Sekopäisimmät palstalaiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:
Jätkä on ihan seko. :xmas:

Tätäkin on ihan pakko peesata. Moderoi mielivaltaisesti mitään selittämättä eikä vastaa ees yksäreillä lähetettyihin kysymyksiin (helvetin monta kysymystä eikä ainuttakaan vastausta), vaan hyökkää omilla yksärillä takas :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.

( Mä olen varmaan missannut sen tähtihetket)

näytä mulle se paikka missä lukee että tämä on mammoille :wave: :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.

näytä mulle se paikka missä lukee että tämä on mammoille :wave: :D

No okei okei, me nyt nus**taan pilkkua.

:saint:

Mä en kans tajua miten päättömästä vois kirveelläkään saada sekopäätä :o Jotenkin outo veto.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Mä en kans tajua miten päättömästä vois kirveelläkään saada sekopäätä :o Jotenkin outo veto.

Jos ne sekoitti sen siihen Majuriin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:

Tätäkin on ihan pakko peesata. Moderoi mielivaltaisesti mitään selittämättä eikä vastaa ees yksäreillä lähetettyihin kysymyksiin (helvetin monta kysymystä eikä ainuttakaan vastausta), vaan hyökkää omilla yksärillä takas :D

Mode ei ole mikään velvollisuus vastata jos ei halua.Jos sinäkin olet laittanut helvetinmonta kysynystä ja muutamat muut kanssa siinä tulee äkkiä satoja kysymyksiä,suurin osa tyhjänpäiväisi kuitenkin.Kuka niihin viitsii vastailla.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Jos ne sekoitti sen siihen Majuriin. :whistle:

majuri on vaan ärsyttävä, ei sekopää, mutta toki mahdollista.

Mistä vetoa muuten että majuri on ihan Tony Halmeen näköinen??

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:

Mode ei ole mikään velvollisuus vastata jos ei halua.Jos sinäkin olet laittanut helvetinmonta kysynystä ja muutamat muut kanssa siinä tulee äkkiä satoja kysymyksiä,suurin osa tyhjänpäiväisi kuitenkin.Kuka niihin viitsii vastailla.

Vastasihan se, siinäpäs se. Muttei yhteenkään kysymykseen. :D

Ja muutkin moderaattorit oli kyllä sitä mieltä, että hän vastaa aikanaan. Vastaus tuli, mutta tyhmiä mitään sanomattomia selittelyä eikä vastausta yhteenkään esittämääni ksymykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
päättömän yksi tähtihetki oli se ylidramaattinen palstalta lähteminen.
Profiilissa oli kunnon selonteko oikein.. mutta kuinkas sitten kävikään. :whistle:

jos en väärin muista niin olet ite tehnyt saman. :laugh:

jos en väärin muista niin olet ite tehnyt saman. :laugh:

EN OLE koskaan. Sekotat mut KEITTIÖNOITAAN!!
Se teki myös näyttävät lähtöspektaakkelit.

:attn: :D

joku harmaa "ystävällisesti" on kyllä linkittäny sun alotuksen missä kerroit lopettavas palstailun.
en mä niin väärin voi muistaa B)

joku harmaa "ystävällisesti" on kyllä linkittäny sun alotuksen missä kerroit lopettavas palstailun.

Se oli sit semmonen että huomiseen asti. En o koskaan lopullisesti ollu lähtemässä, NI.

Se oli sit semmonen että huomiseen asti. En o koskaan lopullisesti ollu lähtemässä, NI.

no en ala väittämään. mutta lukihan mun profiilissakin että toistaiseksi :p

Yhteistyössä