Seksillä kerskuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen sinkku nainen, tapaillut muutaman kerran erästä mukanvaoloista miestä. Eilen hän kyllä vaan yllätti totaalisesti kun alkoi viestien välityksellä kehumaan sukukalleuksiensa kokoa ja sillä kuinka saa naiset nirvanaan. Jotenkin meni maku muuten niin asiallisesta miehestä.... Onko tämä yleistäkin,että näin tapahtuu? Minä kun olisin niin mielelläni vaan kokenut tämän asian livenä, sitten kun sen aika olisi koittanut.

Kyllä se on. Kohta saat kuvankin vehkeestä. Kai se on jokin reaktion herätys keino ja riippuu naisesta löytyykö itsestä sisäistä pervoa ja hyväksyy tämän helvetin oudon rituaalin.. vai lähteekö kävelee.

Joo näitä värkkinsä kuvienlähettäjiä kyllä kans riittää! Itsellä ei tulis pieneen mieleenkään ottaa kuvaa alapäästäni ja lähettää se jollekin :D Oikeesti, mitä ihmettä tollasten ihmisten päässä liikkuu??!! Onko se seksivietti nii hemmetin vahva, että vie järjenki päästä? Kyllä mulla tämän rehvastelijan kanssa ( harmi, ennen eilistä iltaa vaikutti nii kivalta mieheltä) vois petihommat kiinnostaa, mutta ei siitä sen kummempaa kyllä kehkeydy!

Kannattaa sanoa sille miehelle ettei tässä vaiheessa suhdetta kannata lähtä pikkutuhman tai riettauden polulle. Fiksu tajuaa lopettaa. Ehkäpä mies tahtoi vaan tuoda esiin "villimmän" puolen itsestään. Raksit joka boksiin tms.

Yhteistyössä