Seksiä ex:n kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh-äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh-äippä

Vieras
Ex kävi meillä tänään poikaa katsomassa ja päädyttiin harrastaan seksiä pojan touhutessa omiaan... Mun alotteesta, mies o halunnut erota mä en vaikkei toimeen tullakkaan. En vaan osaa päästää irti ja etenkin kun haluan miestäni yhä... Tuli vaan paha mieli, vaix seksi oli ihan ok niin ei se ollut samanlaista kuin ennen, pelkkää seksiä..Mahtokohan mies ei edes nauttia?
Tuli paha mieli ja tuli taas haastettua riitaa...Miten sitä voikin olla niin pöhkö?

On niin hemmetin paha mieli. en pysty käsittämään eroa...Itse en osais kuvitellakaan meneväni sänkyyn jonkun muun kans ja ex ei taida muua tehdäkään. Kyllä hän musta edelleen välittää, mut mä onnistun aina jotenkin pilaamaan sen...Sattuu!

älä soita äläkä vastaa viesteihin heti, kun vastaat niin vaan asiaa joka koskee lasta. Luulisin et jos miehellä on vielä tunteita niin 4 viikon sisällä ruikuttaa sua takaisin. Testattu on ja tämä tosiaan toimii suurimpaan osaa miehiä

tiedän tunteen... tosin lasta ei meillä ole, mutta eron jälkeen kävin hänen luonaan todella useasti ja harrastimme seksiä.. ja vaikka ex sanoi minulle että ei halua jatkaa niin, koska hän satuttaa minua sillä, en uskonut koska rakastin häntä ja halusin olla hänen lähellään.! (seksikin oli MAHTAVAA). kuinka ihminen voi olla niin tyhmä että aiheuttaa itselleen pahaa mieltä ja kyyneliä.?! voimia.! :hug:

Järki sanoo ettei pitäis näyttää tunteite ja unohtaa myös katkeruus, mut en vaan pysty.. Meillä takana tosi vaikea liitto, mies kohdellut huonosti ja silti en kestä ajatustakaan et menetän hönet kokonaan... Jotenki sitä aina vaan ruikuttaa samoista asioista ja odottaa toisen pyytävän anteeksi vaix oikeasti lopputulos on vain ja ainoastaan riita ja mulla entistäpahempi mieli...
Miten te jotka joilla on samoja kokemuksia selvisitte tilanteesta?

Älä anna seksiä, älä ainakaan ex ehdoilla. Kuvittelee, että se hatki riittää, ei riitä. Ja toinen saa voita molemmin puolin leipää... Paa hanat kiinni, pysy tiukkana ja hanki vaiks dildo, kunnes löydät itsesi arvoisen mieen.
Jos kuitenkin harrastat seksiä ex kanssa, tee se omilla ehdoillasi ja NAUTI äläkä kadu.

En kadu, jäi vaan paha mieli jutusta kun huomasin ettei se oo samanlaista kun ennen... Meillä vähän teinimeininkiä siis fritsuja tulee usein VAHINGOSSA miehelle, mut nyt en saanut ees koskea kaulaan..Pelkös kai et joku näkee jos tulee jälkiä ja arvaa meillä olleen seksiä.. Itse kyllä nautein itse seksistä, tuli tosiaan tarpeeseen:)

Yksinkertaisesti PÄÄTÄT selvitä. Päätät, ettet pidä turhaan yheyttä, et vahdi kotona puhelinta tai siis et missään kyttää kännykkää. Keksit tekemistä lapselle ja sulle. Mä kävin risteilyillä lasten kans, tapasin kavereita vapaalla jne. Ja vaan päätin, että olkoon. Usko vaan, vähitellen helpottaa. Ja se on sen arvoista sinä päivänä, kun huomaat olevas onnellinen näin, sinä ja lapsi / lapset ja kaikki on hyvin. Tuntuu, että siihen päivään on ikiusuus, mutta se tunne on mahtava. Usko itseesi, selviät kyllä ja olet onnellisempi kuin nyt!

Tuli harrastettua aikanaan monenkin kanssa sääliseksiä. Ei se kannata.

Vaikka silloin oli hetken kivaa, kun oli itse se joka ei ollut jäänyt toiseen jumiin. Mut sit kun näki kuinka toiseen sattui kun hän odotti enemmän, niin loppu kivuus.

Ei seksiä exän kanssa... sinä itse vaan et saa päästettyä irti ja kuvittelet että palaatte kohta yhteen... miehille kelpaa aina seksi. naiselle seksi tarkoittaa väkisinkin aina enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Eikö kukaan muu on mukamas harrasranut sääliseksiä ex:n kanssa?

me ollaan erottu 6 viikkoo sit ja 4viikkoo joka päivä harrastettu seksii :ashamed:

entä kun olitte yhessä??? Oliko seksielämänne yhtä aktiivista?
Makaako miehesi muiden kanssa mutta sinä et??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no miks sit pitää erota jos suhde kunnos..? et varmaa sitä saa jostain muualtakin kuin exältä.. et tuskin kukaan seksin takia palaa yhteen...

Jos seksi sujuu ei se tarkoita että suhteessa menee hyvin. Sulla aika miesmäinen ajattelutapa... kun pillua saa niin kaikki hyvin, niinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kun sellaine ajattelu tapa etten anna exälle koska se on säälittävää mun mielestä..

no en mäkään jos mies ois mut jättäny. meillä tilanne vaan hiipu pois, mut kyl mä voisin sen kans seksiä harrastaa, meillä on muutoinkin tosi hyvät välit. mut en mä kyl antas jos mut ois jätetty se on todellakin säälittävää kerjäystä