M
min
Vieras
Jäi viime kesältä vaivaamaan, että olenko oikeasti tosi niuho, kun en suostunut saunomaan mökillä alasti, kun mukana olivat mieheni ja hänen siskonsa miehensä kanssa. Kaikki muut saunoivat alasti, mutta minä pidin koko ajan uikkaria päällä. Miehen siskolla ei tietysti ollut tuossa mitään ongelmaa, kun paikalla olivat veli ja oma mies, mutta minä en missään nimessä halunnut riisuuntua siskon miehen edessä. Käytiin siinä uimassakin ja saunottiin moneen kertaa, joten pakostihan siinä olisi kaikki ollut näkyvillä. Miehillä tuo on jotenkin helpompaa, kun ei ole niin paljon peitettävää....
Tuntuu vain, että pitivät hieman outona mun häveliäisyyttäni. Jossain savusaunassa tms. homma olisi ehkä ihan ok, mutta tuohon en vain pystynyt...
Miten teillä, minkälaisella porukalla teidän mielestä sekasauna on vielä ok? Olenko ihan outo?
Tuntuu vain, että pitivät hieman outona mun häveliäisyyttäni. Jossain savusaunassa tms. homma olisi ehkä ihan ok, mutta tuohon en vain pystynyt...
Miten teillä, minkälaisella porukalla teidän mielestä sekasauna on vielä ok? Olenko ihan outo?