T
tyhmiä avaudun
Vieras
Tällainen hankala ja omituinen seksiongelma miehen kanssa... Minä nautin suuresti siitä,että saa tehdä miehelle hyvää ja mies sitä usein vaatii/toivookin, vaikka en itse haluaisikaan. Panostan todella paljon esim. suihinottoihin ja teen sen usein hyvin pitkän kaavan kautta ja perusteellisesti, kuten mies siitä eniten pitää. Ja usein, monena iltana viikossa, muun seksin lisäksi. Mies taas ei juuri koskaan halua panostaa seksielämässämme minuun, ei nauti erityisemmin siitä että nautin, ei tee pyytämättä mitään erityistä mistä pitäisin,ei edes halua oppia käsittelemään minua niin että kiihottuisin, vaikka olen yrittänyt kertoa ja ei juuri koskaan anna suuseksiä yms. jos itse ei halua seksiä, mutta silloin kun haluaa, on seksi loistavaa. Joskus esileikkikin unohtuu ja mies yrittää runnoa itseään kuiviltaan sisään kun on kuulemma vain niin himoissaan, että ei muista ja jos en lämpene lähentely-yrityksille alkaa käyttäytyä suorastaan häiritsevästi ja jatkaa niin kauan,että saa seksiä.
Tuntuu typerältä,että tuo asia kalvaa noin paljon ja tuntuu, että seksuaalisuuteni kärsii tästä ajan kanssa vain enemmän ja enemmän, häpeän halujani, en osaa rentoutua ja nauttia kun pelkään miehen kyllästyvän. Ja hävettää kun tämä on näin pieni asia, mutta mikä tuntuu minusta kai vain liian isolta. Kun ei siis saa samalla tavalla asioita joita itse haluaisi ja halujani ei pidetä tärkeinä, vaikka ei seksin mitään vaihtokauppaa pitäisikään olla. Haluaisin, että mieskin haluaisi tuottaa minulle nautintoa, kuten minä hänelle, mutta turha toivo. Onko edes sellaisia miehiä olemassa, jotka nauttisivat "toisen palvelemisesta" vai onko tämä vain naisten juttu?
Tuntuu typerältä,että tuo asia kalvaa noin paljon ja tuntuu, että seksuaalisuuteni kärsii tästä ajan kanssa vain enemmän ja enemmän, häpeän halujani, en osaa rentoutua ja nauttia kun pelkään miehen kyllästyvän. Ja hävettää kun tämä on näin pieni asia, mutta mikä tuntuu minusta kai vain liian isolta. Kun ei siis saa samalla tavalla asioita joita itse haluaisi ja halujani ei pidetä tärkeinä, vaikka ei seksin mitään vaihtokauppaa pitäisikään olla. Haluaisin, että mieskin haluaisi tuottaa minulle nautintoa, kuten minä hänelle, mutta turha toivo. Onko edes sellaisia miehiä olemassa, jotka nauttisivat "toisen palvelemisesta" vai onko tämä vain naisten juttu?