K
"Kyllästynyt"
Vieras
Mies huoriin ja vaimo tyytyväisenä kotona kunnei ole vonkaamassa. Sillähän se ongelma ratkaistu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tässä yksi. Viikko ilman ja todellakin hypin harvinaisen paskamaisena narttuna seinille ellei toimintaa ala tippua.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt;24665514:synnytyksestä on nyt 10 viikkoa,ja vaikka tikit on parantuneet eikä mitään ulkoisisa "vahinkoja" ole enää näkyvissä,ei tuo alapää ihan palautuneelta vielä tunnu.Kauanko teillä on mennyt että alapää on ollut seksikunnossa? mua on niin alkanut vituttaa ku tuntuu että mies ei vaan TAJUA että kun sattuu-ei kiinnosta,kuitenki olis koko ajan muna ojossa hyökkimässä. kolme kertaa ollaan yritetty,mut sattu ihan mielettömästi,joten se siitä. sit lässyttää että kyllä ymmärtää ja samaan hengenvetoon kysyy että yritetäänkö.muuten hyvä mies kyllä,tähän vaan toivoisin oikeasti ymmärrystä,enkä vonkaamista.
mä oon kärsinyt vuosia miehen haluttomuudesta, olisin niin onnellinen jos mun mieheni alkaisi vonkaa, voisin tuntea olevani haluttu,voisin tuntea olevani nainen ja jopa seksikäs sellainen.
mitä sä valitat olisit onnellinen että miehes haluaa sua! tee jotain sille sattumiselle,osta liukuvoidetta. tietty jos oikeesti tuntuu että kyse on siitä ettet ole palautunut niin pitäiskö harkita gynellä käyntiä? vai repesitkö pahasti ja siksi et ole palautunut?
otappa kuitenkin miehees toisenlainen asenne sä satutat sitä.
En osaa vastata kysymykseen ku meillä taisi eksän kanssa mennä 10 päivää synnytyksestä ennen ensimmäistä yhdyntää - ja nimenomaan mun aloitteesta. Voisitko kuvitella hoitelevasi miehesi muulla tapaa kuin yhdynnällä niin josko malttaisi hetken olla vonkaamatta?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24951525:Naiset on naisia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24951549:Että he ovat aivan erilaisia kuin miehet, eihän sille kukaan mailmassa mitään voi, että mies on tehty tekemään lapsia ja saa vaikka 100 naista raskaaksi, mutta nainen ei voi saada niin montaa lasta.
Miehet itse eivät vain tiedä sitä, ja naiset eivät ymmärrä että miksi on pillu kokoajan mielessä![]()
![]()