Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä vuoden, olemme kihloissa ja asumme samassa taloudessa, rakastamme toisiamma viihdymme toistemme seurassa hyvin, mutta seksi on huomattavasti vähentynyt. Tiedän sen kyllä että alku huuman jälkeen se vähentyy, mutta en odottanut ihan tätä, nykyään seksiä on kerran viikossa jos sillonkaan ja tuntuu että silloinkin se on vaan pakollinen suoritus miehelleni. Minä olen lähes aina aloitteen tekijä, mutta tulen toistuvasti nykyään torjutuksi milloin mistäkin syystä, joko väsyttää tai sitten ei vaan huvita jne. Riita tulee lähes joka kerta sen jälkeen kun hän on minut torjunut, koska tämä on mennyt itselläni siihen pisteeseen että, se kirpasee jo niin kovaa että, pillahdan itkuun ja itselleni vaan haluamattani tulee sellainen olo että, hän ei enää halua minua ja olen miehelleni sanonut että koen asian näin, mutta hän suuttuu entistä enemmän siitä, kuulemma minussa ei ole mitään vikaa, vaan että haluaa kyllä seksiä kanssani, mutta ihmettelen suuresti että miksi asia on sitten näin. Olen yrittänyt vietellä seksikkäillä alusvaatteilla, ostin erotiikka kaupasta parisuhdepelinkin ja sitä yhdessä tutkiskelimme ja miehenikin oli sitä mieltä että kivalta näyttää, mutta siltäkään ei ole mielenkiitoa sitä kokeilla. Mielestäni minä en ole yliaktiivinen seksinsuhteen, koska en kuitenkaan halua joka päivä useita kertoja, vaan ihan normaalisti (tai mikä nyt luokitellaan normaaliksi) 3-4 kertaa viikossa, vaikka onhan sitten niitäkin viikkoja kun haluan itsekkin vähemmän. Ennen se oli näin ja olin oikeen tyytyväinen ja niin vaikutti miehenikin olevan.. Voikohan tämä olla vaan joku kuiva kausi joka menee ohi, vai tuleeko se olemaan aina näin..