Seksiä toisilla treffeillä.. olikohan virhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
Mut se vaan meni niin. Enkä mä kadu, se oli ihanaa. Mutta mun tunteet voimistuu koko ajan, mä haluan tästä enemmän. En vaan tiedä, että olikohan seksi tässä kohtaa hyvä ajatus vai ei. Pelottaa, että tää oli se, mitä mies halus ja kaikki jää nyt tähän.

Ahdistus.

No jos se lähtee, anna mennä. Ei sellaisen perään kannata itkeä, joka olis jäänyt vaan seksiä panttaamalla. Jos se oli vaan seksin perään, niin olis se lähtenyt sitten kumminkin kun olisit joskus antanut.

[QUOTE="vieras";23830934]No jos se halus pelkän panon, niin eikö ole parempi et se selviää toisten treffien jälkeen eikä esim viidensien?[/QUOTE]

Toisaalta tää on ihan totta. Ei ole vielä kuulunut, erottiin ihan just hetki sitten. Siis toistemme luota. Mut silti.. inhottava tilanne jotenkin.

[QUOTE="eee";23830986]Tai nimenomaan ne itsevarmat, jotka tuntevat itsensä ja pitävät vielä seksistäkin.[/QUOTE]

Peesi! :D Itse harrastin kohta 6 vuotta sitten seksiä ensimmäisillä treffeillä koko yön ja naimisissa ollaan. :D Eli ei se ajankohta, vaan se kemia on se mikä ratkaisee. :D

Onko mies ottanu yhteyttä? Mie menin miun miehen kanssa ensimmäisenä iltana sänkyyn ja tuon yhenyönmiehen kanssa ollaan oltu kohta kuusi vuotta naimisissa,yhdessä yli seitsemän vuotta.:) joskus voi näinkin mennä.Jos mies halus pelkkää seksiä,eikä muuta,ni eipä ollu siun ja harmituksen arvoinen.:hug:

Viimeksi muokattu:
Jos teidät on tarkoitettu yhteen niin on aivan sama oliko se seksi millä treffikerroilla. Jos mies halusi vain seksiä niin totea tyytyväisenä itsekkin, että saimpahan seksiä =)
Itse en ymmärrä muutenkaan miksi pitäisi odotella johonkin tietyyn kertaan treffejä. Jos kemiaa on ja ajatus tuntuu hyvältä niin antaa mennä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja seksiä;23831022:
Peesi! :D Itse harrastin kohta 6 vuotta sitten seksiä ensimmäisillä treffeillä koko yön ja naimisissa ollaan. :D Eli ei se ajankohta, vaan se kemia on se mikä ratkaisee. :D

Näin on. Pitkät suhteet on kehittyny nopeella toiminnalla. Ekan kanssa oli 5v suhde. Viimeisin, nopea toiminta, johti onnelliseen avioliittoon. Ja en siis ole harrastanut muita pikapanoja. :D

[QUOTE="vieras";23831139]oli elämäsi virhe,halvalla itsesi myit. En itse alentuisi moiseen.[/QUOTE]

Nin, huoran käytöstähän tuollainen, vain raha (ehkä) puuttui.

menin etisen aviomieheni kanssa ekana yönä sänkyyn ja se oli ihan ok. Nykyisen poikaystäväni kanssa myös ja ei todellakaan ole mikään ongelma. Jos siltä tuntuu niin miksi ei? seksi ei ole koskaan todella hyvää ekalla kerralla mutta jostain on aloitettava aina. En harrasta yhdenillan juttuja vaan mulla ne on aina jatkuneet. Oikeastaan voin sanoa että perinteisiä yhdenillan juttuja mulla on ollut vain kaksi ;)

Minä luulin, että se on naisten älykkyyttä halventava stereotypia, kun romanttisissa komedioissa naiset keskustelevat siitä, monensillako treffeillä kuuluu harrastaa seksiä.

No, olin näköjään väärässä. Kaikesta saa vissiin helvetin vaikeaa kun oikein yrittää.

Minä luulin, että se on naisten älykkyyttä halventava stereotypia, kun romanttisissa komedioissa naiset keskustelevat siitä, monensillako treffeillä kuuluu harrastaa seksiä.

No, olin näköjään väärässä. Kaikesta saa vissiin helvetin vaikeaa kun oikein yrittää.

Mieti vähän, jos kaikki naiset antavat ekoillla treffeillä, niin sulla on mahdollisuus päästä poikuudestasi eroon, siis jos vain pääset joskus treffeille.

Joo mä luulin kans että suomalaiset miehet olis kehittyneempiä olentoja. Mut esim tällanen kokemus on itselläni.
Tapasin kundin, vietettiin yö yhdessä, oli käpälöintiä muttei yhdyntää. Alettiin seurustelemaan siitä samasta, ja joskus 1.5v päästä muisteltiin nostalgisesti alkuaikoja. Ja tää sanoo mulle: "Ihmettelin vähän käytöstäsi, kun heti ekana iltana annoit sillai käpälöidä." Olin hieman huuli pyöreenä et no helvettiäkös työnsit käden haarukkaan jos se kerran on niin suuri synti.
Et yritä tässä nyt sitten olla vapautunut kun kaksinaismoraali vaan rehottaa.

En harrasta seksiä itselleni vieraan ihmisen kanssa. Sen verran itsesuojeluvaisto toimii.

[QUOTE="vieras";23831506]Joo mä luulin kans että suomalaiset miehet olis kehittyneempiä olentoja. Mut esim tällanen kokemus on itselläni.
Tapasin kundin, vietettiin yö yhdessä, oli käpälöintiä muttei yhdyntää. Alettiin seurustelemaan siitä samasta, ja joskus 1.5v päästä muisteltiin nostalgisesti alkuaikoja. Ja tää sanoo mulle: "Ihmettelin vähän käytöstäsi, kun heti ekana iltana annoit sillai käpälöidä." Olin hieman huuli pyöreenä et no helvettiäkös työnsit käden haarukkaan jos se kerran on niin suuri synti.
Et yritä tässä nyt sitten olla vapautunut kun kaksinaismoraali vaan rehottaa.[/QUOTE]

Onko "vapautuminen" sinulle sitä, että juot kuin mies, poltat tupakkaa ja paneskelet kaikkea liikkuvaa? Ja mitä tavoittelet tällä vai häviätkö jotain?

Yhteistyössä