Se siitä illasta, yöstä aamusta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Siis oltiin kaksin miehen kanssa kotona ja ajattelin että nyt olis aikaa tehdä vaikka mitä ja kun ei olis lapsetkaan kotona.
Ja turhaa toiveajatelua.
Aamulla vitutti nin paljon että läksin pojan sänkyyn nukkumaan.
Mies on niin paska ja tekee ton tahallaan.

Sun miehes on varmasti stressaantunut työttömyydestään vaikka ei sitä sulle kertoiskaan. Itse kun oon välillä ollut työtön niin se stressaa ihan älyttömästi ja vie voimat kaikelta muulta kun ei tiedä millon niitä töitä löytyy vai löytyykö ollenkaan. Yritä saada miehes puhumaan. Mä ainakin oon itse huomannu että en puhu vaikka stressaa kuinka kun en halua toisen niskaan sitä kaataa, mutta kuitenkin kun sit oon puhunu niin olokin on helpottunut ja arkikin on sujunut vähän helpommin...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Sun miehes on varmasti stressaantunut työttömyydestään vaikka ei sitä sulle kertoiskaan. Itse kun oon välillä ollut työtön niin se stressaa ihan älyttömästi ja vie voimat kaikelta muulta kun ei tiedä millon niitä töitä löytyy vai löytyykö ollenkaan. Yritä saada miehes puhumaan. Mä ainakin oon itse huomannu että en puhu vaikka stressaa kuinka kun en halua toisen niskaan sitä kaataa, mutta kuitenkin kun sit oon puhunu niin olokin on helpottunut ja arkikin on sujunut vähän helpommin...

No tota on jatkunut jo pidempään, silloinkin kun oli töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

No tota on jatkunut jo pidempään, silloinkin kun oli töissä.

Yritä kuitenkin puhua miehesi kanssa mikä häntä vaivaa...

Yhteistyössä