seksi synnytyksen jälkeen(ja vonkaava mies)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla meni ekan synnytyksen jälkeen 6 kk, ennen kuin olin henkisesti ja fyysisesti valmis yhdyntään. Sitä ennen en edes suostunut koittamaan, minkä mies hyvin ymmärsi. Sain syvän repeämän emättimen sisälle imukupin repimien jälkien lisäksi, tikkejä oli kymmeniä. 3 kk meni ennen kuin kärsin edes istua, joten ei siinä seksi tullut mieleen. Lisäksi oli koliikkivauva. No, mies oli yhtä väsynyt kun minä, joten ei sekään paljon ehdotellut.

Toisen synnytyksen jälkeen meni 5 viikkoa, kun jo oltiin yhdynnässä. Olin kunnossa ja halutkin palasi. Miehenkään halut ei menneet, vaikka piti mun jalkaa ponnistusvaiheessa ja katsoi kuinka lapsi syntyi.

Koita ap sopia miehen kanssa, että nyt kerta kaikkiaan jäihin yhdyntäehdotukset vähäksi aikaa. Kyllä ne halut sieltä palaa, kun itse alkaa olla kunnossa. Ja meneehän siinä aikaa, ennenkun kroppa ja alapää palautuu synnytyksestä. Onhan se kuitenkin melkoinen koitos äidille.

[QUOTE="vieras";24665589]voi mies parat. Meinaan kukaan mies ei oo ikinä antanu mulle niin hyvää orkkua kuin mitä omin sormin teen.

Mutta on oikeasti melko säälittävää, jos äijä ei voi olla paria kuukautta ilman.[/QUOTE]

Minusta se on harmi, ettet ole partnerisi kanssa päässyt samoihin kuin omillasi. Minun orgasmini ovat taivaita repiviä mieheni kanssa.

sain kaksoset sektiollla ja kun tulin kotiin kolmen päivän päästä leikkauksesta niin illalla mies halusi jo panna. Vihasin silloin sitä sikaa ja vihaan vieläkin, ei kysynyt kertaakaan kuinka voin mut muna oli siinäkin tärkein. Onneksi on jo erottu.

Synnytyksestä 3 vk touhuttiin jo täysillä. Toisaalta n. 1 viikko kotiuduttuamme aloitin geishakuulien käytön jokapäiväisesti. Ihmettelinkin miten hyvin sekin silloin heti onnistui. Halut vaan on koko ajan ollut noususuunnassa ja orgasmeja tulee jopa useitakin.
Tikkauksia ei tarvittu ja se jälkivuotokin oli ihan niukkaa joten seksille ei ollut estettä.

Kannattaa aloittaa tosi varovaisesti. Ja paljon liukastusvoidetta peliin.

Itse synnytyksen jälkeisten arpien ym lisäksi myös mm hormonit vaikuttavat paljon siihen, että naisella ei välttämättä tee mieli seksiä.

Itse rakastelin jokaisen jälkeen suurin piirtein jälkitarkastuksen aikaan. Mutta kyllä se ekoilla kerroilla sattu. Mutta läheisyys ja hyväily tuntui hyvältä ja vei mukanaan. Ja niin pikkuhiljaa seksistäkin alkoi taas nauttia.

Minulla kesti ensinnäkin liki kaksi viikkoa, että alapään turvotus laski. Sitten kesti yli kuukauden, että ne tikit ja tikattu paikka paranivat. Jälkivuotoa kesti ja kesti. Vauva on nyt 6kk ja seksiä on ollut neljästi. Kolmella ensimmäisellä kerralla se sattui. Alapääni on edelleen jotenkin "outo", tuntuu, että luutkin ovat vaihtaneet paikkaa... vaikea selittää, mutta esimerkiksi häpykumpuni on ihan eri asennossa kuin ennen. Lantiopohjanlihaksia treenaan, mutta eipä ole emätinkään palautunut vielä. Lihasten puristus tuntuu, mutta emätin on myös ihan eri mallia kuin ennen ja siellä pohjalla tuntuu joku ihmeellinen "möykky" Mies ei kuulemma huomaa eroa, mutta minä huomaan. Olen miettinyt, että voiko minulla olla kohdunlaskeuma, olisiko se möykky sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt;24665514:
synnytyksestä on nyt 10 viikkoa,ja vaikka tikit on parantuneet eikä mitään ulkoisisa "vahinkoja" ole enää näkyvissä,ei tuo alapää ihan palautuneelta vielä tunnu.Kauanko teillä on mennyt että alapää on ollut seksikunnossa? mua on niin alkanut vituttaa ku tuntuu että mies ei vaan TAJUA että kun sattuu-ei kiinnosta,kuitenki olis koko ajan muna ojossa hyökkimässä. kolme kertaa ollaan yritetty,mut sattu ihan mielettömästi,joten se siitä. sit lässyttää että kyllä ymmärtää ja samaan hengenvetoon kysyy että yritetäänkö.muuten hyvä mies kyllä,tähän vaan toivoisin oikeasti ymmärrystä,enkä vonkaamista.

mä oon kärsinyt vuosia miehen haluttomuudesta, olisin niin onnellinen jos mun mieheni alkaisi vonkaa, voisin tuntea olevani haluttu,voisin tuntea olevani nainen ja jopa seksikäs sellainen.

mitä sä valitat olisit onnellinen että miehes haluaa sua! tee jotain sille sattumiselle,osta liukuvoidetta. tietty jos oikeesti tuntuu että kyse on siitä ettet ole palautunut niin pitäiskö harkita gynellä käyntiä? vai repesitkö pahasti ja siksi et ole palautunut?

otappa kuitenkin miehees toisenlainen asenne sä satutat sitä.

mulla meni synnytyksestä pari vkoa ku tuli oltua sillai, iha kokeilumielessä. mutta sattu kyllä, sattu varmaa ekat kolmisen kuukautta. jos miehes ruinaa, ni sano että vedetäänpä sun perseestä vesimeloni, ja harrastapa sen jälkee seksiä.

Synnytyksestä kulunut 13vrk ja kovin suuresti haluttaisi itseä jo seksi. Vuotoa on vielä vähän, eli ei kai ole vielä suositeltavaa harrastaa seksiä?
Ainoa mikä itseä mietityttää on epparihaava. Että onko pelkoa vielä sen avautumiseen jne?

Mulla meni myös se kolme kuukautta, neljäntenä sitten alkoi jo tuntumaan, että vois harrastellakin. Aika pian sitten raskauduin uudestaan ja raskauden alusta asti on ollut kaikki seksihalut jostain syystä aivan tiessään ja limakalvot kuivina. Mies kyselee muutaman kerran päivässäkin, että eikö nyt kuitenkin. Sanoo ymmärtävänsä ja sanoo ettei halua painostaa, mutta jotenkin alkaa jo inhottaa kun ei tuo kuitenkaan tunnu ymmärtävän. Ymmärrän kyllä että hänelläkin on tarpeensa, mutta eihän niiden hoitaminen itsekseenkään kiellettyä ole.

[QUOTE="vieras";24951475]Mulla meni myös se kolme kuukautta, neljäntenä sitten alkoi jo tuntumaan, että vois harrastellakin. Aika pian sitten raskauduin uudestaan ja raskauden alusta asti on ollut kaikki seksihalut jostain syystä aivan tiessään ja limakalvot kuivina. Mies kyselee muutaman kerran päivässäkin, että eikö nyt kuitenkin. Sanoo ymmärtävänsä ja sanoo ettei halua painostaa, mutta jotenkin alkaa jo inhottaa kun ei tuo kuitenkaan tunnu ymmärtävän. Ymmärrän kyllä että hänelläkin on tarpeensa, mutta eihän niiden hoitaminen itsekseenkään kiellettyä ole.[/QUOTE]

Muutaman kerran päivässä?! :O No ei kyllä hermo kestäs..

mä oon kärsinyt vuosia miehen haluttomuudesta, olisin niin onnellinen jos mun mieheni alkaisi vonkaa, voisin tuntea olevani haluttu,voisin tuntea olevani nainen ja jopa seksikäs sellainen.

mitä sä valitat olisit onnellinen että miehes haluaa sua! tee jotain sille sattumiselle,osta liukuvoidetta. tietty jos oikeesti tuntuu että kyse on siitä ettet ole palautunut niin pitäiskö harkita gynellä käyntiä? vai repesitkö pahasti ja siksi et ole palautunut?

otappa kuitenkin miehees toisenlainen asenne sä satutat sitä.

Mä sanoisin, että henkisenkin puolen pitää olla kunnossa, ennen kuin seksiä synnytyksen jälkeen lähtee harrastamaan. Ja jos ei huvita niin ei sitten huvita, mä en ymmärrä teitä jotka sanotte, että pitäisi vain ottaa toisenlainen asenne ja haarat levälleen. Ei varmaan miehestäkään olisi kivaa harrastaa seksiä naisen kanssa, jos tietäisi/kuulisi jälkeenpäin, ettei tätä todellisuudessa haluttanutkaan tippaakaan tai tähän sattui. Siitäkään huolimatta, että miestä itseään haluttaa.

Jokaisella menee oma aikansa siihen, että tuntee taas paikat omakseen. Meillä harrastettiin seksiä, kun synnytyksestä oli kulunut reilu 5kk. Mies sanoi ymmärtävänsä ja kykenevänsä odottaa - sanoipa tuo myös niinkin, että vaikka hinku seksiin jo onkin kova, niin tuskinpa aikuinen ihminen nyt siihen kuolee, ellei heti haluamaansa saa. Meillä ne syyt noin myöhäiseen seksin aloittamiseen oli juurikin se, etten tuntenut paikkojen olevan vielä täysin kunnossa, vaikka jälkivuotoa ei enää ollut eikä tikkejäkään enää ollut. Muutoinkin olin alkuajat niin väsynyt, ettei seksiä edes olisi jaksanut harrastaa. Väsymystä tosin oli myös miehen, ei pelkästään minun, kohdalla.

Me miehen kanssa juteltiin asiasta todella perusteellisesti. Kerroin hänelle omista tuntemuksistani ja hän omistani. Riidellä meidän ei tarvinnut. Oli hienoa, että mies odotti ja ymmärsi - vaikka uskonkin, ettei se odotteleminenkaan niin herkkua ollut. Silti olisin varmaan myöskin ärsyyntynyt, mikäli minua olisi ruvettu hoputtamaan tai painostamaan tai mikäli mies olisi jatkuvasti vongannut. Tokihan sitä voi olla imarreltu siitä, että mies haluaa sinua seksuaalisessa mielessä, mutta kyllä tuohon minun mielestäni muitakin asioita, ajatuksia ja tuntemuksia liittyy. On tärkeää, että tuntee itse olevansa valmis siihen, mitä tekee. Eihän ekakertalaisellekaan sanota, että "Juu, levitä vaan jalkas seuraavalle vastaantulijalle ja anna sille, mitäs siitä oletko valmis vai et, kyllä se siitä alkaa luistamaan." Tätä voisi verrata hieman siihenkin, sillä seksin aloittaminen synnytyksen jälkeen on aina oma juttunsa. Toisilla se sujuu aiemmin ja toisilla myöhemmin, mutta pääasia, että itse tietää mitä tekee, eikä kiirehdi, mikäli siltä tuntuu.

[QUOTE="...";24951480]Muutaman kerran päivässä?! :O No ei kyllä hermo kestäs..[/QUOTE]

Juu, no sanoppas muuta... Ja itse asiassa kyseleminen ei rajoitu vain päiviin; joskus yövuorosta tullessaan (silloin harvoin kuin yövuoroja miehellä on) saattaa herättää minut viiden aikaan aamulla kysellen, että josko nyt sitten. No, ei kun ei. Harmittaa jo itseäkin jatkuvasti kieltäytyä, mutta kun ei vain kiinnosta, ei tunnu hyvältä (ei muuten auta edes liukkarit), eikä tuohon aikaan jaksakaan. Eka lapsikin heräilee jo siinä seitsemän korvilla aamulla, eli haluan todellakin käyttää yöni hyvin.

En osaa vastata kysymykseen ku meillä taisi eksän kanssa mennä 10 päivää synnytyksestä ennen ensimmäistä yhdyntää - ja nimenomaan mun aloitteesta. Voisitko kuvitella hoitelevasi miehesi muulla tapaa kuin yhdynnällä niin josko malttaisi hetken olla vonkaamatta?

Ekasta synnytyksestä mä halusin odottaa ne säädylliset 5 viikkoa eli jälkitarkastukseen asti, mutta tokasta kun tunsin kroppani jo paremmin, olin valmis viikossa :D

[QUOTE="vieras";24951541]Ja tällä tarkoitat mitä?[/QUOTE]
Että he ovat aivan erilaisia kuin miehet, eihän sille kukaan mailmassa mitään voi, että mies on tehty tekemään lapsia ja saa vaikka 100 naista raskaaksi, mutta nainen ei voi saada niin montaa lasta.
Miehet itse eivät vain tiedä sitä, ja naiset eivät ymmärrä että miksi on pillu kokoajan mielessä :p :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24951549:
Että he ovat aivan erilaisia kuin miehet, eihän sille kukaan mailmassa mitään voi, että mies on tehty tekemään lapsia ja saa vaikka 100 naista raskaaksi, mutta nainen ei voi saada niin montaa lasta.
Miehet itse eivät vain tiedä sitä, ja naiset eivät ymmärrä että miksi on pillu kokoajan mielessä :p :D

No, minun näkemykseni mukaan aikuisilla miehillä on kyllä muutakin mielessä kuin pillu. Muilta osin lienet oikeassa.

[QUOTE="vieras";24951555]No, minun näkemykseni mukaan aikuisilla miehillä on kyllä muutakin mielessä kuin pillu. Muilta osin lienet oikeassa.[/QUOTE]

kai sitä voi muutaki ajatella, mutta se on silti mielessä koko ajan :D

Yhteistyössä