Seksi hiipunut, vaimoa ei kiinnosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieskulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän se seksi saman kumppanin kanssa kyllästyttää, kun se on aina samanlaista. Sitten kun vinkiksi annetaan, että tehkää jotain kinkyä ja pervoa - on vastaus aina sama: ei kumppani ole kiinnostunut mistään sellaisesta. Jep jep jebulis... Ostakaa piiska, alistakaa, vuorotelkaa ja pukeutukaa lateksiin, leikkikää... Jos se vaatii liikaa teennäisyyttä, etsikää uusi kumppani jotta saatte kiksit tavallisesta lähetyssaarnaajasta taas vuoden tai kaksi.

No voi että. Mites noi sun seksitaidot muuten? osaatko lämmitellä? miten? nuoletko? kestääkö kunto? ootko kehunu vaimoa? muutenkin kuin sängyssä siis... Ja millainen on sun ulkoinen habitus? Hygieniassa ei saisi olla yhtään moitteita, se vie halut tehokkaasti. Miten olet ottanut asian puheeksi? painostaminen ja ininä vie halut tehokkaasti.

Joskus se voi olla pienestäkin jutusta kiinni, miksi seksi ei luista. En väitä suoralta kädeltä että vika on sussa, mutta yleensä kannattaa miettiä omaa käytöstä ennenkuin syyttää puolisoa. Monesti vikaa on ihan molemmissa... Tsemppiä

Naimisiimenon jälkeen aika moni asia muuttuu. Ei kaikilla, mutta yllättävän useilla pariskunnilla. Mies kun on saatu nalkkiin, toimii hän lähinnä sohvakoristeena, ottoautomaattina. On monesti vain häiritsemässä naisen elämää, mutta välillä mies on hyödyllinen, vaikka renkaiden vaihossa.

Mä se olen varsinainen parinvaihtaja, kun 50 ikävuoteen mennessä olen seurustellut ihan vakavasti 8 miehen kanssa. Ikinä en tuntunut löytävän sitä oikeaa paitsi nyt. Seksuaalisesti 99% ihmisitä on pidättyväisiä. Sitten kun löydät sen yhden hulivilin, niin se on menoa :D Kukapa jaksaisi lähetyssaarnaajaa koko ikänsä.

no olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja asiaan kuuluu ylä että alamäet, aina ei seksi ole kiinnostanut syystä tai toisesta ja halutkin on menneet välillä ristiin, toivottavasti jaksat uskoa parempaan .

Täällä haluton nainen. Saa kivittää :D

Mut siis naisnäkökulma... Se tunne on myös musta kauhea kun tiedän toisen haluavan ja itsellä ei ole mitään mielenkiintoa. Miehessä ei lle vikaa! On vaan pienet lapset, jotka nukkuu huonosti, opiskeluja, töitä, kotitöitä, remonttia, liikaa kaikkea... Tuntuu et pää on niin täynnä muuta kuin sitä että jaksaisi antautua nauttimaan! Ollaan oltu kaksin reissussa ja siellä oli mahtavaa, mutta kotiin tullessa se valitettavasti taas latistui arjen kiireessä :(

Ennemminkin kehottaisin ettet painosta naista. Kun koko seksistä tulee jotenkin... No paineet niin ei onnistu senkään vertaa. Voisitko ehkä auttaa sun puolisoa, esim kotityöt tms? Jos vaikka hän sitten jakaisi keskittyä suhunkin?

[QUOTE="vieras.";29292480]Onko lapsia? Pikkulapsivaiheessa voi väsymyksen, imetyshormonien yms. takia halut tilapäisesti mennä. Eli jos on pieniä lapsia, kannattaa vielä odottaa aikaa parempaa.

Jos taas lapsia ei ole, ottaisin ja lähtisin tuollaisesta suhteesta. Tai jos lapset on jo sen verran isoja, ettei halujen epätasapaino voi elämänmuutoksen piikkiin mennä, tyydyttäisin tarpeeni muualla.[/QUOTE]

tekosyitä väsymykset ja imetykset, ite oon heräilly lapsen kanssa öisin 1v 7 kk olin väsynyt,todella väsynyt. Mutta kun ottaa sen asenteen että seksi tuo mielihyvää tuntuu hyvältä, rentouttaa, ja pyrkii ajattelemaan miestä/naistansa miehenä ja naisen aeikä vain äitinä. sitä voi katsella puolisonasa huulia, keskittyä todella siihen miltä läheisyys tuntuu.

ei mullakaan himot hyrränny mutten torjunut miestä koska tiesin nauttivani itsekkin seksistä ja siinä syttyy matkalla ku lähtee vaan mukaan.

minä olen sitä mieltä että ihminen on seksuaalisesti haluton koska itse ei panosta omaan haluunsa(ajattelemalla seksiä ja miestä/naista seksuaalisena olentona).

itse olen kärsinyt mihen haluttomuudesta 3vuotta. mies ei ymmärrä sitä millään että se vaikuttaa aivan valtavasti koko suhteeseen,koska olen koko ajan pahallamielellä,ei tunnu hyvältä etten ole haluttu rakkaani silmissä!

ja mies on alle 30v.

ennen seksiä oli monen vuoden ajan lähes joka päivä, hiljasimpinakin kausina kuitenkin useampi kerta viikossa. yhtäkkiä miehen halut hiipu alle kymmeneen siitä mitä ennen. eli ennen seksiä oli km.20krt/kk ja yhtäkkiä km 1-3krt/kk. joo aattelin että on väliaikaista, mut kyl tuli vuoden jälkeen sanottua jo aika pahasti. oon sanonu sitä akaksi ja pihtariksi. käskeny hakee 50v:N naisen ni se tyytyy naurettavaan 8min aktiin pari krt kk.

huom nämä rumat sanat on siis tullut siksi kuvioon koska mies satutti mua tällä asialla pitkään,asiasta ei voinut keskustella, mikään ei muuttunut,mies ei tehnyt mitään parantaakseen asiaan eikä siis välittänyt yhtään siitä miltä minusta tuntui. vuoden verran kun en ollut saanu seksistä mitään irti..ehkä yhen orgasmin vuoden aikana. aloin olla niin kyrsiintynyt tilanteeseen.etten enään jaksanut puhua ja itkeä. sitten huusin ja raivosin. ja mies kokee että hän ei ole tehnyt mitään, on vissiin vähän yksinkertainen kun siitähä tässä on kyse ettei tee mitään.

ap käske naisesi mennä lääkäriin hoidattamaan a.hormoni epätasapaino jos sellainen on b. masennus jos sellainen on c. että saa lähetteen vaikka psykologilel jos hänellä on muita psyykkisiä esteitä.

tai varaa pariterapiaab aika! sekin voi joskus auttaa. pääset ainaki purkamaan mieltäsi

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää tätä;29292982:
Kyllähän se seksi saman kumppanin kanssa kyllästyttää, kun se on aina samanlaista. Sitten kun vinkiksi annetaan, että tehkää jotain kinkyä ja pervoa - on vastaus aina sama: ei kumppani ole kiinnostunut mistään sellaisesta. Jep jep jebulis... Ostakaa piiska, alistakaa, vuorotelkaa ja pukeutukaa lateksiin, leikkikää... Jos se vaatii liikaa teennäisyyttä, etsikää uusi kumppani jotta saatte kiksit tavallisesta lähetyssaarnaajasta taas vuoden tai kaksi.

ai me ollaan oltu yhdessä 6vuotta eikä minua kyllästytä, yhtä hyvältä se tuntuu kuin alussakin,tai oikeastaan paremmalta ku on voimakkaammat aidot tunteet tosita kohtaan. ei siihe mitään temppui tartte että voi tykkää seksistä,minä rakastelen mieheni kanssa hyvin mielelläni,eikä nautintoon vaadita yhtään enempää kuin ennenkään <3

Viinikumia... Ota hyvä ihminen järki käteen. Kaikki ei ole kuten sinä :D (niinkuin ei miehesikään)... Jos sä oot jaksanu pikkulapsiaikana paneskella, se ei tarkoita että muut jaksaa myös. Nimimerkillä 5vuotta valvottuja öitä ja 3vuotta samalla töitä!

Viinikumia... Ota hyvä ihminen järki käteen. Kaikki ei ole kuten sinä :D (niinkuin ei miehesikään)... Jos sä oot jaksanu pikkulapsiaikana paneskella, se ei tarkoita että muut jaksaa myös. Nimimerkillä 5vuotta valvottuja öitä ja 3vuotta samalla töitä!

ota ite järki käteen,mitä jaksamista on seksissä kun siltä saa itsekkin paljon!
kuule mun mies ei oo lasten takia yhtäkään yötä valvonut ja muutenkin on laistanut kaikista kotitöistäkin yms. että ei se ainakaan väsynyt ole. sä oot vastuussa siitä että sun parisuhde toimii ja vastuussa siitä että seksielämänne toimii, mtä jos alkaisit etsiä syitä siihen että miksi pitäisi harrastaa seksiä eikä satuttaa puolisoaan!

[QUOTE="Aika";29294760]Täällä haluton nainen. Saa kivittää :D

Mut siis naisnäkökulma... Se tunne on myös musta kauhea kun tiedän toisen haluavan ja itsellä ei ole mitään mielenkiintoa. Miehessä ei lle vikaa! On vaan pienet lapset, jotka nukkuu huonosti, opiskeluja, töitä, kotitöitä, remonttia, liikaa kaikkea... Tuntuu et pää on niin täynnä muuta kuin sitä että jaksaisi antautua nauttimaan! Ollaan oltu kaksin reissussa ja siellä oli mahtavaa, mutta kotiin tullessa se valitettavasti taas latistui arjen kiireessä :(

Ennemminkin kehottaisin ettet painosta naista. Kun koko seksistä tulee jotenkin... No paineet niin ei onnistu senkään vertaa. Voisitko ehkä auttaa sun puolisoa, esim kotityöt tms? Jos vaikka hän sitten jakaisi keskittyä suhunkin?[/QUOTE]

itse olette antaneet sen seksielämän latistua! miten pidät arjessa yllä seksuaalista haluasi? fantasioitko seksistä miehesi kanssa? pyritkö ajattelemaan miestäsi naisen nkökulmasta? jos miehessäsi ei ole mitään vikaa miten voit olla haluamatta häntä?

jos tosiaan arki on niin raskasta eikä kyse ole asenteesta,niin oletko hakenut apua tilanteeseen?

Meillä on myös tilanne niin päin että miestä hyvittais useammin kuin minua. Meillä on tähän minun osalta halujen vähenemiseen varmaan useampia syitä. Olen näitä itsekkin miettinyt pitemmän ajan kuluessa. Olemme olleet naimisissa lähes 20v, siis oikeastaan koko aikuisikämme.

Yksi vahva syy on alkoholi, mies juo useampana iltana viikossa ja minua ei huvita pitkällä tikullakaan koskea humalaiseen mieheen. Tämä meni suunnilleen jakeluun useamman vuoden suoraan sanomisen ja miehen torjunnasta loukkaantumisten jälkeen. Helppo olisi tämä korjata, ei joisi silloin kun haluaa seksiä.

Toinen syy on todennäköisesti se, että henkisesti olen aika yksin. Kun koen että suunnilleen ainoa kontakti ja yhdessä tehtävä asia on seksi, tulee fiilis että olen kotona yleiskone joka kaiken arjen lisäksi hoitaa illalla vielä miehen. Tämä on tietysti minun näkökulmani asiaan, voihan olla että mies kokee seksillä näyttävänsä sitä välittämistä. Tästäkin on puhuttu useamman kerran.

Kolmas syy on se, että minun on todella vaikea keskittyä ja päästä tunnelmaan jos on kiire tai joudun varoa että lapset eivät herää tai tule keskeyttämään. Meillä on lukko makkarin ovessa, mutta ei ole kovin tunnelmaa nostattavaa sekään jos lapsi tulee nykkimään ovenkahvaa herättyään omassa huoneessaan. Meillä lapsi heräilee suunnilleen joka yö.

Sitten on vielä tuo minkä jo joku muukin mainitsi, tunne siitä että toinen painostaa henkisesti. Mies ei luultavasti tee tätä tietoisesti, olemme tästäkin puhuneet. Minua ahdistaa se jos koen että minun PITÄISI harrastaa taas seksiä. Voisi olla että tunnelmaan pääsisi jos ei olisi sitä PITÄISI tunnetta.

Luulen että tässä on kyse pitkälti toisen kuulemisesta ja ymmärtämisestä. Uskomatonta mutta totta, 20 jälkeenkin voi tilanne olla se että kommunikaatio ei toimi syystä tai toisesta. Jos tietäisin miten asian korjata, korjaisin sen. Olen ollut avoin miehelle näistä tunteistani, en tiedä miksi hän ei niitä joko kuule, ymmärrä tai halua muuuten vaan "ottaa jakeluun".

Ja puhun tässä nyt koko ajan tietoisesti seksistä, enkä rakastelemisesta. Jos henkisellä tasolla kokee olevansa yksin, niin sitä se ainakin minulle on. Tässä ei auta miettiä sitä mikä on hänen vikaansa tai mikä minun. Varmasti omalta osaltaan kummankin vikaa. Ratkaisu olisi olennaista. Juominen on saatu nyt yhteisellä sopimuksella rajoittumaan yhteen iltaan, mikä on iso parannus. Ehkä se on ensimmäinen askel, ehkä ei.

Minulle tämä on viimekädessä täysin henkinen asia, ei ole fyysisestä puolesta kiinni. Seksissä on kyse minulle henkisellä tasolla luottamisesta ja avoimmuudesta. Siinä on meillä isoja puutteita. Varmaan mies näkee nämä asiat eri tavoin ja siinä se ongelma varmaan meillä onkin. Kummallakin on oma näkökulma ongelmiin ja se ei aukea toiselle.

Elä vielää menetä toivoa. Meillä hiipu kans kun minua ei kiinnostanut yhtään koska seksi ei tuntunut missään. Saimme 40v. ainokaisen lapsen joko raskaus tai ikä mutta nyt minua tekisi mieli lähes aina, ikää 46v.

Sano vaimollesi että sua panettaa niin paljon ettet kohta enää hillitse itseäsi. Jos se sit antais useammin?

Älä ainakaan noin sano. Jos minua alettaisiin uhkailemaan pettämisellä, kun seksiä on liian vähän, niin loppuisi se vähänenkin ihan taatusti.

Saa vaimosi haluamaan. Toimi niin, että hänkin haluaa, silittele ja hivele niin että vaimosikin halut heräävät.
Mutta sitä ennen, ota vaimosi huomioon arjessa. Auta kotitöissä, ole läsnä. Se jos mikä ainakin itselläni vaikuttaa seksihalujen lisäksi myös yleiseen asenteeseen miestä kohtaan. Joskus minustakin tuntuu, että olen yleiskone, joka hoitaa kotia; ei muuten paljon seksikään tuolloin nappaa.

Mun tekee mieli kerran viikossa, miehellä joka päivä, meillä on toiminut sitten se että 2-3 kertaa viikossa harrastellaan seksiä...en mä siihen tyytyväinen ole, että joudun toimimaan vasten halujani, mutta minkäs teet. Mikään ei oo niin ärsyttävää kuin seksiä ruinaava mies, vaikka kuinka sanoisit että 2 kertaa viikko on se max. niin silti jaksaa kerjätä, eikä ymmärrä että se se vasta halut lyttää.

Olen omallekin miehelleni sanonut, että yllättäminen fyysisesti, kuten halaamalla, silittelemällä ohimennen yms. saa minut helpommin haluamaan, kun töksäytys harrastetaanko vaimo seksiä jne. Meillä kun ei ole hellyyttä suhteessa, ei halailla tai pahemmin pussailla, niin silloin harvoin kun toinen jaksaa silleen huomioida...tuntuu se kivalle ja saa haluamaan muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29293280:
Vastaan tähän koska en tiedä kenellä tämä oli osoitettu.

Luulin niin itsekin kunnes eräs toinen nainen vakuutti ettei näin suinkaan ole ;)

Ite olen liian kiltti että monesti olen kehunut hyväksi kun en viitti sanoa etä olet ihan perseestä. En halua loukata.

Jos homma ei ole rahasta kiinni niin apu on yhtä lähellä kuin lähin thaihieromo. Moni paska liitto pysyy kasassa niiden tuoman avun ja helpotuksen voimin. Eikä tämä ole mikään provo.

Kumppaniakin voi toki vaihtaa mutta mikään ei takaa etteikö uusi kumppani ole tai hänestä joskus tule samanlainen hyödytön frigidi kuin nykyisestä puolisostasi.

ota ite järki käteen,mitä jaksamista on seksissä kun siltä saa itsekkin paljon!
kuule mun mies ei oo lasten takia yhtäkään yötä valvonut ja muutenkin on laistanut kaikista kotitöistäkin yms. että ei se ainakaan väsynyt ole. sä oot vastuussa siitä että sun parisuhde toimii ja vastuussa siitä että seksielämänne toimii, mtä jos alkaisit etsiä syitä siihen että miksi pitäisi harrastaa seksiä eikä satuttaa puolisoaan!

sinä et tiedä TODELLISESTA väsymyksestä mitään jos jaksat sekstailla. Älä tule jauhamaan paskaa kun et tajua mistä puhutaan.

Jos mun mies tulisi sanomaan että vilkuilee vieraita ja harkitsee siellä käymistä. Menisi loputkin halut ja seksi kerrat. Tuollaisen kuuleminen kertoo minulle että ei ole enää rakkautta ja mies lähtee.
Mitä se enää suhteessa on jos haluaa toista naista.
Ja toisaalta jos seksiä kuitenkin on mutta harvoin sehän kertoo siitä että halut ja määrä ei kohtaa. Joten sekö riittää syyksi vieraisiin ja jopa eroon.
Taitaa olla niin että suhde ei toimi muutenkaan. Jos toimii niin jotai häikkää on ajattelu tavassa että vähäinen seksi romahduttaa KOKO yhteiselon. Sellanen nainen/mies saa mennäkin- tervemenoa!

Yhteistyössä