Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Kauan olette olleet erossa? Kyllä se ajan kanssa helpottaa, usko vaan :hug:
Ai helpottaako, mun jo exän erosta on jo 8 vuotta, hän petti minua, hän halusi erota.
Hän sai talon, jonka minä olin rakennuttanut, kun exä teki matka töitä, koska talo oli keskeneräinen, maksoi siitä huomattavasti alle valmiin hinnan, suhteessa niin että 5.000 euron panostuksella, se mikä oli kesken talon hinta nousee yli 100. 000.
Hänen elarinsa ei ole suhteessa tuloihin, eli jos lastenvalvoja olisi elarin laskenut, se olisi ollut huomattavasti suurempi.
Minä joustan, kun exä on matkatöissä, vaihdetaan viikonloppuja, poika käy jopa viikolla isällään, on lomillaan pidempään kuin sopimuksessa jne.
Silti minä olen se paska tyyppi, vaikka esim. elaria ei ole korotettu koskaan. Minä saan kuullu huudot, kun poika unohtaa lääkkeet isälleen (minusta vanhemman velvollisuus on huolehtia edes lääkkeistä), minä saan kuulla huudot, kun lapsen vaatteet eivät ole riittävän hienoja isälleen (aina ovat siistejä, puhtaita ja ehyitä, eivät ole hinnakkaita kuitenkaan, sillä poika kadottaa valtavan määrän vaatteita vuodessa), näitä huudon syitä riittää loputtomiin. Kun solmin uuden parisuhteen, olisi exäni pitänyt saada hyväksyä tämä uusi mieheni.
Minä en enää jaksa. Eli en soita lapsen asioista isälleen, lapsi saa soittaa, kun isä soittaa kieltäydyn kuuntelemasta huutoa ja suljen luurin, jos puhuu asiallisesti ja asiasta, voin jutellakin. Minua ärsyttää myös se, että isä kuvittelee olevansa parempi isä kuin onkaan, ja haluaa esim. että hänelle ilmoitetaan, jos vaikka koulussa on ongelmia, kuitenkaan hän ei niitä ongelmatilanteita pysty ratkomaan koska tekee matka töitä, eli on yli puolet kuukaudesta poissa kotoa.