Se on sitten sentistä kiinni

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gabriela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gabriela

Aktiivinen jäsen
26.05.2006
2 075
0
36
PLÄÄH :headwall:

Me oltaisiin niin haluttu ne Emmaljungan twin city crossit.. mutta.... ovesta mahtuivat vielä, mutta eivät enää parvekkeen ovesta.. pitäisi sahata oven karmista sentti, siis yksi sentti pois, jotta sais ulos partsille.. :headwall: mut juuri se kriittinen sentti, josta sitten puhaltaa kylmää sisään talvella..

Pakko kai sitten ostaa jotkut höpönlöpön rattaat, jotka on kapeemmat, mut joilla vaikee käydä lenkillä koiran kans, kun viettää joka suuntaan.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
miks ne pitäis mahtua parvekkeen ovesta ulos?

Samaa ihmettelen mä. Ja jos ne sinne parvekkeelle pitää saada, niin eikö ne voi pistää kasaan, viedä parvekkeen ovesta ulos ja avata taas parvekkeella ja toisin päin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.

Ajatus oli se, että tähän mennessä ainakin nukkuminen sadepäivinä yms.. mennyt parhaiten niin, et käynyt pienen lenkin heittämässä ulkona et nukahtanut, ja sen jälkeen hipsinyt partsille vaunujen kanssa ja jättänyt nukkumaan rattaissa. Tällöin ei tarvii kävellä sateessa, mut saa nukahtaan, kun ei oikein partsille meinaa ilman kävelyä nukahtaa (lue onnistunut kerran). Sisällä tietty liian kuuma jos joutuu alottaa ulkokävelyllä.

Meil olis vaan niin hyvä iso parveke, kun asutaan alimas kerrokses..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.

Niin? Miksei kaksosten rattaitakin vo ottaa ilmaiseksi vastaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
PLÄÄH :headwall:

Me oltaisiin niin haluttu ne Emmaljungan twin city crossit.. mutta.... ovesta mahtuivat vielä, mutta eivät enää parvekkeen ovesta..

mulla ei emmaljungat mahdu edes ulko-ovesta :'( :headwall: :headwall:

Täh, okei ulko-ovet eivät siis ole standardeja vaik oon aina luullut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.

Niin? Miksei kaksosten rattaitakin vo ottaa ilmaiseksi vastaan?

Joo mut ei ole tullut paljoa vastaa kirpputoreilla kaksosten rattaita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
PLÄÄH :headwall:

Me oltaisiin niin haluttu ne Emmaljungan twin city crossit.. mutta.... ovesta mahtuivat vielä, mutta eivät enää parvekkeen ovesta..

mulla ei emmaljungat mahdu edes ulko-ovesta :'( :headwall: :headwall:

Täh, okei ulko-ovet eivät siis ole standardeja vaik oon aina luullut..

uusissa taloissa ne on kyllä vissiin joittenkin standardien mukaisia ja riittävän leveitä rattaille ja pyörätuoleille, mutta tää on vanha talo ja ulko-ovi vaan 74cm leveä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.

Niin? Miksei kaksosten rattaitakin vo ottaa ilmaiseksi vastaan?

Joo mut ei ole tullut paljoa vastaa kirpputoreilla kaksosten rattaita..

Kerros miksei niitä rattaita voi kasata välillä? ikös ne muksut ole kopassa jotka voi nostaa siksi aikaa pois?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Twin Cangaroo ois sentin kapeampi. :whistle: :wave:

Onks se sellanen mis pienet renkaat edessä?

Ei.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=894&valikoimaid=1

En kyllä yhtään tiedä millaset ois käytössä..

Joo nyt muistan noi, kiitos vinkistä.. nähtiin ne kaupas ja sisarpakkauksen kans makso 1100? oli aika suolanen hinta ja taidettiin siks jättää kattelu vähemmälle.. eikä kysytty oisko kapeemmat.. Ja mies ei tykkää oikein noist jossa eturenkaat kääntyy..

Mut täytyyhä harkita kun kerran ei nää meidän lempparitkaan oikein onnistu.. ellen oikeesti keksi jotain kieroa, mitä en ole vielä hokannut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vies:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.

Niin? Miksei kaksosten rattaitakin vo ottaa ilmaiseksi vastaan?

Joo mut ei ole tullut paljoa vastaa kirpputoreilla kaksosten rattaita..

Kerros miksei niitä rattaita voi kasata välillä? ikös ne muksut ole kopassa jotka voi nostaa siksi aikaa pois?

Ajatus oli se, että tähän mennessä ainakin nukkuminen sadepäivinä yms.. mennyt parhaiten niin, et käynyt pienen lenkin heittämässä ulkona et nukahtanut, ja sen jälkeen hipsinyt partsille vaunujen kanssa ja jättänyt nukkumaan rattaissa. Tällöin ei tarvii kävellä sateessa, mut saa nukahtaan, kun ei oikein partsille meinaa ilman kävelyä nukahtaa (lue onnistunut kerran). Sisällä tietty liian kuuma jos joutuu alottaa ulkokävelyllä.

Ja jos nostan välillä pois niin herää ihan takuulla, kun herää joskus jo rappukäytävässäkin jos esim. hissinovi kolahtaa kun tullaan sisään.. Ei mikään maailman paras päiväuni nukkuja laisinkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vies:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.

Niin? Miksei kaksosten rattaitakin vo ottaa ilmaiseksi vastaan?

Joo mut ei ole tullut paljoa vastaa kirpputoreilla kaksosten rattaita..

Kerros miksei niitä rattaita voi kasata välillä? ikös ne muksut ole kopassa jotka voi nostaa siksi aikaa pois?

Ajatus oli se, että tähän mennessä ainakin nukkuminen sadepäivinä yms.. mennyt parhaiten niin, et käynyt pienen lenkin heittämässä ulkona et nukahtanut, ja sen jälkeen hipsinyt partsille vaunujen kanssa ja jättänyt nukkumaan rattaissa. Tällöin ei tarvii kävellä sateessa, mut saa nukahtaan, kun ei oikein partsille meinaa ilman kävelyä nukahtaa (lue onnistunut kerran). Sisällä tietty liian kuuma jos joutuu alottaa ulkokävelyllä.

Ja jos nostan välillä pois niin herää ihan takuulla, kun herää joskus jo rappukäytävässäkin jos esim. hissinovi kolahtaa kun tullaan sisään.. Ei mikään maailman paras päiväuni nukkuja laisinkaan..

No voi että, eikä sit varmaan onnistu jos veis pelkän kopan sinne partsille? Toivottavasti keksitte jonku ratkaisun! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
PLÄÄH :headwall:

Me oltaisiin niin haluttu ne Emmaljungan twin city crossit.. mutta.... ovesta mahtuivat vielä, mutta eivät enää parvekkeen ovesta..

mulla ei emmaljungat mahdu edes ulko-ovesta :'( :headwall: :headwall:

Täh, okei ulko-ovet eivät siis ole standardeja vaik oon aina luullut..

uusissa taloissa ne on kyllä vissiin joittenkin standardien mukaisia ja riittävän leveitä rattaille ja pyörätuoleille, mutta tää on vanha talo ja ulko-ovi vaan 74cm leveä :|

Oho, no on sit kapee.. tai kapeimmat olla 74,5 joita nähtiin.. harmi.. miten oot sit ratkassu asian?
 



Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vies:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Kaunis ajatus, mut tarttis olla kaksosten rattaat.

Niin? Miksei kaksosten rattaitakin vo ottaa ilmaiseksi vastaan?

Joo mut ei ole tullut paljoa vastaa kirpputoreilla kaksosten rattaita..

Kerros miksei niitä rattaita voi kasata välillä? ikös ne muksut ole kopassa jotka voi nostaa siksi aikaa pois?

Ajatus oli se, että tähän mennessä ainakin nukkuminen sadepäivinä yms.. mennyt parhaiten niin, et käynyt pienen lenkin heittämässä ulkona et nukahtanut, ja sen jälkeen hipsinyt partsille vaunujen kanssa ja jättänyt nukkumaan rattaissa. Tällöin ei tarvii kävellä sateessa, mut saa nukahtaan, kun ei oikein partsille meinaa ilman kävelyä nukahtaa (lue onnistunut kerran). Sisällä tietty liian kuuma jos joutuu alottaa ulkokävelyllä.

Ja jos nostan välillä pois niin herää ihan takuulla, kun herää joskus jo rappukäytävässäkin jos esim. hissinovi kolahtaa kun tullaan sisään.. Ei mikään maailman paras päiväuni nukkuja laisinkaan..

Jos se siihen herää että kopassaan nostetaan hetkeksi sivummalle, niin heräisi se siihen parvekkeen oven aukaisuun ja kynnyksen ylitkseenkin. Vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Meniskö liiallisuuksiin jos ostais jotkut parvekevaunut erikseen? Monet antavat ilmaiseksi esimerkiksi tuolla lahjoitetaan palstalla... :)

Mulla oli aina vanha koppa parvekkeella niin ei tarvinnut raahata vaunuja.
AP:na ostaisin ne mieleiset vaunut ja kopan tai halvat vaunut parvekkeelle. Tulee vain renkaista kuraa ja hiekkaa sisälle.
 

Yhteistyössä