seksi tuntuu epämiellyttävältä tai ei tunnu miltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hdtjktkrjå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hdtjktkrjå

Vieras
Ongelmani on se etten saa koskaan minkäänlaista mielihyvää itse yhdynnässä. Olen ollut 2v ja 6kk parisuhteessa ja kertaakaan en ole saanut seksistä nautintoa. Minulla on ollut muutama seksikumppani ja sama ongelma jokaisen kanssa. monenlaisia asentoja on kokeiltu yms, mutta aina penis tekee kipeää tai muuten vain tuntuu epämiellyttävältä tai sitten seksi ei tunnu lainkaan. Mitä syvemmälle menee usein sen epämiellyttävämpää seksi on. Jos ei tunnu siis miltään, niin sattuu.. Kävin asiasta gynellä, koska luulin jonkun sukupuolitaudin olevan kyseessä. Gyne kuitenkin sanoi kaiken olevan ok ja alapääni näytti normaalilta. En ymmärrä mistä kaikki voi johtua. Hieron klitoristani seksin aikana, mutta sekään ei auta. Onkohan klitoris vioittunut jostain? Jos klitoris ei toimi pitäisikö seksin kuitenkin tuntua jossain? Kuitenkin saan orgasmin joka kerta, mutta tosiaan se nautinto ja tunne seksistä puuttuu. en tiedä mitä enää pitäisi tehdä.. tuntuu että kaikki keinot on koettu ja aina vaan seksi on yhtä epämiellyttävää. olen sinut vartaloni ja ulkonäköni kanssa, kumppanini on seksikäs ja haluttava. olen usein seksuaalisesti halukas, mutta heti kun alkaa yhdyntä niin seksi muuttuu epämiellyttävän tuntuiseksi. Kostun myös seksin aikana ja kostuminenkaan ei ole liiallista. Kumppanini peniskin on normaalin kokoinen.. kyseessä ei ole provo ja typeriä vastauksia en kaipaa! Alan olla aika turhautunut seksiin.. Ärsyttää koko sana..

Miltä sen pitäisi tuntua?

Tuntuuko itsetehtynä paremmalta?

Kyllä tuntuu siis itsetehtynä paremmalta. Silloin se ei tuota kipeää jne? On erittäin turhauttava ongelma. Koska tuntuu ettei kukaan pysty auttamaan. Gynekin vain nauroi päin naamaa ja sanoi alapääni olevan kunnossa. Miksi sitten yhdyntä aina tekee kipeää tai sitten ei tunnu miltään? Eikö seksin pitäisi olla nautinnollista joka kerta lähestultkoon..

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuntuu siis itsetehtynä paremmalta. Silloin se ei tuota kipeää jne? On erittäin turhauttava ongelma. Koska tuntuu ettei kukaan pysty auttamaan. Gynekin vain nauroi päin naamaa ja sanoi alapääni olevan kunnossa. Miksi sitten yhdyntä aina tekee kipeää tai sitten ei tunnu miltään? Eikö seksin pitäisi olla nautinnollista joka kerta lähestultkoon..
Tietysti itse osaa tehdä sen sillälailla ettei tee kipeää.
Oletteko keskustellut asiasta miehenne kanssa, ja ymmärtääkö hän toimia varoen?
Opetelkaa yhdessä tekemään pimpin hyväilyt käsin.
Tärkeinä on, että osaatte rentoutua kunnolla ja liukastutte kunnolla ennenkuin mies työntyy sisälle.
Etenkin nyt kun pelkäätte sitä sattumista, niin miehen hellät otteet ovat tarpeen.
Pitäkää sitä penistä siellä sisällä aluksi ihan paikallaan.
Lantionpohjanlihaksilla puristelette penistä, niin mieskin saa jotain nautintoa.
Kai ne esileikit on hoidettu, ja etenkin ajatus on viritetty seksistä nauttimiseen.
Toivottavasti näistä vihjeistä saatte jotain apua.

Viimeksi muokattu: