Se satuttaa vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se sattuu

Vieras
mä en kestä,ex etsii nyt yhteistä kotia uuden kanssa,näin pian.Mä en jaksa enää kuulla niitä juttuja et keskity ittees ja tee omasta elämästä hyvä jne jne.
Mua satuttaa!! Mulle on valehdeltu,petetty, mä tunnen itteni ihan arvottomaksi sano rakastavansa mut eipä ne vuodet tainnu merkata mitään.Kaikki mitä mä olen ehdotellu ja toivoin meille niin ex ei mitään halunnut,nyt se tekee ne sen uuden kanssa.Kaikki hokee et aika auttaa mut ei se auta,mä olen ihan rikki.
Kukaan ei tiedä miltä musta tuntuu ja kukaan ei osaa mua auttaa,en ees ite.
Miten toinen voi noin vaan lähteä toisen matkaan ja elää nyt sen kanssa niin kuin meillä ei olis koskaan ollut mitään.
Mikään ei tunnu enää miltään paitsi kipu ja mistään en jaksa iloita kaikki vaan satuttaa.Ja tännkin asian l2luin ihan lehdestä siis ton et
etsivät yhteistä kotia,et siinä oli kahvi mennä väärään kurkkuun aamulla.
Miten paljon mun täytyy vielä kestää?!Kamelin selkä napsahtaa pian poikki...

Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä;25324514:
Ehkä se uus juttu ei kestäkkää kauaa, kun petti sutkin :/ Myös mun exällä uus, erosta puoli vuotta.

Koskaan ei kertonut syytä mikä sille ja sen edelliselle tuli,olivat 5v yhes,me oltii 7v,ehkä se on sit tän kans 9v.Kummallakin niillä jo ikää joten kai ne sen vauvan pian pykää maailmaan. satuttaa se et ollu tän kans jo sillo kun oli vielä muna kans,väitti ettei ole tuntenu ennen meijän eroa mut en usko koska meillä erosta kans reilu puoli vuotta ja tosi nopeesti ovat edenneet joten kyllä ne kauemmin tuntenu kun 6kk.

Yhteistyössä