K
kysyy hän
Vieras
Kahvilassa möivät jätskiä, lupasin lapsille jädet. Altaalle tullessa huomasin lapun, että kaksi yhden hinnalla - osassa jäätelöistä saattaa olla pientä sulamisjälkeä.
Koska olin jo lapsille menny sanoo ostavani puikot ajattelin, että tän kerran, tuskin ne on pahasti päässy sulamaan kerta vielä myyvät niitä. Noh... Eskimopuikot olivat kyllä sulanu ihan kokonaan ja sitten jäädytetty uudelleen. Olin ihan shokissa, annoin lasten syödäkin vähän kunnes ajattelin, että ihan oikeasti, en mä voi. Kävin sitten kassatytön luona näyttämässä yhtä mansikkaeskimoa jossa väriaine + vesi oli yhtenä köntsänä ja itse jäätelo erillisenä köntsänä. Hän toisteli, että juu siksi ne on puoleen hintaan ku osa oli vähän sulaneita. Sanoin, etteihän tämmösiä sais myydä, siis mikrobiriskin takia. Tyttö vähän takellellen sanoi, että esimies oli käskeny myymään... Mutta että voin ottaa uuden jos haluan.
Kävin jätskialtaan läpi, tunnustelin niitä päältäpäin. Kaikki olivat päässeet sulamaan ihan kokonaan ja oltiin sitten vaa isketty kylmään takasin vahingon tapahduttua. Riensin ottamaan lapsilta loput pois ja menin kassalle pyytämään rahoja takaisin ja varoittamaan, ettei noita oikeasti saa myydä. Otettiin donitsi ja limu tilalle, mutta mä en edes sitä donitsia halunnu syödä ku hygieniaosaaminen tuossa paikassa vissiin aika huono...
Siis MITEN tuollainen edes voi saada hygieniapassin?!? Jos ei tiedä, että lämpimässä säilytettyjä (vieläpä maito)tuotteita ei voi pakastaa uudelleen ja myydä, olkoot kuinka alennuksessa!!?!?!?! Ja miten ihmeessä kahvilan ESIMIES ei tiennyt? ARGH! Pitäisiköhän Sealifeen vielä jotenkin ilmoittaa vai riittääköhän, että tyttö sitten teki töitä käskettyä ja otti pilaantuneet jäätelöt pois myynnistä?
Koska olin jo lapsille menny sanoo ostavani puikot ajattelin, että tän kerran, tuskin ne on pahasti päässy sulamaan kerta vielä myyvät niitä. Noh... Eskimopuikot olivat kyllä sulanu ihan kokonaan ja sitten jäädytetty uudelleen. Olin ihan shokissa, annoin lasten syödäkin vähän kunnes ajattelin, että ihan oikeasti, en mä voi. Kävin sitten kassatytön luona näyttämässä yhtä mansikkaeskimoa jossa väriaine + vesi oli yhtenä köntsänä ja itse jäätelo erillisenä köntsänä. Hän toisteli, että juu siksi ne on puoleen hintaan ku osa oli vähän sulaneita. Sanoin, etteihän tämmösiä sais myydä, siis mikrobiriskin takia. Tyttö vähän takellellen sanoi, että esimies oli käskeny myymään... Mutta että voin ottaa uuden jos haluan.
Kävin jätskialtaan läpi, tunnustelin niitä päältäpäin. Kaikki olivat päässeet sulamaan ihan kokonaan ja oltiin sitten vaa isketty kylmään takasin vahingon tapahduttua. Riensin ottamaan lapsilta loput pois ja menin kassalle pyytämään rahoja takaisin ja varoittamaan, ettei noita oikeasti saa myydä. Otettiin donitsi ja limu tilalle, mutta mä en edes sitä donitsia halunnu syödä ku hygieniaosaaminen tuossa paikassa vissiin aika huono...
Siis MITEN tuollainen edes voi saada hygieniapassin?!? Jos ei tiedä, että lämpimässä säilytettyjä (vieläpä maito)tuotteita ei voi pakastaa uudelleen ja myydä, olkoot kuinka alennuksessa!!?!?!?! Ja miten ihmeessä kahvilan ESIMIES ei tiennyt? ARGH! Pitäisiköhän Sealifeen vielä jotenkin ilmoittaa vai riittääköhän, että tyttö sitten teki töitä käskettyä ja otti pilaantuneet jäätelöt pois myynnistä?