seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siipirikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen edellisen kanssa samaa mieltä, että ihan turha kauhistella miehen omia touhuja, onhan sitä itsekin jotenkin purettava paineita, jos ei kumppanin kanssa onnistu.. ei mulle ainakaan tulis mieleenkään kieltää itsetyydytystä mieheltä, eihän sitä voi keneltäkään kieltää eikä se silti ole kumppanilta pois.

mutta kieltämättä se itsetunnolle käy, kun oma käsi on miehelle mukavampi kuin oma raskaana oleva vaimo. tällä rv 23 menossa ja olin jo vähän aikaa sitten ihan kauhuissani, kun ei miestä saa millään mukaan juttuihin. kaikissa oppaissa ja kirjoissa puhutaan vaan siitä, miten naista pitää ymmärtää ja hellyys on tärkeää jne. ja mua ainakin panettaa enemmän kuin ikinä! ei olla oltu mitään kaneja ikinä, kerta viikossa ollut ihan sopiva tahti molemmille mutta nyt on ennemminkin kertaa kuukaudessa jos sitäkään.

olen tullut siihen tulokseen, että mies on todellakin vain hämmennyksissä raskauteni kanssa ja ei minusta aikaisemmat kirjoittelut miehen vaivaantumisesta ""vauvan läsnäolosta"" yhtään kummalta kuulostaneet, vaikka mama niitä kauhistelikin. ei miesten ole niin helppo tajuta sitä, että sisällä on pieni ihminen, itsellehän asia on läsnä joka hetki ja siihen on jo tottunut.

tähänkin asiaan varmasti auttaisi jos miehillä olisi parempi mielikuvitus ja he pystyisivät ajattelemaan tämänhetkistä todellisuutta pitemmälle ja näkemään kumppanissa sen rakastajattaren äidin lisäksi. mutta kun tuppaavat olemaan aika konkreettiseen ajatteluun taipuvaista porukkaa.

mutta! mukava kuulla ettei ole yksin! helpottaa kovasti... tsemppiä kaikille!

""..mies on todellakin vain hämmennyksissä raskauteni kanssa ja ei minusta aikaisemmat kirjoittelut miehen vaivaantumisesta ""vauvan läsnäolosta"" yhtään kummalta kuulostaneet, vaikka mama niitä kauhistelikin. ei miesten ole niin helppo tajuta sitä, että sisällä on pieni ihminen, itsellehän asia on läsnä joka hetki..""

No ei ne miehet nyt ihan idiootteja ole ja kai miehetkin on kykeneväisiä ajattelemaan ja kuvittelemaan. Kai sitä jotain mielikuvitusta tarvitaan, kun omankäden kauttakin onneen pääsee, vai vessanpyttyäkö ne äijät siinä samalla miettii.. Ryhmäseksi-ajatus ampuu kyllä yli..Pikemminkin käyttäsin sikiön/vauvan läsnäolo nimeä. Ei se vauva sinänsä siihen seksiin osallistu millään tavalla.

Yhteistyössä