Seksielämä mennyt olemattomaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Ennen harastettiin seksiä joka päivä ja usein jopa enemmän kun kerran päivässä. Nyt se on hyvä jos 3 kertaa viikossa. Meillä ei ole edes lapsia vielä ja asutaan saman katon alla. Molemmat opiskelee ja joskus on toki kiire mutta silti pitäis riittää aikaa myös seksiin.

Mä on pettynyt :(

[QUOTE="pettynyt";24843144]Ennen harastettiin seksiä joka päivä ja usein jopa enemmän kun kerran päivässä. Nyt se on hyvä jos 3 kertaa viikossa. Meillä ei ole edes lapsia vielä ja asutaan saman katon alla. Molemmat opiskelee ja joskus on toki kiire mutta silti pitäis riittää aikaa myös seksiin.

Mä on pettynyt :([/QUOTE]

Näin on meilläkin, nuoria ja lapsettomia ilman seksielämää. Eikä edes Porvoolaisia.
Voikohan suhde edes pidemmän päälle toimia ilman seksiä?
Toivon vielä että saisimme asian korjattua, mutta saa nähdä miten käy..

Ei toi mikään olematon ole, jos saat 1-3krt/vko. Tietty siihen verrattuna, mitä oli ennen, mut hei meillä joskus ollut 2kk taukokin niin don't complain there. :D

Mie olisin iloinen, jos saisin JOKA VIIKKO väh. kerran, mut tämän mörököllin kans u never know.... (-___-')

:D :D :D Joko tämä on provo tai meillä on todellakin olematon seksielämä. Joskus ollut parin kuukauden taukokin ja nyt ehkä kerta yhdessä tai kahdessa viikossa. Tämä on vaihe elämässä. En usko kyllä, että "hyvinäkään" kausina jaksaisin harrastaa seksiä useammin kun kerran tai pari viikossa.

Voi luoja. Mä olisin onnellinen, jos saisin edes kerran KUUKAUDESSA. Taisin naida frigidin miehen tai sitten oon vaan niin paska ite sängyssä, että pihtaa mieluummin kuin nusasee.

Yhteistyössä