Se palstalainen, kenen aloituksia et avaa ja joka saa sappesi kiehumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulkero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää

Mä rakastan ainakin itseäni :saint: :D

Et ole sinä.

Höh :ashamed:

Se oon minä :D

Et ole sinäkään, pidän jutuistasi.

minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
En tiedä liittyykö avauksiin, mutta muutama nikki täällä on niin itserakas, että laatta meinaa lentää

Mä rakastan ainakin itseäni :saint: :D

Et ole sinä.

Höh :ashamed:

Se oon minä :D

Et ole sinäkään, pidän jutuistasi.

minä.

Ehei... ja niitä nikkejä on 3(siis nämä itseriittoiset ja itserakkaat tipuset :D )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ei ehkä sappi kiehahda, mutta joidenkin jutut menee aika reippaasti yli hilseen.

Kerro...

Esim. hellalettas, tytsi... En osaa sanoa, olenko niinkään ärsyyntynyt niistä, mutta suu loksahtaa välillä auki ainakin ja useimmiten näen parhaaksi olla avaamatta niiden aloittamia ketjuja. Riippuu pitkälti mielialasta ja päivästä miten suhtaudun. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Savannan avauksia en avaa.

Savannahan on ihana,vitsit kun se asuu niin kaukana :snotty:

Eiku lähellä se asuu. SINÄ asut kaukana :xmas:

Ehkä sun "naapurissa" asuu mut ei mun :xmas:
Joskus jos se tännepäin eksyy,niin mä vien sen Pasaatiin :xmas:

fjonga, cothis, charlottis74 pamppelsson ja scarlet sekä välillä myös nibbler sekä kkk ja vvm. Johan noita tulikin. Olen sitten vakkari harmaa joten ei tarvii pohtii kuka musta olen : )

Mä en kyllä yleensä katso aloittajaa, vaan otsikkoa jonka mukaan sit päätän avaanko vai en.

Savannan aloituksia tosin jätän lukematta jos otsikko kertoo että kirjoitus koskee samaa asiaa jota on käsitelty jo useampaan kertaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ehkä sappi kiehahda, mutta joidenkin jutut menee aika reippaasti yli hilseen.

Kerro...

Esim. hellalettas, tytsi... En osaa sanoa, olenko niinkään ärsyyntynyt niistä, mutta suu loksahtaa välillä auki ainakin ja useimmiten näen parhaaksi olla avaamatta niiden aloittamia ketjuja. Riippuu pitkälti mielialasta ja päivästä miten suhtaudun. :D

Samaa mieltä kanssasi.

Se eilinen homofoobi sai kyllä eilen suun loksahtamaan, mutten nikkiä muista kuolemaksenikaan.
Muita..... Savanna saa kyllä myös saman reaktion, kun on niin eri sfääreissä kun minä. Heilakin on aika tapaus. :D
En sen kummemmin herneitä vetele kyllä kenestäkään, ajanvietettähän tämä on, mutta joskus on vaan pakko olla näin: :o :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Näistä näppyjä:
fjonga, cothis, charlottis74 pamppelsson ja scarlet sekä välillä myös nibbler sekä kkk ja vvm. Johan noita tulikin. Olen sitten vakkari harmaa joten ei tarvii pohtii kuka musta olen : )

jee minä :D

niin ja mä avaan hiljasina hetkinä kaikki.

todella harvoin vastaan näille:
scarlett, hölmölän-iita, kevätaurinko, cothis, fjonga, hernetäti. ei vaan jotenki oo mitään mielenkiintosta niissä ylensäkään :D

Yhteistyössä