Seksi asiaa vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari

Vieras
Kun nyt ollut siitä puhe, tuli mieleen, että monella pikkulapsiperheellä kuulemma seksiä vanhemmilla monta kertaa viikossa. Niin miten ihmeessä ehtii. Tuntuu, että itsellä aina jotain muuta, menkat, joku reissu, lapsi sairastuu, on vieraita tai vaan jotain muuta, ettei ole hyvää tilaisuutta. Vaikka ihan se, ettei nuorimmaoinen ole nukahtanut tms arjkisia asioita.

Ei siis johdu siitä ettei huvittaisi , tai no ei huvita siksi, kun ei ole kunnon tilaisuutta...

Voi mennä pitkiäkin aikoja ilman (ei nyt kuukausia, mutta viikkoja joskus, pari viikkoa) muttta joku viikko sitten useamman kerran

Että oliko tuo totta vai vähän suurenneltua, että m,onta kertaa joka viikko useat vastasi..

Illalla, kun lapset ovat menneet nukkumaan. No joo me ollaan onnekkaassa asemassa ja kaikki kolme menee useimpina iltoina nukkumaan viim 9. Joskus valvotaan seksin takia sinne puoleen yöhönkin, jos ei muu auta.
Uusin keksintö on ulkosauna, itkuhälytin pienempien huoneeseen ja me mennään sinne, saa rauhassa pitää hiukan ääntäkin. :D
Menkkojen aikana ei touhuilla, ellei tosi kovin tee mieli, mut muuten ja seksi on meille niin tärkeä osa suhdetta, et välillä täytyy joustaa, siis juurikin esim vaan valvomalla vähän pidempään. B)

Sitä voi pitkin päivää kosiskella toista katsein,kosketuksin,suukotella,halata,pitää sellaista pientä viritystä yllä.
Kaikki mahdolliset tilaisuudet käytetään hyödyksi.

Itse en ehdi ainakaan,meillä harrastetaan ehkä max 2kert/kk. Siinäki on puolet liikaa!Sitä on tullut niin vaisuksi asian suhteen,kun itse ei pääse nauttimaan..vaan mies on se joka saa kaiken nautinnon,niinpä olisin valmis elämään vaikka ilman seksiä! läheisyyttä kaipaan,mutta en itse toimitusta!tai kaipaan,mutta kun en saa sitä huipennusta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Räyhähenki:
Mun mielestä outoa on se, ettei muka seksille löydy aikaa. Miten ei voi löytyä puolta tuntia yhteistä aikaa? Meillä se ainaki onnistui vaikka joka ilta.

NO meillä usein käy iltasin niin että mä nukahdan paljon ennen miestä ja se tietää olla herättämättä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja seksiin on aina aikaa:
Sitä voi pitkin päivää kosiskella toista katsein,kosketuksin,suukotella,halata,pitää sellaista pientä viritystä yllä.
Kaikki mahdolliset tilaisuudet käytetään hyödyksi.

+1. Meillä otollisimpia aikoja on illalla, kun lapset menee nukkumaan ja viikonloppuisin keskellä päivää kun leikkivät yläkerrassa ja vanhemmat livahtaa pikaisille alakertaan.

Meillä oli aina se ongelma, että lapsi ei iltaisin nuku aiemmin kuin vanhemmat, vaan menee aina samaan aikaan mun kanssa nukkumaan ja se nukahtaminen on ollut aina ongelma, tosin nyt on sen suhteen tullut helpotusta, mutta nyt ei ole enää kyllä sitä miestäkään :)

Päiväunien aikaan toinen on aina ollut töissä tai muuten muualla, joten sitä yhteistä kahdenkeskistä aikaa oli todella vaikea löytää, ja exältä ei mikään pikapano kyllä onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Räyhähenki:
Mun mielestä outoa on se, ettei muka seksille löydy aikaa. Miten ei voi löytyä puolta tuntia yhteistä aikaa? Meillä se ainaki onnistui vaikka joka ilta.

Mutta yhteinen aika kuluu myös yhteiseen iltapalaan, jutteluun tms,. ja sitten joskus myös seksiin toki, mutta pitkin päivää katseiden vaihtaminen tms koskettelu, kuten joku sanoi, on vähäistä. Meillä kolme pientä lasta, iltapaloja, pesuja, vaipanvaihtoa, vahtimisia, ei ole niin helppoa löytää aikaa..

Mutta kiva, jos muilla on:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä ihmiset on sitten vaan erilaisia, en kaipaa mitään "vetäisyjä" sillä aikaa kun lapset yläkerrassa tms, oikeasti. Mitä ihmettä noista saa. No joku saa...

Kyllä vaan saa.. :p Joskus se pelkkä "vetäisy" on paljon parempaa, kuin joku monen tunnin sessio. Makuja on niin monia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä ihmiset on sitten vaan erilaisia, en kaipaa mitään "vetäisyjä" sillä aikaa kun lapset yläkerrassa tms, oikeasti. Mitä ihmettä noista saa. No joku saa...

Niin, en mäkään. Tai salaa ja hiljaa jossain sillä aikaa kun lapsi tuijottaa Taotao:a. Mut ihmiset on erilaisia. Joskus ehkä, mutta ei sellasta jaksaisi joka kerta. Jos vetäisy riittää, niin voi vetäistä yksinkin.

niin voidaan ottaa pikaset peiton alla, kun lapset leikkii toisessa huoneessa leikkiinsä syventyneenä, hi-taas-ti nautiskellen toisistamme, ihan hiljaa ja hitain liikkein, se on sitä parasta.

Yhteistyössä