(Sekamuotoinen) Ahdistuneisuushäiriö ja vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkinsanity
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei helvetti ettekö te ihmiset osaa pitää turpianne kiinni jos ei osaa kirjoittaa asiallisesti. Menkää vittuilujenne kanssa muualle, niitä ei täällä kaivata. MIKSI, jos on asiaa, pitää ilmoittaa se sellaisessa muodossa, että muille tulee paha mieli? Mitä te siitä saatte? Mieluummin pitäkää turpanne kiinni ja kattokaa peiliin. Ensinnäkin sinä joka sanot kirjoittajaa hulluksi, et tiedä häntä kuin sen verran mitä hän on kertonut itsestään (noin murunen koko hänen elämästään). Toisekseen "hullu", on aivan erilainen henkilö, kuin hän, joka tämän kirjoituksen aloitti. "Hullut" (en pidä tuosta sanasta) eivät ajattele, he tekevät. He satuttavat.

Joskus vaan kun lukee tämmösiä kommentteja mitä jotkut jättää sen varjolla kun ei tarvitse omaa henkilöllisyyttään kertoa aiheuttavat toivon menetyksen koko helvetin ihmiskuntaan. Onneksi on hyviä helmiä jäljellä.

Joka ei hae apua ja pitää ajatukset päänsä sisällä ja sitten tekee sitten esim. pahaa jollekulle. Jos hullusta puhutaan :D Ja kuka on oikeasti "normaali"?? Miten se määritellään..Ja se että voi selvitä hyvinkin vaikeista asioista on vahvan ihmisen merkki ja joka kestää elämän tuiskuissa vaikka pohjalla kävisikin :) Itse kaikesta huolimatta jaksan olla positiivinen ja olen tehnyt paljon ja teen edelleen itseni voinnin eteen. Ensi syksynä voinnin mukaan lähden auttamaan saman kohtalon kokeneita narsistivanhempien lapsia. Ja voin kertoa että paljon on asioita selvinnyt tämän vuoden aikana omasta elämästäni ja elämästä yleensä. Olen henkisesti kasvanut paljonkin ja koko kokemus on ollut todella kipeä mutta tarpeellinen joka hetki, osaan arvostaa elämää ihan eritavalla kuin ennen ja huolehdin nykyään enemmän itsestäni ja kanssaihmisistä.

Tuli tässä mieleen eräs juttu kun katsoin Asterix-leffaa viikolla; Asterix kysyi Akvavitixiltä; -Mitä hyötyä on pelosta? -Se tekee meistä rohkeita. Aitoa rohkeutta on se kun voittaa pelkonsa. Tsemppiä teille kaikille palstalaisille elämänne poluilla <3

Yhteistyössä