Seksielämä pyörii vain miehen kovien halujen ympärillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmiä avaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmiä avaudun

Vieras
Tällainen hankala ja omituinen seksiongelma miehen kanssa... Minä nautin suuresti siitä,että saa tehdä miehelle hyvää ja mies sitä usein vaatii/toivookin, vaikka en itse haluaisikaan. Panostan todella paljon esim. suihinottoihin ja teen sen usein hyvin pitkän kaavan kautta ja perusteellisesti, kuten mies siitä eniten pitää. Ja usein, monena iltana viikossa, muun seksin lisäksi. Mies taas ei juuri koskaan halua panostaa seksielämässämme minuun, ei nauti erityisemmin siitä että nautin, ei tee pyytämättä mitään erityistä mistä pitäisin,ei edes halua oppia käsittelemään minua niin että kiihottuisin, vaikka olen yrittänyt kertoa ja ei juuri koskaan anna suuseksiä yms. jos itse ei halua seksiä, mutta silloin kun haluaa, on seksi loistavaa. Joskus esileikkikin unohtuu ja mies yrittää runnoa itseään kuiviltaan sisään kun on kuulemma vain niin himoissaan, että ei muista ja jos en lämpene lähentely-yrityksille alkaa käyttäytyä suorastaan häiritsevästi ja jatkaa niin kauan,että saa seksiä.

Tuntuu typerältä,että tuo asia kalvaa noin paljon ja tuntuu, että seksuaalisuuteni kärsii tästä ajan kanssa vain enemmän ja enemmän, häpeän halujani, en osaa rentoutua ja nauttia kun pelkään miehen kyllästyvän. Ja hävettää kun tämä on näin pieni asia, mutta mikä tuntuu minusta kai vain liian isolta. Kun ei siis saa samalla tavalla asioita joita itse haluaisi ja halujani ei pidetä tärkeinä, vaikka ei seksin mitään vaihtokauppaa pitäisikään olla. Haluaisin, että mieskin haluaisi tuottaa minulle nautintoa, kuten minä hänelle, mutta turha toivo. Onko edes sellaisia miehiä olemassa, jotka nauttisivat "toisen palvelemisesta" vai onko tämä vain naisten juttu?

Meillä on kans ongelmana toi että mies tulee suunnilleen vehkeet tanassa tietokoneeltaan ja ehdottaa seksiä. Miten siinä nyt sitten puolessa minuutissa pääset mukaan tunnelmaan. Ja minussa on vika, jos en tällaisesta seksistä nauti ja sitä halua useammin.

Kuulostaa siltä, että miehesi on ainakin tällä osa-alueella hyvin itsekäs. Minulta kyllä vähenisi tuollaisen miehen "palvelu"halut myös. Juu, ei seksi mitään vaihtokauppaa ole, mutta kyllä nyt luulisi parisuhteessa jonkinlaista vastavuoroisuutta olevan. Mies taitaa pitää sinua pelkkänä panopuuna...

[QUOTE="vieraana";29928651]Meillä on kans ongelmana toi että mies tulee suunnilleen vehkeet tanassa tietokoneeltaan ja ehdottaa seksiä. Miten siinä nyt sitten puolessa minuutissa pääset mukaan tunnelmaan. Ja minussa on vika, jos en tällaisesta seksistä nauti ja sitä halua useammin.[/QUOTE]

Näin meilläkin. Paitsi että se vehkeet tanassa tuleminen on ihan konkreettista. Jos istun sohvalla, tulee viereen seisomaan ja alkaa tunkemaan vehjettä suuhuni yms. ärsyttävimmillään. Ja jos en lämpene,niin sitä showta jatkuu vaikka kuinka ja kauan. Ottaa kädestäni kiinni ja painaa sitä haaroihinsa,tulee vasten ja hinkkaa itseään, lätkii naamaani/muita ruumiinosia vehkeellään, ruinaa, valittaa kuinka himoitsee minua liikaa, ei jätä rauhaan ja suorastaan uuvuttaa sillä kiehnäämisellään.

Hmm.. meillä kyllä harrastetaan seksiä kolmekin kertaa päivässä ja aika vähillä lämmittelyillä, koska tietty katse jo saa mulla halut heräämään :D Välillä kun otetaan vaan pikaiset, niin on liukuvoide saatavilla... aivan ihanaa! Tosin homma on kyllä aikaavievää, kun yleensä siinä hurahtaa ainakin se puolituntia ja siihen vielä ihan vaikka puoli tuntia huilaamista päälle ja suihku tietty, kun on ihan hiestä märkä ;D
Sitten välillä otetaan ihan pidemmän kaavan kautta kaikkine lämmittelyineen ja söpöstelyineen <3 Mä olen aktiivisempi antamaan suuseksiä, kuin ottamaan... ja sillä saa miehen kivan villiksi :)

Onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin ehdotan että lopetat vaan suhteen ennen kuin tuhoat seksuaalisuutesi ja joku päivä tunnet itsesi suorastaan raiskatuksi, kun mies väkisin kuiviltaan on sisääsi tunkeutumassa.

Ei lasten takiakaan toki mitä tahansa pidä sietää, mutta siinä tilanteessa koittaisin esim. seksuaaliterapiaa ennen kuin löisin hanskat tiskiin.

Näin meilläkin. Paitsi että se vehkeet tanassa tuleminen on ihan konkreettista. Jos istun sohvalla, tulee viereen seisomaan ja alkaa tunkemaan vehjettä suuhuni yms. ärsyttävimmillään. Ja jos en lämpene,niin sitä showta jatkuu vaikka kuinka ja kauan. Ottaa kädestäni kiinni ja painaa sitä haaroihinsa,tulee vasten ja hinkkaa itseään, lätkii naamaani/muita ruumiinosia vehkeellään, ruinaa, valittaa kuinka himoitsee minua liikaa, ei jätä rauhaan ja suorastaan uuvuttaa sillä kiehnäämisellään.

Kunnon luunappi munaan kyllä lopettaa moisen kiusaamisen ainakin hetkeksi. Hyi helvetti miten oksettava ukko oikeasti :x

[QUOTE="viera";29928685]Kunnon luunappi munaan kyllä lopettaa moisen kiusaamisen ainakin hetkeksi. Hyi helvetti miten oksettava ukko oikeasti :x[/QUOTE]

Ja sitten itketään foorumilla kun mies ei halua tai meni vieraisiin. Ei kelpaa muna eikä sitten munattomuuskaan.

Jessus!

Onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin ehdotan että lopetat vaan suhteen ennen kuin tuhoat seksuaalisuutesi ja joku päivä tunnet itsesi suorastaan raiskatuksi, kun mies väkisin kuiviltaan on sisääsi tunkeutumassa.

Ei ole, eikä tule. Onnellisesti olemme olleet naimissa jo varsin hyvän aikaa, mies on muilta osin aivan kaikkea mitä olen koskaan voinut toivoa ja tätä asiaa lukuunottamatta olen kyllä niin onnellinen ja rakastunut kuin vain voi olla ja seksielämäkin on todella hyvää silloin kun mies ei ajattele pelkällä peniksellään ja saan kyllä tyydyttävää seksiä useita kertoja viikossa, en vain koskaan pyyteettömästi. Ero ei tule koskaan olemaan vaihtoehto yhden huonon piirteen takia.

Miehellä on add ja uskoisin sen vaikuttavan tuohon asiaan myös.

Ei ole, eikä tule. Onnellisesti olemme olleet naimissa jo varsin hyvän aikaa, mies on muilta osin aivan kaikkea mitä olen koskaan voinut toivoa ja tätä asiaa lukuunottamatta olen kyllä niin onnellinen ja rakastunut kuin vain voi olla ja seksielämäkin on todella hyvää silloin kun mies ei ajattele pelkällä peniksellään ja saan kyllä tyydyttävää seksiä useita kertoja viikossa, en vain koskaan pyyteettömästi. Ero ei tule koskaan olemaan vaihtoehto yhden huonon piirteen takia.

Miehellä on add ja uskoisin sen vaikuttavan tuohon asiaan myös.

Yksi huono piirre? Pätisikö sama, jos se piirre olisi esim. väkivaltaisuus? Älä nyt alistu mihin tahansa!

Rakastaako mies edes sinua, jos ei ollenkaan piittaa nautinnostasi? Jos rakastaa ja kyse on vaan osaamattomuudesta/ymmärtämättömyydestä, niin se seksuaaliterapia voisi auttaa.

Rakastaako mies edes sinua, jos ei ollenkaan piittaa nautinnostasi? Jos rakastaa ja kyse on vaan osaamattomuudesta/ymmärtämättömyydestä, niin se seksuaaliterapia voisi auttaa.

Rakastaa todella paljon,mikä juuri hassua onkin kun ei osaa osoittaa sitä rakkauttaan seksillä. Harrastamme ja teemme paljon kaikenlaista yhdessä, mies rakastaa yli kaiken yhdessä vietettyä aikaa ja järjestää sitä hyvin usein ja näkee todella paljon vaivaa sen eteen ja kertoo usein kuinka ihanaa elämä kanssani on kutakuinkin joka ilta. Panostaa myös romantiikkaan ja huomioi todella paljon kaikin muin mahdollisin keinoin.

Mutta tosiaankin huolehtii kyllä nautinnostani ja on täydellinen rakastaja kun itsekin haluaa seksiä, mutta ei mitenkään silloin kun ei itse halua ja jos pakottautuu yrittämään, se on ihan kamalaa ja väsynyttä, mutta odottaa sitä minulta pahimmillaan jopa joka iltana viikossa. Siksi tämä jotenkin onkin niin inhottava ongelma, että se on vain tuosta pyyteettömyydestä kiinni ja tuntuu, että vaadin liikaa hemmottelua osakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29928821:
Miten tämä palsta voi auttaa, nuolla sieltä?

Anteeksi. En ole koskaan puhunut seksiasioista kenenkään muun kuin kumppanin kanssa ja uusi näkökulma tai muiden kokemukset olisivat hyödyksi. Edes se, että sai avautua tästä helpotti hieman.

Seksi on kivaa, mutta jos vehjettä läiskitään pitkin naamaa telkkaria katsoessa, niin kuulostaa luvalla sanoen tosi oksettavalta. En eläis tuollaisessa suhteessa, vaikka olis kuinka ihana mies.

[QUOTE="vaemo";29928885]Seksi on kivaa, mutta jos vehjettä läiskitään pitkin naamaa telkkaria katsoessa, niin kuulostaa luvalla sanoen tosi oksettavalta. En eläis tuollaisessa suhteessa, vaikka olis kuinka ihana mies.[/QUOTE]

:laugh: Joku ei nyt natsaa.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
[QUOTE="vaemo";29928885]Seksi on kivaa, mutta jos vehjettä läiskitään pitkin naamaa telkkaria katsoessa, niin kuulostaa luvalla sanoen tosi oksettavalta. En eläis tuollaisessa suhteessa, vaikka olis kuinka ihana mies.[/QUOTE]

Ei se mua pahemmin haittaisi jos miestäkin kiinnostaisi joskus tehdä vain mulle,kun itsellensäkin on niin tärkeää,ihan hauskaahan tuo silloin olisi. Tykkään kuitenkin todella paljon siitä kun saa tehdä miehelle hyvää ja saan siitä itsellekin hyvän olon, vaikkakin kateellinen olenkin. Tuostakin älyvapaasta rituaalista mies saisi helposti sellaisen josta minä pidän ja syttyisin aivan varmasti, mutta yritys jää puolitiehen ja vetää puolittain huumorilla sitten noin. haluan kuitenkin itsekin hyvin usein, mutta jotenkin ei vain osaa,vaikka kuinka puhuttaisiin asiasta. Monesti se kun mies on sitten itse haluttomana alkanut tehdä mulle on johtanut riitaan kun se on niin käsittämättömän innotonta ja suorastaan kamalaa,vaikka mies vakuutteleekin, että haluaa tehdä.

[QUOTE="rrr";29928928]Kuinka paljon olette keskustelleet tästä? Oletko sanonut nuo aloitusviestin asiat suoraan?[/QUOTE]

Todella paljon. Myös rautalangasta vääntäen ja kirjoittamalla. Mies tietää kyllä missä on vika ja on todella, todella pahoillaan asiasta, mutta jotenkin ei saa tehtyä asialle mitään ja vielä vähemmän mitä isompi asia tästä tulee, vaikka itsestänsäkin tuntuisi miten pahalta. Unohtuu aina aika pian, joskus jopa alle parissa tunnissa ja palaa takaisin vanhoihin malleihinsa. Tämä onkin ainoa asia suhteessa, jossa nuo miehen add piirteet tulevat selvästi esiin.

Mutta tosiaankin huolehtii kyllä nautinnostani ja on täydellinen rakastaja kun itsekin haluaa seksiä, mutta ei mitenkään silloin kun ei itse halua ja jos pakottautuu yrittämään, se on ihan kamalaa ja väsynyttä, mutta odottaa sitä minulta pahimmillaan jopa joka iltana viikossa. Siksi tämä jotenkin onkin niin inhottava ongelma, että se on vain tuosta pyyteettömyydestä kiinni ja tuntuu, että vaadin liikaa hemmottelua osakseni.

Siis eikö hän koko ajan ole haluamassa, jos kerran lätkii sinua päin näköä vehkeellään. Sekö sitä täydellistä rakastajana oloa on, vai vasten tahtoaanko hän noita vetkutteluitaan tekee. Ei tämä sinun tarinasi nyt oikein pidä, anteeksi vain. Et taida oikein hahmottaa, miten omituiselta kuulostaa tuollainen touhu.

Miehillä alkaa usko loppua koko seksiin, jos sitä ei saa.
Sitten alkaa tällainen "häiriökäyttäytyminen", jos tulee tunne että seksi ei luista lainkaan.
Huomioisin vielä, että asiasta täytyy puhua, koska tämä mitätön ongelma voi johtaa erittäin suuriin toimenpiteisiin sillä se ei miehelle ole mitätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja käsittämätön;29928944:
Siis eikö hän koko ajan ole haluamassa, jos kerran lätkii sinua päin näköä vehkeellään. Sekö sitä täydellistä rakastajana oloa on, vai vasten tahtoaanko hän noita vetkutteluitaan tekee. Ei tämä sinun tarinasi nyt oikein pidä, anteeksi vain. Et taida oikein hahmottaa, miten omituiselta kuulostaa tuollainen touhu.

Ei, ei ole kokoajan haluamassa, ei se nyt mikään kone ole, luojan kiitos. Vaikka usein kyllä haluaakin, mutta ei varmasti kenelläkään mene ne aina yksiin milloin kumpikin haluaisi ja kun mies vielä haluaa joskus kahdesti päivässä ja minä en. Ongelma on se, että kun minä haluaisin (aamulla, aamupäivällä, kun miehellä on stressiä tai ei vain muuten haluta) miestä ei kiinnosta ollenkaan tehdä mitään, mutta kun taas itse haluaa (illalla, yöllä, kesken ruuanlaiton, hyvän ohjelman yms.) niin minä olen aina avuksi ja mies odottaakin sitä itsestäänselvyytenä ja minusta tuntuu pahalta kun ei mene ihan tasapuolisesti tuo juttu. Seksi on erittäin hyvää silloin kun me kumpikin haluamme samaan aikaan,mutta mies ei kykene mihinkään jos itse ei ole kiihottunut.