seksi synnytyksen jälkeen(ja vonkaava mies)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
synnytyksestä on nyt 10 viikkoa,ja vaikka tikit on parantuneet eikä mitään ulkoisisa "vahinkoja" ole enää näkyvissä,ei tuo alapää ihan palautuneelta vielä tunnu.Kauanko teillä on mennyt että alapää on ollut seksikunnossa? mua on niin alkanut vituttaa ku tuntuu että mies ei vaan TAJUA että kun sattuu-ei kiinnosta,kuitenki olis koko ajan muna ojossa hyökkimässä. kolme kertaa ollaan yritetty,mut sattu ihan mielettömästi,joten se siitä. sit lässyttää että kyllä ymmärtää ja samaan hengenvetoon kysyy että yritetäänkö.muuten hyvä mies kyllä,tähän vaan toivoisin oikeasti ymmärrystä,enkä vonkaamista.

Mulla meni kolme kuukautta synnytyksestä, että alko oikeesti panettaan.
Ekat kolme kuukautta ajatuskin sattui.
Ja mä olen sellainen ihminen, että mua panettaa tyyliin AINA, monta kertaa päivässä.
Et kyl se synnytys vähän tosiaan vaikutti ainakin mulla. :D

Muu seksi kyllä olis varmaan onnistunu, mut yhdyntä pelotti pitkään.

Me harrastettiin seksiä kun jälkviuoto loppui, en muista tarkkaan montako viikkoa synnytyksestä oli aikaa. Pari ekaa kertaa sattui kyllä kovasti, tuntui ihan oikealta ekalta kerralta... Mä halusin kyllä itsekin siinä vaiheessa, mutta pääsyy että suostuin oli se kun mies niin kovasti halusi, mulle olisi riittänyt muu hyväily. Aika kauan mulla oli limakalvot tosi kuivat eikä muutenkaan oikein huvittanut (varmaan imetyshormoonit...), mutta suht normaalisti pystyi jatkamaan niiden parin kerran jälkeen liukkarin avulla. Jos synnytän vielä joskus ja fiilikset on samanlaiset, annan miehen kyllä odottaa yhdyntää kauemmin. Oon vaan tosi kiltti ja miellyttämisenhaluinen, niin oli helpompi suostua kuin "pihdata", vaikka kyse ei ollutkaan siitä että ilkeyttäni olisin pihdannut.

En osaa vastata kysymykseen ku meillä taisi eksän kanssa mennä 10 päivää synnytyksestä ennen ensimmäistä yhdyntää - ja nimenomaan mun aloitteesta. Voisitko kuvitella hoitelevasi miehesi muulla tapaa kuin yhdynnällä niin josko malttaisi hetken olla vonkaamatta?

Jos kokeilisitte nyt alkuun vaan sitä muuta seksiä? Minuakin yhdyntä jännitti vielä muutama kuukausi synnytyksestä, vaikka sitä ennen (ihan omasta tahdostani) tuli yhdyntääkin harrastettua. Jos nyt sopisitte, että siihen asti kunnes SINÄ teet aloitteen yhdyntään niin tyydytte suu- ja muuhun seksiin?

Sinun kannattaisi varmaan itseksesi aluksi alapäähän taas tutustua, sormin tai dildon avulla. Minua jännitti eniten se, että en olisi tilanteen hallussa - entä jos sattuisikin, mutten saisi tarpeeksi nopeasti kommunikoitua sitä toiselle osapuolelle? Aluksi tehtiinkin niin, että mies sai käskyn pysyä totaalisen paikallaan sillä aikaa kun minä kokeilen. Mutta ei se ihan ongelmatonta ole, miehet tuppaa liikkumaan kun herkistä paikoista koskettelee ;D jolloin omat sormet tai apuväline voi olla turvallisempi tapa totutella uuteen värkkiin.

Kun se siitä lähti käyntiin niin seksi oli kyllä entistä parempaa, nykyään saan orgasmeja helpommin ja olen enemmän sinut itseni kanssa.

Ekan synnytyksen jälkeen meni vissiin pari kuukautta ettei tehny yhtään mieli eikä uskaltanut. Tokan synnytyksen (kaksoset!) jälkeen sekstailtiin heti kotiin päästyäni, eli 4päivää synnytyksestä. Mutta se olikin helppo synnytys, ei tikkejä/repeytymiä ja tosi nopee homma. Jos synnytys olis aina tollasta, niin voisin tehä vaikka kuinka monta lasta! :D
Mutta siis ton tokan synnytyksen jälkeen mua himotti jo sairaalassa ja kotona muutaman ekan viikon, sen jälkee alko kuiva kausi ettei halunnu yhtään ja koko homma yökötti.. Sitä kesti muutama kuukaus.

Mulla meni ehkä 2kk eka synnytyksestä, kun pystyi harrastamaan täysillä seksiä ilman kipua, ja silloin tehtiin episiotomia.

Tokan synnytyksen jälkeen meni n.1kk, kun olin täysin valmis. Ja ihan oikeasti nautin seksistä.

Niin ja ap - on ihan ok vaikkei sinua kauheasti haluttaisi. Monet tahtoo jo aikaisemmin mutta et sinä ole epänormaali tai viallinen vaikkei sinua niin kauheasti haluttaisikaan. Synnytys ja imetyshormonit pistävät kropan aika sekaisin eikä naisen ole "tarkoitus" haluta seksiä heti synnytyksen jälkeen, kun on pieni vauva jo hoidettavana. Ongelma ei siis niinkään ole se, ettei sinulle yhdyntä juuri nyt sovi kuin se, että sinulla ja miehelläsi on ilmeisesti eri paria olevat tarpeet juuri nyt. Tahdoin tuoda tämän näkökulman esille nyt kun moni tässä kertoi harrasteensa seksiä jo aika varhain...

[QUOTE="vieras";24665573]Miksei se mies vaan käy kädellä, niinku muutki puutteessa elävät?[/QUOTE]

Miehet, saatte nyt auttaa mua tässä, onko kyse pelkästään siitä, että käsi tuntuu fyysisesti erilaiselta kuin pillu vai voisiko olla kyse siitäkin, että yhdyntä (ja seksi muutenkin) on fyysisten tuntemuksien lisäksi henkistä yhteyttä? Itse ainakin parisuhteessa kaipaan nimenomaan sitä intiimiä kanssakäymistä, läheisyyttä seksin(kin) kautta. Ei siinä käsi paljoa auta.

minua kyllä haluttaa,joten itseäkin turhauttaa kun ei tällä alapäällä vielä pysty.ja oon miehelle sanonu että runkkaa perkele,mutta sitä ei kiinnosta,eikä sitä kiinnosta suuhoidot tai muutkaan vaihtoehdot joita oon tarjonnu.siinäpähän sitten kärvistelee;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24665575:
Koska käsi EI todellakaan korvaa aitoa pillua :p

voi mies parat. Meinaan kukaan mies ei oo ikinä antanu mulle niin hyvää orkkua kuin mitä omin sormin teen.

Mutta on oikeasti melko säälittävää, jos äijä ei voi olla paria kuukautta ilman.

Miehet, saatte nyt auttaa mua tässä, onko kyse pelkästään siitä, että käsi tuntuu fyysisesti erilaiselta kuin pillu vai voisiko olla kyse siitäkin, että yhdyntä (ja seksi muutenkin) on fyysisten tuntemuksien lisäksi henkistä yhteyttä? Itse ainakin parisuhteessa kaipaan nimenomaan sitä intiimiä kanssakäymistä, läheisyyttä seksin(kin) kautta. Ei siinä käsi paljoa auta.

Mitäs hienoa henkistä yhteyttä siinä on jos toiseen sattuu?

[QUOTE="vieras";24665573]Miksei se mies vaan käy kädellä, niinku muutki puutteessa elävät?[/QUOTE]

Nyt sä aliarvioit naista ja itteeski pahasti.
Mä en ainakaan oo pelkkä pillu ja jos mua haluaa nii kyl sitä haluu muutenki ku vaan sen reiän takia. :D

Reikähän nyt on joka naaraalla, mutta yleensä mies ei haluu panna joka naarasta. :D

Nyt sä aliarvioit naista ja itteeski pahasti.
Mä en ainakaan oo pelkkä pillu ja jos mua haluaa nii kyl sitä haluu muutenki ku vaan sen reiän takia. :D

Reikähän nyt on joka naaraalla, mutta yleensä mies ei haluu panna joka naarasta. :D

Ei, vaan en voi käsittää miksei mies voi oman rakkaansa parantumista odotellessa käydä pari kk kädellä? Toiset on vuosikausia ilman.
Ja ap on tarjonnut miehelle käsihoitoa ja suuseksiä, mutta ei KELPAA.

Surkea, vinkuva luuseri. Ihan kuin sen naisen nyt on kiva olla tussu tärviöllä. Tai sii son, kun sai vauvan, mutta tuskin halusi räjähtänyttä reikää.

Kolme vuotta synnytyksen jälkeen kesti, että mun tussun tunto palasi. Niin mulle muinaisella palstalla joku asiantuntija kertoikin, että kolmessa vuodessa se palautuu. - No, meil oli seksiä tietty, mut mä laitoin silmät kii ja ajattelin yhtä julkkista, jota diggaan. Paitsi että useita kuukausia alkuvaiheessa se ei toiminut, koska aina kun aloin kiihottua, mulle tuli vaan mieleen yököttävä neuvolantäti ja sen sanat: "Ja sitten vasta ponnistat, kun saat luvan". Joo, ei sit tullu orkkua. Mutta niinhän se fakta on, että ennen oli **ttu ja virsikirja, nyt on lapset repineet molemmat.

joo,en ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä voimaa ja valtaa,joka toosalla on miehiin.koska ikinä en oo vielä naista tavannu joka olisi muutaman kk kuivasta kaudesta seonnut!

Mulla on nyt 3 viikkoa synnytyksestä ja n. viikon verran tehnyt älyttömästi mieli seksiä, mutta jälkivuotoa on edelleen enkä ole vielä käynyt jälkitarkastuksessa. Saa nähdä mitkä fiilikset sitten kun ihan oikeasti päästään tositoimiin...

[QUOTE="aapee";24665611]joo,en ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä voimaa ja valtaa,joka toosalla on miehiin.koska ikinä en oo vielä naista tavannu joka olisi muutaman kk kuivasta kaudesta seonnut![/QUOTE]

Juu en mäkään ja itse olen tästä oiva esimerkki.
Yli vuosi ilman minkäänlaista kosketusta ja silti ainakin luulen olevani terveiden kirjoissa. :D

[QUOTE="aapee";24665611]joo,en ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä voimaa ja valtaa,joka toosalla on miehiin.koska ikinä en oo vielä naista tavannu joka olisi muutaman kk kuivasta kaudesta seonnut![/QUOTE]

Täten ilmottaudun. Mun mies lähti viikon työmatkalle ja mulla olii sovittu panotapaaminen työkaverin kans. No, tää panomies oli kettuuntunu minuun ja pani vaan nopeesti. Mua jäi panettaan ja läksin heti siitä kulman pubiin noutamaan munan. Kolme krt pantiin ennen aamunkoittoa.

No tässä yksi. Viikko ilman ja todellakin hypin harvinaisen paskamaisena narttuna seinille ellei toimintaa ala tippua. 2vk meni molemmista synnytyksistä, sen kauempaa ei kestänyt :D

Yhteistyössä