Sekoan tähän pelkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja humalainen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, olen päättänyt etten tee tästä mitään juttua, koska fiksulla käytöksellä en tässä tilanteessa nyt olisi

Ei raiskaajaa saa päästää kuin koiraa veräjästä! Mikään ei oikeuta raiskaamaan.

Raiskaajahan todennäköisesti joka tapauksessa tulee pääsemään kuin koira veräjästä. Siinä on ap:n sana ties keiden ja ties kuinka monen sanaa vastaan.

Taudit voi tutkia ja hoitaa. Hiviä todennäköisesti ap EI ole saanut.

Ja miehensä ei välttämättä ymmärrä, kertominen ei ole ollenkaan itsestäänselvä juttu.

Ja mitä tulee "karhunpalvelukseen meille muille naisille" jos ei kerro niin minkään kollektiivisen sisarvastuun vuoksi ei myöskään pidä mitään tehdä. Jos jotain olisi tehty, sen tekemisen paikka olisi ollut silloin heti.

Ja sen kaverin, joka toi miehet hyttiin ja häipyi paikalta, sen minä jättäisin! Samoin kuin viinanjuonnin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, olen päättänyt etten tee tästä mitään juttua, koska fiksulla käytöksellä en tässä tilanteessa nyt olisi

Ei raiskaajaa saa päästää kuin koiraa veräjästä! Mikään ei oikeuta raiskaamaan.

tässä tapauksessa voi olla vain todella vaikeaa enää todistaa mitään raiskausta tapahtuneen..
niin ikävää kuin se onkin niin melko mahdottomalta vaikuttaa saada todistettua enää mitään.. :/
kun sinne lääkäriin pitää mennä hti, jotta tutkimus voidaan tehdä..

ap.lle tsemppiä ja voimia, kannattaa toki kertoa miehelles, et voi tuota asiaa yksinkään kantaa.. soitats inne tuki puhelimeen aj varat ajan lääkäriin niin sp testeihin

Yhteistyössä