Se on nyt kuulkaas semmonen juttu, että mä luovutan!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mä en enää koita väkipakolla ylläpitää mun ja lasten isän välejä. Jos toinen ei tee asian eteen mitään, niin en minäkään jaksa. Mä olen joustanut elatusmaksujen suuruudessa, niiden maksupäivissä, pyytänyt sitä tänne, että saa tulla poikien kanssa leikkimään (se ei ole edelleenkään ostanut turvaistuimia autoonsa, siksi se on ollut aina täällä). Mutta nyt ton lauantaisen episodin ja täydellisen mykkäkoulun (hänen puoleltaan) jälkeen..................

..tulin siihen tulokseen, että minä luovutan. Olkoon. Hän valitsi tärkeysjärjestyksensä nyt, koska on valmis rikkomaan välit sen takia, että katsoin elokuvaa miespuolisen henkilön kanssa. Asia olkoon niin sitten. Mä puhun sille ainoastaan lasten asioihin liittyviä juttuja tästä lähin. Ja varokoon päätään, jos tänne eksyy vielä kyttäämään. Joku pinna se on meikäläiselläkin.
Se on se mustasukkaisuus, joka menee kaiken, AIVAN KAIKEN järjellisen toiminnan ohi aina. Ja jos joku sanoo, ettei se ole sairaus, niin on väärässä - se on pahemman laatuinen mielenhäiriö, mennessään mahdottomuuksiin.

Nyt riitti.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kuulostaa parhaimmalta ratkaisulta.. ei tuo noin jatkua. on se ihmeellistä joidenkin järjenjuoksu.

Joo... että ollaan vittumaisia, mutta sit kuitenkin mukamas niin herkissä väleissä, että tänne kehtaa pamahtaa ilmottamatta vittuilemaan ja kaasuttelemaan pitkin pihaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miten sä jaksat aina valittaa, hae apua itelles jos elämä potkii.

Mitäs muuta sä sit taas teet kun valitat? :saint: Tämä on keskustelupalsta - täällä keskustellaan. Ellet sinä kestä sitä, niin paina rastia :)

Paina kuule ihan ite vaan.

Joskus on parempikin luovuttaa... Mun mies yritti myös aikoinaan kaikkensa, että sillä ja exällään ois säilyneet välit lasten takia, mutta sovussa on aika vaikeaa yksin olla, jos toisella ei ole halua. Nykyään ovat yhteydessä lähinnä tekstiviestein, silloin kun on pakko, mikä on tavallaan aika surullista.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:

Mitäs muuta sä sit taas teet kun valitat? :saint: Tämä on keskustelupalsta - täällä keskustellaan. Ellet sinä kestä sitä, niin paina rastia :)

Upposko? :D

Tais sulla itelläs kolahtaa :=)

Joskus on parempikin luovuttaa... Mun mies yritti myös aikoinaan kaikkensa, että sillä ja exällään ois säilyneet välit lasten takia, mutta sovussa on aika vaikeaa yksin olla, jos toisella ei ole halua. Nykyään ovat yhteydessä lähinnä tekstiviestein, silloin kun on pakko, mikä on tavallaan aika surullista.

Onhan se tavallaan surullista. Asiat olisi helpompi hoitaa, kun pystyisi olemaan väleissä. Saas kattoa helpottaako myöhemmin, kun tuo lopulta tajuaa tämän tilanteen kokonaisuudessaan... JOS tajuaa.

Alkuperäinen kirjoittaja se vieras:

Musta on lähinnä huvittavaa itkeä että "älä kirjota tommosesta aiheesta, mee hoitoon, jaadajaada" :D Koska tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että täällä voi kirjoittaa mitä tahansa, kunhan on suht asiallinen. Mutta ei kaikki toki tajua :saint: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja se vieras:

Musta on lähinnä huvittavaa itkeä että "älä kirjota tommosesta aiheesta, mee hoitoon, jaadajaada" :D Koska tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että täällä voi kirjoittaa mitä tahansa, kunhan on suht asiallinen. Mutta ei kaikki toki tajua :saint: :whistle:

onko sulla minkä ikäset muksut :)

kuulostaa parhaimmalta ratkaisulta.. ei tuo noin jatkua. on se ihmeellistä joidenkin järjenjuoksu.

Joo... että ollaan vittumaisia, mutta sit kuitenkin mukamas niin herkissä väleissä, että tänne kehtaa pamahtaa ilmottamatta vittuilemaan ja kaasuttelemaan pitkin pihaa :D

noh mä oon luovuttanut siinä suhteessa etten viitsi enää edes ehdottaa ex:lle mitään.. mennään just sen ehdoilla niin ei tarvii tapella. en jaksa sitä. mut kyl yksityisyys on säilytettävä. joskus on pakko olla vittumainen. meillä oli jossain vaiheessa tilanne et lasten isällä ei ollut kuopukselle istuinta. sanoin sit et on turha tulla tänne päinkään jos ei istuinta ole ensi kerraksi hommattu.. olihan se sit =)

noh mä oon luovuttanut siinä suhteessa etten viitsi enää edes ehdottaa ex:lle mitään.. mennään just sen ehdoilla niin ei tarvii tapella. en jaksa sitä. mut kyl yksityisyys on säilytettävä. joskus on pakko olla vittumainen. meillä oli jossain vaiheessa tilanne et lasten isällä ei ollut kuopukselle istuinta. sanoin sit et on turha tulla tänne päinkään jos ei istuinta ole ensi kerraksi hommattu.. olihan se sit =)

No....video. Mä olen joustanut siinäkin. Kyllä mä sit vien ja haen ja silleen.... MINÄ huolehdin aina kaikesta. Niin se meni jo suhteenkin aikana. Ja menee edelleen. Mut olkoon vaan mulkku mua kohtaan, mä osaan olla suoranainen vittupää, jos siihen leikkiin lähden :xmas: Ei vaan oo viittinyt. Mut hittojakos tässä......

No....video. Mä olen joustanut siinäkin. Kyllä mä sit vien ja haen ja silleen.... MINÄ huolehdin aina kaikesta. Niin se meni jo suhteenkin aikana. Ja menee edelleen. Mut olkoon vaan mulkku mua kohtaan, mä osaan olla suoranainen vittupää, jos siihen leikkiin lähden :xmas: Ei vaan oo viittinyt. Mut hittojakos tässä......

mäkin kuskasin lapsia yhdessä vaiheessa.. kerran vaan ex jätti menemättä äitinsä luo niitä lapsia tapaamaan joten siihen loppu kuskaukset. :whistle: oma mokansa. rajansa joustamisellakin.. oikeasti. jossain vaiheessa on pakko sanoa ei. onks teillä millainen tapaamissopimus?

Nii just, "mä oon kans vittupää ku kerta toinenkin on"
Etkös sä vois sit olla se viisaampi ja olla menemättä samalle tasolle sen ukkos kanssa.

Haah. Mä olen kuule tehnyt niin jo vuosia. Enää mun ei tarvitse. Mun ei enää tarvitse kestää sen paskakohtelua :) Se on tämän eron paras puoli, ja siitä mä pidän kiinni.

mäkin kuskasin lapsia yhdessä vaiheessa.. kerran vaan ex jätti menemättä äitinsä luo niitä lapsia tapaamaan joten siihen loppu kuskaukset. :whistle: oma mokansa. rajansa joustamisellakin.. oikeasti. jossain vaiheessa on pakko sanoa ei. onks teillä millainen tapaamissopimus?

...miks se äitinsä luona tapaa?

Meillä oli alkuun niin, että joka toinen vkl ovat isällään, mutta äijä ottaa viikonlopputöitä vastaan miten sattuu, ettei toi sopimus ihan nyt pidäkään kutinsa. Mulle on aivan sama, vaikka ottais jouluna ja juhannuksena vaan - mut lapsille ois helppoa kun ois joku selkeä systeemi... Mut ei se ton kanssa kyllä tuu onnistumaan.

Nii just, "mä oon kans vittupää ku kerta toinenkin on"
Etkös sä vois sit olla se viisaampi ja olla menemättä samalle tasolle sen ukkos kanssa.

Haah. Mä olen kuule tehnyt niin jo vuosia. Enää mun ei tarvitse. Mun ei enää tarvitse kestää sen paskakohtelua :) Se on tämän eron paras puoli, ja siitä mä pidän kiinni.

ei tarviikaan. mä löin yhdessä vaiheessa ranttaliks enkä enää suostunut ex:n mitä pöllöinpiin ehdotuksiin. sit asia ratkes kun ex otti silmän kauniiseen käteen. arvioi tilannetta ja ehdotti itse tapaamiskuviota. sit ollaan menty eteenpäin niin kuin hän ehdotti. mut toista vuotta meni ennekuin mä uskalsin lyödä kovan kovaa vastaa et tilanne saatiin jonkilaiseen päätökseen. ei sellainen veivaaminen ole lapsillekaan hyväks.

Mä oon kans luovuttanu jo kauan sitte. Erosta on nyt 6 vuotta ja noin about 3 vuoteen ei ole lapset isäänsä nähny. No joo... Se osti vanhimmalle takin talveksi ja toi sen tossa pari kuukautta sitte. Sen kummemmin ei yhteyttä pidä. Lapset kärsii mut ei auta. Yritin kans aikani saada siihen jotain yhteyttä ja sopia ja keskustella asioista mut ku toinen ei pidä lupauksiaan niin mä luovutin kans. Ei ole mitään järkeä yksin yrittää jos toinen laittaa koko ajan kapuloita rattaisiin ja ajattelee vain omaa etuaan.

...miks se äitinsä luona tapaa?

Meillä oli alkuun niin, että joka toinen vkl ovat isällään, mutta äijä ottaa viikonlopputöitä vastaan miten sattuu, ettei toi sopimus ihan nyt pidäkään kutinsa. Mulle on aivan sama, vaikka ottais jouluna ja juhannuksena vaan - mut lapsille ois helppoa kun ois joku selkeä systeemi... Mut ei se ton kanssa kyllä tuu onnistumaan.

tapas välillä siellä kun ei pystynyt kuulemma kohtaamaan mua (sen vertaa et olis hakenut ja tuonut lapset).. tän siis kertoi lastenvalvoja. meillä oli sellaiset välit siinä vaiheessa et kaikki keskusteltiin lastenvalvojan kautta. nykyään tekstiviestein. vaadin tuolloin et säännölliset tapaamiset on oltava. ei lapsia voi pomputtaa miten sattuu. ex vetosi siihen et kun on vaikeaa.. onhan hällä, en kiellä, mut meilläkin on elämä. ja lapset kuuluu ex:n elämään oli tilanne mikä hyvänsä, ei heitä voi laittaa kärsimään muiden valinnoista.

sopimukseen on nykyään kirjattu kellon ajatkin et miten lapset on isällään. näin meillä on vähemmän keskusteltavaa kun ei tarvii kysellä.

Yhteistyössä