Alkuperäinen kirjoittaja Onezhskoe ozero:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana nyt..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaisin varmaan yhteyttä tän tytön äitiin ja sanosin mitä tyttös on jutellut..
En uskalla..ihan oikeesti =( mitäs jos se äitikin on niin että ei sen väliä.. en halua koko kylän vihoja niskaani..siis jos ei ookkaa totta.Mutta silti ihmettelen että eihän tää voi olla ku totta,ei kai ton ikäset keksi mitää pippelin hierontajuttuja,eihän..?? Ja opettajaan en ota yhteyttä myöskään..jäljelle jää terkkari.Osaiskohan se vähä kysellä siltä tytöltä asioita ja mun tytöltä kans..? Kyllä mä oon sanonu että mulle saa puhua seksi asioista jos ne kerta kiinnostaa ja kyllä mä kerron mitä osaan. Ja on se puhunukki ja aina mainitsee tään tietyn tytön ja isäpuolen..
kyllä ne keksii itse,jos lapsi on vähän sairas ja nähnyt jotain niin voi keksii.
ahdistunut sen ikäinen myös koskee itseä.
vaikea sanoa.
sanon tämä koska töissä on näitä tapaus.ne haluu katsoa kaikki k-18 :headwall:
Mitä tarkoitat?mitä työtä teet?
en oikein ymmärtänyt tätä mitä kirjoitit.
olen töissä vastaanottokoti ja siellä näkee häirintynyt lapsi joka odottaa paikka psyk hoitoon.ne ylensä puhuu kaikenlaista outo asia. ja osa totta osa provo.
Miten neuvoisit ap:ta?
jättäisitkö itse juuri tämän asian noteeraamatta, pitäen sitä "provona" ilman että varmistut asian todellisesta laidasta?
Aika rohkeaa esittää tuonkaltaisia näkemyksiä kun ap kertomassa tapauksessa kyse on kotona asuvasta pikkutytöstä eikä psyk.paikkaa odottavasta lapsesta.
sanoin jo että on hyvä puhua terkkari kanssa. mutta on realistista myös ajatella lapsi puhuu mielikuvitus. en tulisi hysterinen ja syyttä ketään ensin pitää tutkia.
Minusta ei ole raelistista ollenkaan ajatella, että lapsi puhuu mielikuvitusjuttuja.
Ei lapsi voi keksiä tuollaisia asioita.
Hysteria ei toki auta mutta vielä vähemmän hyssyttely ja vihjailu että lapsi valehtelee omaksi ilokseen.
On totta, että ensin pitää tutkia ennen kun voi syyttää ketään.
Tutkimiseen juuri tarvitaan se
soitto !
Hämmästyttävää miten voit olla ammattilainen ja töissä jossakin kuvailemassasi paikoissa koska käsittääkseni on äärimmäisen tärkeää että lasta uskotaan ja hänet otetaan vakavissaan.
Minusta se on sellainen asia joka alleviivataan, todella ja ammattitaitoiset ihmiset itsestäänselvästi ottaa lapsen vakavissaan.
Tarkoititko että olet siis
hoitoalan ammattilainen?