeksi...
Silti päädyttiin eri teille nyt ihan tässä lähipäivinä.

Itse kuulin kuukausi pettämisen jälkeen asiasta. Mies petti, kun yritimme hänen aloitteestaan pikkukakkosta, joka meni melkein samantien uskottomuudesta kuultuani enkeliksi.

Silti jatkettiin yhdessä. Uskoin, toivoin, rakastin. Luotin edelleen. Uutta yhtä pahaa petosta ei ilmennyt, mutta luottamus on mennyt täysin. Pettänyt ei ole tuon yhden kerran jälkeen, muttei ollut myöskään täysin luottamuksen arvoinen. Ei koko yhteisen taipaleen aikana.

Jotain meni lopullisesti rikki sillä hetkellä, kun kuulin miehen pettäneen...
Sillä hetkellä, kun mies valitsi jonkun muun.... Vaikka oma rakas odotti parinsadan metrin päässä kotona yhteisen vauvan kanssa...Ja pienen pieni masukki vatsassaan (tosin siitä ei vielä tiedetty pettämisajankohtana). Nyt tuli itku, perempi lopettaa...

Paljon voimia AP:lle!!!! :hug:

Kiitos kaikille rohkaisevista sanoista.Ja kyllä mun mielestä se oli mies joka heitti kaiken roskikseen,en minä.Minä en ole pettänyt vaan ajatellut meitä aina perheenä jossa luottamus olisi tärkeässä roolissa.Miehen mielestä ei näköjään.
Luottamusta en tule enään saamaan takaisin ikinä.Välillä tässä on todellakin vaikeita hetkiä jolloin romahtaminen on hyvinkin lähellä.Onneksi on ihania kavereita joiden olkapaahn voi nojata ja joille voi purkaa myös sitä vihaa mitä tunnen.Ja nämä teidän sanat lämmittävät tietysti myös mieltä.
Ensimmäinen yö meni suurinpiirtein valvoen ja eilen olinkin kuin haudasta noussut.En kehdannut edes kauppaan lähteä.Viime yönä olin sitten niin väsyksissä että vaikka ensin unen saanti olikin vaikeaa tipahdin totaalisesti puoli yhden maissa yöllä ja nukuin hyvin aamuun asti.Oikein itsekkin hämmästyin.
Hyvin todellakin on mies kaiken peittänyt.Johtunee osaksi siitä että yksikään noista eukoista ei asu lähimainkaan.Ja nämä ovat tapahtuneet joko työreissulla tai keikkamatkoilla.Mutta siitäpä ei ole lohtua mulle pätkääkään.Eilen kyllä laitoin miehelle viestin että olis nyt voinnut kiduttaa itseään vielä kuukauden eikä tipauttaa tätä pommia nyt joulun alla ja aiheuttaa sillä kauheaa kärsimystä meille ja meille todella synkän joulun.Tai pojillehan ei olla puhuttu vielä koko asiasta juuri sen takia ettei heidän joulu mene piloille.Tai siis,eihän miehessä ole edes munaa tulla kotiin selvimään asioita mutta se muna kyllä heiluu tuolla kylillä.Aika raukkamainen tapaus.
Nyt vaan asennoidun siihen että tällä kertaa kävi näin,kolmannella kerralla ehkä käy paremmin.Vaikka en mä kylä voi kuvitellakaan ottavani enään itselleni miestä.

Olen antanut miehelle anteeksi sen seitsemän pettämistä. Miksi? Siksi etten ole itsekään sen uskollisempi, aloin pettää sen jälkeen kun mies ekan kerran tunnusti suhteensa toiseen naiseen. Tosin mies ei sitä tiedä että vaimonsa on aikasta kevytkenkästä sorttia. Naisen kosto on kauhea. Buahahahaaa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkäikäiset lapset teillä on? Oliko se ongelmamurkku sun edellisestä liitosta vai tän petturin lapsi?

Tuo esikko on 16v. ja ei sen isä ollut yhtään sen parempaa sorttia kun näyttää tää pikku-ukon isäkään olevan.Ja on tuon esikon kanssa niitä murrosiän ongelmia ollut.Pikku-ukko on 7v.
Ja mä en kyllä kykene kostamaan pettämällä.Enkä varmaan pysty alottamaan uutta suhdettakaan hetkeen.Voipi mennä useampi vuosi.Nyt mä keskityn vaan muksuihin ja yritän parhaani mukaan järjestää heille joulua.Mua ei kyllä vois tän vähempää kiinnostaa tai innostaa joidenkin valojen laitto tai verhojen laitto.

Paljon voimia sinulle! Keskity lapsiin ja unohda koko mies...niin ei se ole helppoa, mutta tunnut olevan vahva ja vahvat pärjää aina. Muista että olet ainutlaatuinen ja ansaitset parempaa!! ;)
Hali :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Eli minusta sitten tulee se yh,jälleen kerran.
Mies tuossa äsken soitteli mulle kaljapäissään ja teki tunnustuksen että 2 kuukautta sitten on pettänyt mua,siis mennyt ihan loppuun asti.Kovasti pyyteli anteeksi mutta tällä hetkellä mä olen niin järkyttynyt etten kykene edes sellaista vaihtoehtoa ajattelemaan.
Vatsaa vääntää ja välillä tulee tunne että kohta oksennan kun oikein kourii.Itkennyt en ole kyyneltäkään mutta eipä tuo unikaan tule silmään.Onneksi kaveri on yön töissä ja sen kanssa viestitellään.Saan jollekin purkaa päätäni.
Toisaalta tekisi mieli antaa miehelle vielä mahdollisuus,mutta järki sanoo ettei siitä mitään tulisi koska luottamushan on mennyt ikiajoiksi.Hemmetti että mua ihan oikeasti sattuu.
Yhteistä taivalta nyt takana 10,5 vuotta ja mies se sitten päätti heittää kaikki kerralla roskikseen.

Pakko kysyä miehen fyysistä ikää, henkinen ikä selvisi jo.

Ja lohtua sulle ja roppakaupalla. Tuo on loukkaavin asia mitä läheisin ihminen voi toiselle tehdä.

No niin.Äsken tossa juttelin miehen kanssa puhelimessa.Ei ole herrassa edes miestä sen vertaa että tulis kotiin selvittämään asiat.Ensin ei meinannut edes puhelimeen vastata.
Tulipahan sitten tietoon että on pettänyt aikaisemminkin.Ja se nyt oli sitten se viimeinen pisara.Enään en edes mieti sitä mahdollisuutta että voisin ton miehen kanssa jatkaa.

No syyttikö humalatilaansa vai mitä. Me naisethan jotenkin aina syyllistetään, esim että ollaan pihtareita. Tai jotain. Jos susta tuntuu ettet voi jatkaa, niin kuuntele itseäsi. Miehen kanssa kuitenkin katkeroituisit. Intiimielämä olis mahdotonta, koko ajan se olisi se taustalla väijyvä peikko. Tuossa vaiheessa varmasti tuntuu, että on jakanut monet vuodet täysin ventovieraan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
Eli minusta sitten tulee se yh,jälleen kerran.
Mies tuossa äsken soitteli mulle kaljapäissään ja teki tunnustuksen että 2 kuukautta sitten on pettänyt mua,siis mennyt ihan loppuun asti.Kovasti pyyteli anteeksi mutta tällä hetkellä mä olen niin järkyttynyt etten kykene edes sellaista vaihtoehtoa ajattelemaan.
Vatsaa vääntää ja välillä tulee tunne että kohta oksennan kun oikein kourii.Itkennyt en ole kyyneltäkään mutta eipä tuo unikaan tule silmään.Onneksi kaveri on yön töissä ja sen kanssa viestitellään.Saan jollekin purkaa päätäni.
Toisaalta tekisi mieli antaa miehelle vielä mahdollisuus,mutta järki sanoo ettei siitä mitään tulisi koska luottamushan on mennyt ikiajoiksi.Hemmetti että mua ihan oikeasti sattuu.
Yhteistä taivalta nyt takana 10,5 vuotta ja mies se sitten päätti heittää kaikki kerralla roskikseen.

Pakko kysyä miehen fyysistä ikää, henkinen ikä selvisi jo.

Ja lohtua sulle ja roppakaupalla. Tuo on loukkaavin asia mitä läheisin ihminen voi toiselle tehdä.

Kyllähän tuo jo lähemmäs 40 on.

Yhteistyössä