Seksin väheneminen suht tuoreessa suhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksikäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksikäs

Vieras
Olemme seurustelleet vajaan vuoden poikaystäväni kanssa, mihin mahtui myös yksi etäjakso. Emme asu yhdessä emmekä missään vaiheessa ole nähneet päivittäin. Alku alkoi erittäin suurella intohimolla, varmasti harrastimme seksiä useita kertoja aina nähdessämme. Mies ei voinut pitää näppejään hetkeäkään erossa minusta ja se oli aivan ihanaa! :)

Nykyisin on aivan normaalia että näemme mutta emme vain tule harrastaneeksi seksiä. Omalla kohdallani tämä ei ole mikään ihme sinänsä, että en todellakaan tarvitse sitä seksiä koko ajan. Mutta pointti on se, että huomaan muutoksen miehessäni, en ilmeisesti kiihota häntä enää. Kun harrastamme seksiä, on se kuitenkin hyvää molemmille.

Ongelma ei siis ole seksissä, vaan minua mietityttää onko ns tavanomaista että jopa pariskunnalla joka ei asu yhdessä tms, tapahtuu tällaista seksin dramattista vähenemistä näinkin lyhyessä ajassa, eiko meidän pitäisi vielä elää sitä ns intohimon aikaa?

Kaipaan vaan sitä miten innoissaan mieheni minusta aikoinana oli, sitä huomiota ja intohimoa... Toivottavasti häntä ei ole muut alkaneet kiinnostaa! Ei puhettakaan että hän vain "haluaisi" hulluna minua enää, seksi alkaakin erilailla kuin ennen :(

Sillä on todennäkösesti toinen nainen.
Sun miehes ei tuntenut mitään muutako seksuaalista intohimoa sua kohtaan ja nyt kun se on saanut sun vartalosta tarpeekseen ja sen takia hän on muuttunut kylmäksi/etäiseksi.

Itse olen pettänyt kolmea eri naista ja pyöritin kahta niistä yhtäaikaa.
Enkä jääny kiinni koska peitän jälkeni taidolla ja osaan valehdella.

Tiedän mistä puhun.

Alkuperäinen kirjoittaja seksikäs;11280968:
Olemme seurustelleet vajaan vuoden poikaystäväni kanssa, mihin mahtui myös yksi etäjakso. Emme asu yhdessä emmekä missään vaiheessa ole nähneet päivittäin. Alku alkoi erittäin suurella intohimolla, varmasti harrastimme seksiä useita kertoja aina nähdessämme. Mies ei voinut pitää näppejään hetkeäkään erossa minusta ja se oli aivan ihanaa! :)

Nykyisin on aivan normaalia että näemme mutta emme vain tule harrastaneeksi seksiä. Omalla kohdallani tämä ei ole mikään ihme sinänsä, että en todellakaan tarvitse sitä seksiä koko ajan. Mutta pointti on se, että huomaan muutoksen miehessäni, en ilmeisesti kiihota häntä enää. Kun harrastamme seksiä, on se kuitenkin hyvää molemmille.

Ongelma ei siis ole seksissä, vaan minua mietityttää onko ns tavanomaista että jopa pariskunnalla joka ei asu yhdessä tms, tapahtuu tällaista seksin dramattista vähenemistä näinkin lyhyessä ajassa, eiko meidän pitäisi vielä elää sitä ns intohimon aikaa?

Kaipaan vaan sitä miten innoissaan mieheni minusta aikoinana oli, sitä huomiota ja intohimoa... Toivottavasti häntä ei ole muut alkaneet kiinnostaa! Ei puhettakaan että hän vain "haluaisi" hulluna minua enää, seksi alkaakin erilailla kuin ennen :(
Yritättekö herättää miehen mielenkiinnon?
On se ainakin mahdollista, että mies odottaa teidän aloittavan ne hyväilyt.
Se on ainakin hyvä keino saada mies intohimonvaltaan.
Sitten siinä on jotakin viella, jos ei vähintään erektio synny.
Kai sitä mieheltä voi myös kysyä, miten hän suhtautuu seksiin nyt.
Keskustelua voi jatkaa kertomalla miten se tuntui aiemmin erilaiselta.
Kertokaa kumpikin mitä seksi merkitsee ja mitä kumpikin haluaisitte sen toteuttaa.

No jopa on negatiivisia vastauksia! Mihin katosi perinteinen "for every beautiful woman, there is one man tired on f*cking her", eli että ei se intohimon sekainen panemisvaihe voi iäisyyksiin kestää!

En usko että rakkaus on loppunut, sillä mies muuten tykkää olla lähelläni, pitää kädestä jne. En myöskään usko, että hän pettäisi. Toisia voi kyllä himoita mielessään:(

Hän on varmaan vaan kyllästynyt minuun :( En enää stimuloi häntä seksuaalisesti kuten "uutena" tein. Seksikin lähti ennen vain siitä että hän vain näki minut ja alkoi heti haluta lähelleni, nykyisin sitä ei KOSKAAN tapahdu, vaan seksi lähtee siitä että esim makoillaan lähekkäin, kosketellaan jne läheisyydestä. Toisaalta, jos olisin hänestä seksikäs, niin kai se tuttukin näky jaksaisi kiihottaa? Mutta en minä vuodessa nyt niin paljon ole kai muuttunutkaan!

Eikö tämä ole muka "normaalia"? Paneskeleeko muut pariskunnat vuodenkin yhdessäolon jälkene vielä kuin puput?

Eiköhän se ole yksilöllistä, intohimo laantuu puolessa - kahdessa vuodessa. Pitkään yhdessä olleilla elämään vaikuttaa hormonit, stressi, lapset, työ jne. ja tietysti kyllästyminen partneriin. Onhan niitäkin parisuhteita, joissa seksielämää ei yksinkertaisesti ole. Jos mies kuitenkin käy luonasi, vaikka seksiä ei paljoaan ole, niin tuskin kyse on toisesta naisesta. Miehet ei entiseen panoonsa energiaa nimittäin paljon tuhlaa, koska ei tule nannaa.

Kaikki ihmiset eivät paneskele kuten "puput" edes alkuhuumassa.

Ja sekin on normaalia, että seksin määrä vähenee.
Se voi johtua monesta syystä.

Siinä olette oikeassa, että mies usein kiihottuu näkemästää naisesta.
Kiihottumisen näyttämistä voi rajoittaa omastatahdosta.
Esim. siitä syystä, jos on saanut innostumisesta negatiivista palautetta.

Hyväilyt saa aikaan kiihottumisen kuten pitääkin.
Hyväilyt kertoo naisen haluista, ja itse koskettamalla saa selville mitä voi tehdä.

Välttämättä ette tiedä kiihottuuko mies näkemastään ellette mene häntä halimaan, kun samalla on helppo tuntea se kiihottuneisuudenaste.
Siis onko viisari värähtänyt.

Päädyi tähän vastaukseen, koska oletan ettette kovinpaljoa huhu keskenänne seksuaalisuudesta ja omista haluista.

Kannustan puhumaan keskenänne, sillä seksuaalisuudesta puhuminen on todella kiihottavaa, kun sen oikein oivaltaa.
Puhuminen voi ollan ongelman selvittelyä.
Ei mies siitä suutu, jos kerrotte hänelle kuinka hyvälle tuntuu silloin, kun hän kiihottuu näkemästään.

Ei puolison usen näkeminen vähennä herkkyyttä kiihottumiselle, jokin muu syy sille täytyy löytyä.
Ainakin minä kiihotun yli 30 vuoden jälkeen näkemisestä.

Kaikki johtuu siitä, kun ihmiset toimii omien mieltymysten ohjaamana pääsääntöisesti.
Tuota tilannetta voi muuttaa sillä, kun kertoo kaverille mistä itse pitää, niin hän voi muuttaa tottumuksiaan.

Kun nyt otatte asian esille miehen kanssa, niin käykää kertomassa myöhemmin minkälaisen vastaanoton saitte.
Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää toimiiko puhuminen hyvin, tai ei laisinkaan.

Toki aiemminkin voitte kirjoitella, jos vielä haluatte saada rohkeutta puhumiseen.