mikähän mieheeni on iskenyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zouena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zouena

Uusi jäsen
16.02.2012
4
0
1
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä vuoden, olemme kihloissa ja asumme samassa taloudessa, rakastamme toisiamma viihdymme toistemme seurassa hyvin, mutta seksi on huomattavasti vähentynyt. Tiedän sen kyllä että alku huuman jälkeen se vähentyy, mutta en odottanut ihan tätä, nykyään seksiä on kerran viikossa jos sillonkaan ja tuntuu että silloinkin se on vaan pakollinen suoritus miehelleni. Minä olen lähes aina aloitteen tekijä, mutta tulen toistuvasti nykyään torjutuksi milloin mistäkin syystä, joko väsyttää tai sitten ei vaan huvita jne. Riita tulee lähes joka kerta sen jälkeen kun hän on minut torjunut, koska tämä on mennyt itselläni siihen pisteeseen että, se kirpasee jo niin kovaa että, pillahdan itkuun ja itselleni vaan haluamattani tulee sellainen olo että, hän ei enää halua minua ja olen miehelleni sanonut että koen asian näin, mutta hän suuttuu entistä enemmän siitä, kuulemma minussa ei ole mitään vikaa, vaan että haluaa kyllä seksiä kanssani, mutta ihmettelen suuresti että miksi asia on sitten näin. Olen yrittänyt vietellä seksikkäillä alusvaatteilla, ostin erotiikka kaupasta parisuhdepelinkin ja sitä yhdessä tutkiskelimme ja miehenikin oli sitä mieltä että kivalta näyttää, mutta siltäkään ei ole mielenkiitoa sitä kokeilla. Mielestäni minä en ole yliaktiivinen seksinsuhteen, koska en kuitenkaan halua joka päivä useita kertoja, vaan ihan normaalisti (tai mikä nyt luokitellaan normaaliksi) 3-4 kertaa viikossa, vaikka onhan sitten niitäkin viikkoja kun haluan itsekkin vähemmän. Ennen se oli näin ja olin oikeen tyytyväinen ja niin vaikutti miehenikin olevan.. Voikohan tämä olla vaan joku kuiva kausi joka menee ohi, vai tuleeko se olemaan aina näin..

Oikein paljon kiitoksia korjauksesta ja pahoitteluni kirjotus virheistä! Valitettavasti oikein kirjoittaminen on ollut minulle aina hieman hankalaa, koska kärsin aika pahasta lukihäiriöstä ja voin myös sanoa sen että, puhumisessa minulla ei kyllä ole mitään ongelmaa..

no tuosta hänen kommentistaan voisin päätellä että, jos hänellä on parisuhde niin sielä se seksin saanti on siitä kiinni että, miten oikein kirjotus sujuu ja miten kuinka selkeästi puhuu, tämmönen mulle tuli mieleen ensimmäisenä :D

Jaahas siellä on joku Chris Lame nähnyt asiakseen päästä vähän tökkimään, mutta tuo on kyllä sillä tavalla taitolaji kuten kirpun nainti, milli pieleen ja se on silmässä.
Joten toivottavasti ketjun aloittaja ei ota Lamen tekstiä tosissaan, paska läppä on aina paska läppä.

Ihmisillä on erilaiset tarpeet ja jos teidän tarpeenne jo nyt eroavat siten että sinun on paha olla, niin kannattaisi harkita jopa ulkopuolista keskusteluapua. Kerran viikossakin on monelle miehelle ihan normi tahti vakiintuneessa suhteessa ja monelle riittää vähempikin. Miehesi varmaan kokee painostustakin tässä asiassa mikä taas voi vain pahentaa ongelmaa. Tai sitten on mahdollista että hänen seksuaalinen kiinnostuksensa suuntautuu jonnekin toisaalle (mitä epäilen kyllä vahvasti). Asiasta pitäisi puhua ihan kunnolla ja luvata toinen toisilleen että ei suutu toisen sanomisista tai tunteista. Kun suuttumus laitetaan sivuun, on enemmän tilaa ymmärrykselle ja kompromisseille. Vuosi on aika normi aika alkuinnostuksen lerpahtamiseen molemmilla osapuolilla, joten sen puolesta ei pitäisi olla mitään hätää.

Juu en ottanut Chris Flamen juttua tosissani, huvittaa vaan tuollainen pilkun viilaaminen ja ajattelin että, vastaukseni hänelle tuossa olisi vain naseva ja hieman piilo v*****leva, kun kerroin lukihäiriöstäni, jonka kanssa olen elänyt koko elämäni ja tottunut siihen että, kirjotus virheitä on aina paljon kun kirjoitan jotain :D

Mutta joo, eilen itseasiassa saatiin puhuttua ihan kunnolla asiasta ja pystyttiin molemmat ymmärtään toisiamme, mikä on aivan loistavaa. :) Nyt on itselläni ja jos oikein tulkitsin miestäni, niin hänelläkin paljon parempi mieli ja rennompi olo :) Nyt on taas sellainen olo että olemme taas se hauska ja rento pariskunta mitä olemme aikasemminkin olleet, kunnolla puhuminen auttoi kummasti ja nyt sattui molemmat olemaan sellaisella tuulella että, se onnistui hienosti ja ymmärtäväisesti.. :) (huomattiin siinä samassa että, oli niitä muitakin asioita sitten mitkä oli hyvä puhua läpi)

Yhteistyössä