se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä lähtisin selvittämään asioita miehen kans ja jättäisin lapset johonkin hoitoon siksi aikaa. Todennäköisesti kehottaisin miestä poistumaan talosta välittömästi.Voimia vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
toivottavasti sai raukka nukuttua yönsä. ite en ois voinu välttämättä vaan lähteä...

se vaatii voimia tuollaisesta selviäminen, toivottavasti aapee muistaa oman arvonsa ja tietää että ansaitsee paljon parempaa ku tuollaista letkuapinaa.

Peesi tämän otsikolle, tapelkaa omassa ketjussa ja osoitetaan tässä tukeamme AP:lle!!

Minä en varmaan tuommosessa tilanteessa pystyis hillitsemään itseäni. Tulis varmaan pari ruumista siltä seisomalta, napsahtais päässä. Mutta ukko ei ole ollenkaan sen tyylinen, että tommosta tekiskään. Mutta koskaan ei kukaan pysty sanomaan ettei koskaan ukko pettäis.

Jestas sentään. Ei tässä oikeen voi muuta kuin toivoa että paha olo loppuu jossain vaiheessa ja mies edes yrittää selittää vaikkei se mitään enää autakaan. musta olis kamalaa jos toinen vaan sanois että joo näin siinä vaan kävi eikä vaivautuisi edes selittämään.

Tää olis mun pahin painajainen, elämä loppuis varmaan siihen kun näkisin mieheni jonkun muun sylissä...alasti tai vaatteet päällä.

Pettäminen on sellainen juttu että nykyään se on niin helppoa kun joka hlvtin lehti sitä mainostaa tavalla tai toisella. Eli se ei oo mikään tabu enää. Miksi joidenkin täytyy tälläisellä mällätä että "haha, siitäs sait!" Julmaa!!!!!

en mä ainakaan oo mällännyt että siitäs sait ja pyydän anteeksi koska aiheeni täällä suurimmaksi osaksi on OT:tä :ashamed:

voimia ap:lle ja toivottavasti sait nukkua edes jonkin verran.

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Jestas sentään. Ei tässä oikeen voi muuta kuin toivoa että paha olo loppuu jossain vaiheessa ja mies edes yrittää selittää vaikkei se mitään enää autakaan. musta olis kamalaa jos toinen vaan sanois että joo näin siinä vaan kävi eikä vaivautuisi edes selittämään.

Tää olis mun pahin painajainen, elämä loppuis varmaan siihen kun näkisin mieheni jonkun muun sylissä...alasti tai vaatteet päällä.

Pettäminen on sellainen juttu että nykyään se on niin helppoa kun joka hlvtin lehti sitä mainostaa tavalla tai toisella. Eli se ei oo mikään tabu enää. Miksi joidenkin täytyy tälläisellä mällätä että "haha, siitäs sait!" Julmaa!!!!!

Siis hä? Kuka täällä on mällännyt tai syyllistänyt AP:ta? Menny mulla varmaan sitten jotain pahasti ohi...

Hyvin ahdistava tilanne ennenkaikkea. Kannattaisin kyllä keskustelua ennen mitään suuria päätöksiä jos vain pysytyt niin istukaa alas ja puhukaa. TUntuu varmaan yliptsepääsemättömältä, mutta kyllä kannattaa. :hug: Niinhän se on, että elämä on matka.

kylläpäs täällä kaksplussalla on paljon petettyjä naisia, kun joka toinen viesti on et kaikki miehet pettää. Surullista...mut en ihmettele enää miks täällä niin paljon tapellaan... kannattaa varmaan pysyä sinkkuina teidän, jotka ette pysty yhtään luottamaan toiseen ihmiseen.

Ap:lle jaksamisia!

Siis paljonko siellä sitä porukkaa oli, kun oli naisten ja miesten kenkiä?

Jos olisin kaverini luona ollut näinkin monta yötä, niin ennemmin pystyisin kaverini kannssa asiasta puhumaan, kuin kirjoittelisin kaverin koneelta kaksplussaan. Outo juttu mun mielestä.

Itku tulee kun lukee tätä ketjua! Itse tiedän miltä tuo tuntuu,mies petti minua kolmesti kunnes tajusin oman hyvinvointini. Nyt erotaan vaikka kamalalta siltikin tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja lii:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin mä:
Voimia!

Mä soittaisin ukolle ja kertoisin että tulen lasten kanssa kotiin siihen ja siihen aikaan. Katsokkin että olet häipynyt kamoinesi.

mitä jos as onkoin miehen...

Jos olisit vaivautunut lukemaan koko ketjun läpi, tietäisit, että asunto on aapeen perintökämppä.

Mä oisin kyllä jo ton hävityksen kauhistuksen huomatessani paiskonut pihalle ensin miehen, sitten sen tavarat, ja jos ne muut eivät olisi siinä samassa painelleet vikkelästi pihalle, niin olisin poistanut myös ne vieraat sieltä. Mulla tosin kiehahtaa tosi herkästi, ennen loukkaantumisen tunnetta olisi taatusti tullut perkeleenmoinen kiukku, enkä usko että olisin kyennyt vaan rauhallisesti poistumaan.

Voimia ap:lle, ukko mäelle vaan. Saat taatusti paremmankin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
tulin kotiin sunnuntaina äitini luota ja siis päivää ennemmin kuin oli sovittu,lapset jäivät vielä sinne että voidaan miehen kanssa (molemmilla loma)olla kaksistaankin mutta kotiin saavuttuani avasin ulko-oven ja haistoin jo siinä että ompa kamala haju sitten alkoi löytyä kenkiä..liikaa kenkiä,naisten jmiesten kenkiä.haju oli oksennuksen ja vanhan viinan sekoitus,todella ällöttävä.kuorsausta kuului vähän jokapuolelta,menin lähimpänä olevan takkahuoneen ovelle ja katoin kuinka pari puolituttua jätkää veteli sikeesti unia viinapullot lattialla pyörien ja ajttelin mielessäni että jahka löydän vielä äijän niin saavat kuulla kunniansa ja siivota tumpit ja viinapullot sekä itsensä.astelin makkariin ja ovella sydän pysähtyi.
äijä makasi siellä naisen kanssa alasti toisiinsa kietoutuneena.
lähdin mitään sanomatta paikalta.olen tällä hetkellä ollut kaverini luona öitä kun en enää kehdannut äitini luo mennä,äijä yrittänyt soittaa monta kertaa vaikkakin vasta maanantain puolella kun luuli mun tulevan silloin.en ole vastannut,en yksinkertaisesti keksi miten saisin järkevästi raivoni purettua,kun olen kaverin kanssa puhunut niin se on silkkaa itkuhysteriaa,sanoja ei vaan tule vaan pelkkää itkua ja ulinaa.
mitä helkkaria teen,ilmoittautua pitäisi kuitenkin,olihan hän jo äitillekkin kerinnyt soitella ja ihmetellä mut sanoin ettei tarvi kertoa musta mitään ja et olen turvassa.
siis mitä helvettiä teen ??jotenki pitäisi ittensä saada kokoon kun lapset on kohdattava pian ja kai se äijäkin...

En ymmärrä miestäsi, enkä kyllä sinuakaan. MIKSI ihmeessä et herättänyt miestäsu silloin? Hänelle ei olisi jäänyt aikaa kehitellä stooria ja syyttää sinua myöhemmin sairaaksi joka kuvittelee kaiken. Hän ei olisi voinut vain siivota jälkiään ja kuvitella, että et tiedä mitään tapahtuneesta. MIKSI ihmeessä et ihan oikeasti karjaissut oikein kunnolla ja heittänyt niitä juoppoja sieltä pellolle, vaikka sitten ilman vaatteita ja PUHUNUT miehen kanssa?????? Käräyttänyt rysän päältä??
Mikä ihme siinä on, ettei nykyään osata puhua, vaan paetaan ja sitten itketään kavereille samalla kun pettävä osapuoli saa jatkaa elämäänsä tuutilullaa fiiliksillä = eli ei tässä ole mitään hätää kun muijakaan ei tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
tulin kotiin sunnuntaina äitini luota ja siis päivää ennemmin kuin oli sovittu,lapset jäivät vielä sinne että voidaan miehen kanssa (molemmilla loma)olla kaksistaankin mutta kotiin saavuttuani avasin ulko-oven ja haistoin jo siinä että ompa kamala haju sitten alkoi löytyä kenkiä..liikaa kenkiä,naisten jmiesten kenkiä.haju oli oksennuksen ja vanhan viinan sekoitus,todella ällöttävä.kuorsausta kuului vähän jokapuolelta,menin lähimpänä olevan takkahuoneen ovelle ja katoin kuinka pari puolituttua jätkää veteli sikeesti unia viinapullot lattialla pyörien ja ajttelin mielessäni että jahka löydän vielä äijän niin saavat kuulla kunniansa ja siivota tumpit ja viinapullot sekä itsensä.astelin makkariin ja ovella sydän pysähtyi.
äijä makasi siellä naisen kanssa alasti toisiinsa kietoutuneena.
lähdin mitään sanomatta paikalta.olen tällä hetkellä ollut kaverini luona öitä kun en enää kehdannut äitini luo mennä,äijä yrittänyt soittaa monta kertaa vaikkakin vasta maanantain puolella kun luuli mun tulevan silloin.en ole vastannut,en yksinkertaisesti keksi miten saisin järkevästi raivoni purettua,kun olen kaverin kanssa puhunut niin se on silkkaa itkuhysteriaa,sanoja ei vaan tule vaan pelkkää itkua ja ulinaa.
mitä helkkaria teen,ilmoittautua pitäisi kuitenkin,olihan hän jo äitillekkin kerinnyt soitella ja ihmetellä mut sanoin ettei tarvi kertoa musta mitään ja et olen turvassa.
siis mitä helvettiä teen ??jotenki pitäisi ittensä saada kokoon kun lapset on kohdattava pian ja kai se äijäkin...

En ymmärrä miestäsi, enkä kyllä sinuakaan. MIKSI ihmeessä et herättänyt miestäsu silloin? Hänelle ei olisi jäänyt aikaa kehitellä stooria ja syyttää sinua myöhemmin sairaaksi joka kuvittelee kaiken. Hän ei olisi voinut vain siivota jälkiään ja kuvitella, että et tiedä mitään tapahtuneesta. MIKSI ihmeessä et ihan oikeasti karjaissut oikein kunnolla ja heittänyt niitä juoppoja sieltä pellolle, vaikka sitten ilman vaatteita ja PUHUNUT miehen kanssa?????? Käräyttänyt rysän päältä??
Mikä ihme siinä on, ettei nykyään osata puhua, vaan paetaan ja sitten itketään kavereille samalla kun pettävä osapuoli saa jatkaa elämäänsä tuutilullaa fiiliksillä = eli ei tässä ole mitään hätää kun muijakaan ei tiedä.

Kaikki nyt vaan eivät toimi samalla tavalla eikä se sinun ymmärrystäsi vaadi. Ehkä ap on mennyt niin shokkiin miehen löydettyään, että on vain ajatellut paeta paikalta sanomatta mitään. Luultavasti sitäpaitsi ap läpikäy nyt kaikenmaailman jälkiviisauksia siitä, mitä olisi voinut tehdä tai sanoa toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Niinpä... Ja mä olen edelleen sitä mieltä, että JOKAINEN kakslahkeinen pettää tilaisuuden tullen - Kyllä tosi juttu on näin! Ja turha ulista, että ei mun mies ainakaan... Ne on kuultu niin monet kerrat ja kuinkas sitten kävikään...

Ap:lle tosi paljon voimia tulevaa eroprosessia varten. Eikä kannata antaa anteeksi, sillä siitäkin on kokemusta, että mies (?) joka pettää kerran, tekee sen toistekin... Valitettavasti.

mun on ihan pakko sanoa tähän kuitenkin että eipäs yleistetä!

Juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Niinpä... Ja mä olen edelleen sitä mieltä, että JOKAINEN kakslahkeinen pettää tilaisuuden tullen - Kyllä tosi juttu on näin! Ja turha ulista, että ei mun mies ainakaan... Ne on kuultu niin monet kerrat ja kuinkas sitten kävikään...

Ap:lle tosi paljon voimia tulevaa eroprosessia varten. Eikä kannata antaa anteeksi, sillä siitäkin on kokemusta, että mies (?) joka pettää kerran, tekee sen toistekin... Valitettavasti.

mun on ihan pakko sanoa tähän kuitenkin että eipäs yleistetä!

Nooh, seuraapa tätä palstaa vähän aikaa juuri tällaisten juttujen osalta, niin voipi tuo mielipide yleistyksestä muuttua... ;) Jos ei sovi yleistää, niin miksi sitten tälläkin palstalla jatkuvasti joku ilmoittaa, että tuli petetyksi... :whistle:

A) Monet niistä jutuista paljastuu provoiksi
B) Luulenpa että tänne kirjoittelee suomalaisista sen verran vähän, ettei sen perusteella VOI vielä kertoa ihan kaikkea suomalaismiehen rehellisyydestä.
C) Unohdit sitten naiset tuosta vertauksestasi, vai kanin kanssako ne miehet vaimojaan pettää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
vieras, ei kaikki miehet petä. On niitä uskollisiakin olemassa. ihan sama kuin sanoisit että kaikki naiset pettää.

KYLLÄ MUUTEN PETTÄÄ,TAVALLA TAI TOISELLA...

Naisetko ei petä, tavalla tai toisella? Kenen kanssa ne miehet vaimojaan pettää, toisten miehienkö?

Voimia ap:lle! Tuossa yhdistyy parisuhteen pettämisen kaksi kamalinta teoriaa: maata toisen kanssa ja vielä yhteisessä kodissa omassa sängyssä! Musta kuitenkin, että sen raivon ja kiukun, joka sulla on oik näyttää, niin säästä se siihen, kun lapset eivät näe. Kun tuollaista raivoa purkaa, ei lastentarvitse sitä kuulla, sanasto varmasti vähemmän kaunista. isi varmasti heille silti tärkeä, vaikka täysi paska oiskin, myös nyt meidän kaikkien muidenkin naisten silmissä. ja ota etäisyyttä ensin tapahtuneeseen, kuitenkin ennen kuin alat toimimaan suuntaan tai toiseen.

todella paljon voimia sinne. uusi elämä sulla edessä, parempaan suuntaan siis vain meet. lapset kyllä kestää ja sinäkin. tollasta miestä ei sun tartte katella, ansaitset paljon parempaa kohtelua.

Yhteistyössä