seksi synnytyksen jälkeen(ja vonkaava mies)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24951555]No, minun näkemykseni mukaan aikuisilla miehillä on kyllä muutakin mielessä kuin pillu.[/QUOTE]

Juu, voidaanhan me ajatella muutakin, mutta yli 50% ajatuksistamme on pillussa :p :D

Kestääpä se toipuminen noin niinkuin keskimääräisesti pitkään. Meillä peitto heilui esikoisen jälkeen, repeämistä ja kummallisista komplikaatioistakin huolimatta, jo kymmenen päivän jälkeen, ja pikkukakkosen jälkeen odotettiin viikko. Mulla kyllä haavat paranee vinhaa vauhtia.

[QUOTE="vieras";24951555]No, minun näkemykseni mukaan aikuisilla miehillä on kyllä muutakin mielessä kuin pillu. Muilta osin lienet oikeassa.[/QUOTE]

Vaikka aikuisilla miehillä muutakin olisi mielessä, niin kyllä puute sitten ainakin aiheuttaa sen, että mikään muu ei ole yhtä paljon mielessä. Ainakin minusta vaikuttaa mieheni elämässä olevan niin. Ja kyllä se ärsyttää välillä. Tosin vähän ärsyttää sekin, miksi itsellä ei ole läheskään niin suuri puute! Voisi mennä tasapuolisesti tuo juttu :D

@mnmn, ite oon miettiny ihan samaa, että mikä siinä on, kun tyttöystävästä kasvaa nainen ja vielä äiti, niin miksi äitivaiheessa ei seksi ole samanlaista kuin aiemmin?

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24951617:
@mnmn, ite oon miettiny ihan samaa, että mikä siinä on, kun tyttöystävästä kasvaa nainen ja vielä äiti, niin miksi äitivaiheessa ei seksi ole samanlaista kuin aiemmin?

Onhan naisilla erilaisia vaiheita. Tässä pitkän liiton aikana jossain vaiheessa tuli aikoja, jolloin puolestaan mies ei meinannut pysyä vauhdissa mukana! Tarvitaan aika stressitön ja paineeton olotila, ja aina parempi silloin kun lapset ovat jo isompia. Ja on se seksi vuodesta toiseen yhtä hieno juttu, mutta sitä ei kaipaa niin kamalan tiheästi aina. Niin moni asia vaikuttaa haluihin.

Mies joka ajattelee koko ajan pillua, luultavasti pettääkin sitä "kotipillua" paljon helpommin. Taasen sellainen mies joka osaa ajatella muutakin, on luultavasti paljon uskollisempi naiselleen.

Yhteistyössä