Alkuperäinen kirjoittaja vieraana nyt..:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana nyt..:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Jos et asiaa eteenpäin laita niin eikös se tee susta osasyyllisen kun kuitenkin asiasta jotain tiedät.Tee ilmoitus nimettömänä.
Kyllä kai.Mutta silti mä kokeilen eka terkkaria,saa se sitte kattoo oman mielepiteensä asiaan..Enkä halua mitään nimetöntä ilmotusta tehä.Kyllä oon valmis seisomaan sanojeni takana jos vähänkin voi todeksi osoittaa tämän =( maailman kamalin asia tässä kyseessä jos totta on =(
Sen ilmotuksen voi tehdä sossuun ihan nimelläkin. Ensiksi kirjoitat että kyllä päästät lapsesi sinne jatkossakin, sitten kirjoitat ettet päästäkään. Sitten kirjoitat ettet halua tehdä ilmoitusta kun pelkäät kyläläisten vihaa (mikä on aika outoa, eiköhän tuosta olis terve ihminen vaan kiitollinen) ja sitten kirjoitat että olet valmis seisomaan sanojesi takana ihan omalla nimelläkin. No miksi et sitten tee sitä ilmoitusta sossuun?
Älä nyt jaksa =( mä oon ihan romuna ja sekasin enkä tiä mistää mitää,keskustellaan sun kanssa lisää sitte ku sulle tulee tällänen kohalle!! oikeesti,tytöt on hyviä kavereita.Mies on sitä mieltä ettei enää tyttö mene kun puhuttiin tossa ku tyttö meni nukkuun ja siihen täytyy tyytyä.Itse en tiä mitä sanoa kun en halua niiden kaveruutta rikkoa..mutta ei varmaan sinne ainakaan isäpuolen ollessa kotona oo asiaa..
Sinä et tiedä mitä mun kohdalle on tämän elämän aikana tullut ja mitä ei. Kun lapsi alkaa puhumaan tuollaisia asioita ja siihen ei reagoida, se voi hyvinkin olla hätähuuto lapselta ja jättää reagoimatta tilanteeseen on kaikkein pahinta suhtautumista asiaan tai ajatella vaan että ''Tää taitaa olla satua, onhan onhan??''.