M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:ei ole sellaista kenen en avaisi,mutta niitä on joihin en kirjoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää
Mä rakastan ainakin itseäni :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:ei ole sellaista kenen en avaisi,mutta niitä on joihin en kirjoita
Kerro.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää
Et ole sinä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan ainakin itseäni :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei sellaista ole enää.
Avasin kaikki, aina (masokistinen luonteenpiirre) ja opin tuntemaan ja huomasinkin pitäväni. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää
Et ole sinä.
Höh :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää
Et ole sinä.
Se oon minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei sellaista ole enää.
Avasin kaikki, aina (masokistinen luonteenpiirre) ja opin tuntemaan ja huomasinkin pitäväni. :xmas:
Ketä se oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä rakastan ainakin itseäni :saint:![]()
Se on hieno piirre ihmisessä B)
Toisekseen, jotta voisi rakastaa jotakuta toista (miestään, lastaan...), täytyy oppia ensin rakastamaan itseään :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää
Et ole sinä.
Se oon minä![]()
Et ole sinäkään, pidän jutuistasi.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ei ehkä sappi kiehahda, mutta joidenkin jutut menee aika reippaasti yli hilseen.