T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh.....
Petettynä osapuolena voin ihan rehellisesti ja suoraan sanoa, että jos mieheni olisi naisystävänsä jättäesään ja sen jälkeen kiinni jäätyään, alkanut pidellä sitä näistä kädestä ja viettänyt aikaa hänen kanssaan, jotta kummatkin saisivat oikean "päätöksen" asialle ja voisivat hyvillä mielin jatkaa elämäänsä, niin minä en olisi edes harkinnut anteeksiantoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27269468:Täällä on satakunta kirjoittajaa. Nyt yksi (jolla ei kokemusta parisuhteista) ymmärtää ap:ta ja muut (joista monella varmasti kokemusta ihastumisista) ovat sitä mieltä, että siirry eteenpäin elämässäsi.
Joten.
Aikun selkeästi tiivistetty. Olen niin rajoittunut, kiitos paskan kotikasvatuksen, etten saanut tuota edes päähäni, mutta tismalleen noin.Ap on just sen tyyppinen nainen, jolle on pakko karjua että EI VITTU KIINNOSTA, ETKÖ SÄ TAJUA?
Oli kyse sitten "romanssin" päättämisestä tai siitä, että ap on päättänyt alkaa jonkun ystäväksi mutta tunne ei ole molemminpuoleinen.
Sanalla sanoen: iilimato.
Ei. Jos mies olisi selvitellyt äidiltään toisen naisen kanssa, se olisi ollut vielä enemmän minua halveksuvaa käytöstä ja osoitus siitä, että tuo toinen on kaikessa tärkeämpi. Hän olisi se, jolle mies haluaa paljastaa sisimpänsä.
Me kävimme asiat läpi yhdessä, syyt ja seuraukset aina lapsuuteen asti. Uudestaan ja uudestaan. Sen jälkeen teimme saman terapiassa. Koska mies keskitti kaikki tunteensa minuun ja energiansa meidän perheemme hyvinvointiin ja parantamiseen, olemme edelleen yhdessä. Samanlaisina kuin ennen? Ei lainkaan. Vaan vahvempina, viisaampina ja valmiimpina kohtaamaan haasteita. Ja ah niin rakastuneina. Kaikki siksi, että mies ymmärsi suuntautua minuun, ei pidellä kädestä sitä toista.
Aineksia hyvin väsyneeseen draamaan eli seuraavat kaksi vuotta ap määkii miehen nähdessään aina, että hei, eikö me voitaisi selvittää asioita.Ai että onko tässä sun mielestä hieman ylimääräisen draaman aineksia? Ei suinkaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ken guru:Sanon vielä kerran, että mies on sanonut ihan nätisti ap:lle että ei halua jatkaa enää suhdetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ken guru:Ihan järkyttävää roikkumista ap:lta.