Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Jätkä on ihan seko. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.
( Mä olen varmaan missannut sen tähtihetket)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ääni Rukoilijasirkalle sekä Päättömälle.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.
näytä mulle se paikka missä lukee että tämä on mammoille :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.
Mä en kans tajua miten päättömästä vois kirveelläkään saada sekopäätäJotenkin outo veto.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Jätkä on ihan seko. :xmas:
Tätäkin on ihan pakko peesata. Moderoi mielivaltaisesti mitään selittämättä eikä vastaa ees yksäreillä lähetettyihin kysymyksiin (helvetin monta kysymystä eikä ainuttakaan vastausta), vaan hyökkää omilla yksärillä takas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.
Mä en kans tajua miten päättömästä vois kirveelläkään saada sekopäätäJotenkin outo veto.
Jos ne sekoitti sen siihen Majuriin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Jätkä on ihan seko. :xmas:
Tätäkin on ihan pakko peesata. Moderoi mielivaltaisesti mitään selittämättä eikä vastaa ees yksäreillä lähetettyihin kysymyksiin (helvetin monta kysymystä eikä ainuttakaan vastausta), vaan hyökkää omilla yksärillä takas![]()
Mode ei ole mikään velvollisuus vastata jos ei halua.Jos sinäkin olet laittanut helvetinmonta kysynystä ja muutamat muut kanssa siinä tulee äkkiä satoja kysymyksiä,suurin osa tyhjänpäiväisi kuitenkin.Kuka niihin viitsii vastailla.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mistä vetoa muuten että majuri on ihan Tony Halmeen näköinen??
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:päättömän yksi tähtihetki oli se ylidramaattinen palstalta lähteminen.
Profiilissa oli kunnon selonteko oikein.. mutta kuinkas sitten kävikään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jos en väärin muista niin olet ite tehnyt saman.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tästähän tuli mielenkiitoinen ketju![]()
:snotty: Jänskää tää elämä, juuh.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jos en väärin muista niin olet ite tehnyt saman.![]()
EN OLE koskaan. Sekotat mut KEITTIÖNOITAAN!!
Se teki myös näyttävät lähtöspektaakkelit.
:attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku harmaa "ystävällisesti" on kyllä linkittäny sun alotuksen missä kerroit lopettavas palstailun.
en mä niin väärin voi muistaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku harmaa "ystävällisesti" on kyllä linkittäny sun alotuksen missä kerroit lopettavas palstailun.
en mä niin väärin voi muistaa B)
Se oli sit semmonen että huomiseen asti. En o koskaan lopullisesti ollu lähtemässä, NI.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en ala väittämään. mutta lukihan mun profiilissakin että toistaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Teenlitkulla ja Scarlettillakin välillä päässä nykii.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Tätä mun täytyy kyllä peesata. Mun mielestä Litkulla nykii niin pahasti että on jo puolittain pelottava.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Tätä mun täytyy kyllä peesata. Mun mielestä Litkulla nykii niin pahasti että on jo puolittain pelottava.
Onkohan se bannissa.