Seksi ja suojaikäraja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laki ja moraali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22695022]Harvempi päälle kaksikymppinen nainen panee tai haluaa panna alle kuusitoista vuotiaita lapsia. Täysin perustellusti puhuin vain miehistä. Tiedät sen itsekin.[/QUOTE]

Se että yhtä usein kyseessä ei ole nainen ei oikeuta yleistämään. Tuosta sinun kirjoituksestasi sai sen käsityksen että kaikki miehet haluaisi panna lapsia. Siinä olet ikävä kyllä väärässä vaikka tietyt piirit välttämättä haluavat toitottaa tätä "totuutta".

No niin posliiniperseet, mitä luulette kasvako tuolla 13v.tytöllä karvat pillussa? Te saatanan lapsi-fetissit olette ihan pedofiilien kuljetettavissa ja se pitää estää!!

No niin posliiniperseet, mitä luulette kasvako tuolla 13v.tytöllä karvat pillussa? Te saatanan lapsi-fetissit olette ihan pedofiilien kuljetettavissa ja se pitää estää!!

Kuule karvat kasvaa nykyään jo 12 iässä, jopa aikaisemmin. Tosiasia minkä monet tuntuu vaan täällä unohtavan on se, että moni ei katso ikää, vaan omia tunteitaan. En itse ainakaan tajua tätä pedofiliahysteriaa joka Suomessa tuntuu vallitsevan. Mediakin mukavasti kärjistää tapaukset ja tuomitsee pedofiilit. Eivät läheskään kaikki pedot ole lapsenraiskaajia, tuskin edes lasta ovat koskettaneetkaan. Eivät pedofiilit itse valitse suuntautumistaan, vaan pikemminkin häpeävät sitä. Eikä ihmistä tosiaan tee pedofiiliksi se, jos tykkää vaikkapa 12- vuotiaasta, sillä tällä on jo 'yleensä' feminiivisiä muotoja. On täysin normaalia, jos mies kiihottuu hyvin kehittyneestä 13- vuotiaasta. Toinen asia on jos joitain päiväkoti-ikäisiä alkaa katselemaan, se ei ole edes biologisesti normaalia (kukaan muu kuin ihminen ei tätä tee)

Tulipas pitkä viesti ja rantti, mutta toivottavasti tämän lukevat avaisivat silmiään eivätkä heti tuomitsisi pedofiiliksi jos vaikka 13- vuotiaan kanssa parikymppinen deittailee. Tämäkin on ääritapaus, mutta melkoisen normaalia nykymaailmassa. Ja kuitenkin rangaistavaa.

inb4. (=ennen kuin sanotaan) "kaappipedo" ei kuitenkaan, vaan psykologiaa lukenut sekä etenkin pedofiilien ajatusmaailmaan perehtynyt.

Ne karvatko tekee ttöstä henkisesti kypsän?

On niitäkin naisia, joita kiinnostaa alaikäiset pojat. Kaverini oli 18v kun vei poikuuden 14v söpöliiniltä, ja vielä rippileirillä...

kyllä ne 15-vuotiaat on ihan yhtä kersoja ku omassaki nuoruudessamme, on niillä sitten vaikka ne isommat tissit ku ennen aikoihin.

kyllä aika outo saa olla jos ei 15-vuotiasta erota 21-vuotiaasta, niinku joku täällä sanoi..

Tähän väliin sellainen pointti, että 15-16 vuotiasta tyttöä kiinnostaa aika usein muutaman vuoden vanhemmat pojat. Kuitenkin esim. 15-vuotiaan ja 18-vuotiaan välinen seksi on rangaistava teko, paitsi jos oikeus katsoo, ettei osapuolten henkisessä kehitystasossa ole suurta eroa.

Lasten suojeleminen hyväksikäytöltä on hyvä asia, mutta pedofiileistä vouhkaaminen, kun puhutaan 14-16 vuotiasta, ei ole oikein. Pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu vain ja ainoastaan seksuaalisesti kehittymättömiin, esimurrosikäisiin lapsiin.

Kuulepa, mä näytin kolmetoistavuotiaana jo ihan "aikuiselta", tissit oli isommat kuin nykyään kaksikymppisenä, baareissa kävin ilman henkkareita ja moni erehtyi luulemaan huomattavasti vanhemmaksi. Siinä vaiheessa ei todellakaan olisi ollut kenenkään miehen vika, jos olisin vaikka valehdellut ikäni. Ulkonäköni puolesta ei kenelläkään olisi ollut mitään syytä epäillä, ettenkö olisi ollut jo vähintään 16-vuotias.

Eli voi siinä käydä niinkin, että joku oikeasti vahingossa erehtyy sekaantumaan alaikäiseen. Jos esimerkiksi baarista lähtee jonkun tytön kanssa kotiin, on mun mielestä ihan ymmärrettävää olettaa tämä täysi-ikäiseksi, varsinkin jos tyttö itse sanoo niin. Vai henkkaritko pitäisi aina pyytää jokaiselta seksikumppanilta, jos sattuu yhden illan juttuja harrastamaan?

Pointtina tässä on nyt se, ettei pedofiiliksi voi sanoa ketään, jonka kiinnostus kohdistuu fyysisesti jo kehittyneisiin ihmisiin. Sitä, millainen ikäero sitten on moraalisesti oikein voi jokainen miettiä tykönään.

Tähän väliin sellainen pointti, että 15-16 vuotiasta tyttöä kiinnostaa aika usein muutaman vuoden vanhemmat pojat. Kuitenkin esim. 15-vuotiaan ja 18-vuotiaan välinen seksi on rangaistava teko, paitsi jos oikeus katsoo, ettei osapuolten henkisessä kehitystasossa ole suurta eroa.

Lasten suojeleminen hyväksikäytöltä on hyvä asia, mutta pedofiileistä vouhkaaminen, kun puhutaan 14-16 vuotiasta, ei ole oikein. Pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu vain ja ainoastaan seksuaalisesti kehittymättömiin, esimurrosikäisiin lapsiin.

Vihdoinkin joku aivoilla siunattu henkilö. Tämä "lukenut" henkilö jossain tuolla yläpuolella omaa pointin kanssa, vaikka onkin aika kärjistettyä tekstiä. Pedofiilihysteria on kuitenkin aika ylivedettyä Suomessa tällä hetkellä.

[QUOTE="vieras";22697787]Kuulepa, mä näytin kolmetoistavuotiaana jo ihan "aikuiselta", tissit oli isommat kuin nykyään kaksikymppisenä, baareissa kävin ilman henkkareita ja moni erehtyi luulemaan huomattavasti vanhemmaksi. Siinä vaiheessa ei todellakaan olisi ollut kenenkään miehen vika, jos olisin vaikka valehdellut ikäni. Ulkonäköni puolesta ei kenelläkään olisi ollut mitään syytä epäillä, ettenkö olisi ollut jo vähintään 16-vuotias.

Eli voi siinä käydä niinkin, että joku oikeasti vahingossa erehtyy sekaantumaan alaikäiseen. Jos esimerkiksi baarista lähtee jonkun tytön kanssa kotiin, on mun mielestä ihan ymmärrettävää olettaa tämä täysi-ikäiseksi, varsinkin jos tyttö itse sanoo niin. Vai henkkaritko pitäisi aina pyytää jokaiselta seksikumppanilta, jos sattuu yhden illan juttuja harrastamaan?

Pointtina tässä on nyt se, ettei pedofiiliksi voi sanoa ketään, jonka kiinnostus kohdistuu fyysisesti jo kehittyneisiin ihmisiin. Sitä, millainen ikäero sitten on moraalisesti oikein voi jokainen miettiä tykönään.[/QUOTE]

Aika lähellä omaa nuoruuttani.. :)

Tuo on kyllä totta. Vieläkin näkee uutisia joissa näistä tuomitaan joku.. tai sitten kovin samanlaisia tapauksia.

Yhteistyössä