Seksi ei tunnu milleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Piste. Miten siinä näin on päässyt käymään. Ihan kuin tunto olisi kadonnut johonkin alapäästäni. En kiihotu, tekee mies taikatemppuja tahansa. Ja kun päästään kuitenkin hommiin, en vaan pääse mukaan. Odotan vaan että loppuisi jo. :(

Onko sinulla masennusta, tai jotain lääkitystä?
Jospa nyt vaan on jokin sellainen kausi menossa, eli ota rennosti kyllä se ohi menee kun ei tee siitä numeroa. Mitä harvemmin harrastaa sitä vähemmän kiinnostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Onko sinulla masennusta, tai jotain lääkitystä?
Jospa nyt vaan on jokin sellainen kausi menossa, eli ota rennosti kyllä se ohi menee kun ei tee siitä numeroa. Mitä harvemmin harrastaa sitä vähemmän kiinnostaa..

masennus ollut ja voitettu. masennuksen jälkeen ei ole halut eikä tunto palanneet vaikka lääkitys on loppu jo kuukausia sitten. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
mulla oli sama ennen raskautta ja raskauden aikana. Sitten se loppui kertaheitolla kuin seinään. Muutama kuukausi synnytyksestä aloin tuntea nautintoa. Kannattaa kokeilla synnytystä :)

ei todellakaan. meidän lapset on jo tehty. ovat koululaisia, en todellakaan haluaisi alkaa vauvarumbaa alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja iso-o:
Minulla auttoi tuohon haluttomuuteen lantionp-lihasjumppa geishakuulien kanssa. Muutamassa kuukaudessa palasi halut ja lihaksetkin oli paljon paremmat

mä jumppalen noita lihaksia päivittäin jonkin verran.... se mitään oo auttanut. kamalaa kun haluaisi haluta, haluaisi tuntea mutta ei tunnu milleen.

Yhteistyössä