Seksiongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannattaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kannattaako

Vieras
Tapasin muutama viikko sitten aivan upean miehen. Hän vei kerralla jalat alta ja olemme olleet suunnilleen erottamattomat siitä lähtien. Hän on todella hellä ja avoin, kertoo tykkäävänsä jne.

Ongelmaksi on muodostunut seksi. Alkuun tapasimme ravintolassa ja menimme jomman kumman luo yöksi. Seksitouhuista ei tullut silloin mitään, hän totesi, että kännissä tai krapulassa ei onnistu. No, tämän ymmärsin. Kuitenkin hoiteli minut muuten :)
Hän kysyi vielä, että haittaako minua jos odotamme, koska hänen mielestään seksi on parasta silloin kun todella tykkää toisesta. Eipä mulla sitä vastaan mitään ollut, vaan kärsivällisesti olen odotellut.

Eilen hän tuli luokseni yöksi, molemmat selvinpäin. Aamulla alkoi ""lämmitellä"" minua ja odotin innolla, että joko nyt onnistuisi. Kuitenkin totesi kortsun laitettuaan, että liikaa jännitystä, ei tule mitään :(

Nyt mietityttää, että onko hänellä isompiakin potenssiongelmia. Eli selitteleekö ongelmaansa (krapula, känni, jännitys) vai mikä mättää. En suoraan ole asiasta kehdannut kysyä vaan tyytynyt kiltisti kohtalooni.

Eli rakkaat ihmiset, miten tähän pitäisi suhtautua. Mitä sanoja mies haluaa kuulla, kun ei onnistu? Ja onko jollain kokemusta vastaavasta? Mies on n. 30-vuotias, eronnut pitkästä suhteesta muutama vuosi takaperin.

[keskustelu siirretty]

jaa'a? Itse olin yhden miehen kanssa yhden kesän, jolla ei myöskään ikinä onnistunut. Jaksoin kai 2 kk... lopulta rupesi rasittamaan, kun mies silti yritti koko ajan (eli hän se enempi oli seksin perään) ja silti ei onnistunut. Mies ei myöskään mitenkään muuten hoidellut minua niinsanotusti... sai sen värkkinsä 2 minuutiksi tosinaan toimimaan, ja se riitti seksistä hänelle. Kuumana kyllä kävi... ja odotin paljon.. mutta en jaksanut.

OK, täydellisiä miehiä ei olekaan, enkä minäkään täydellinen nainen ole. Mutta en jaksanut silti. Ei se niin ihana mies ollut, että olisi jaksanut.

kirjoitit suoraan mun tilanteesta!

ongelmana on se, ettei asiasta oikein pysty puhumaan, koska me ei tunneta vielä kovin hyvin, ja asia on hänelle epäilemättä nolo.

noi ongelmat on vissiin aika yleisiä, ja lukemani perusteella johtuu just väsymyksestä, kännistä, stressistä tai suorituspaineista, ja kun kerran ei ole ottanut eteen niin se kierre on valmis= kun mies pelkää että se toistuu niin ihan varmana toistuu.

mutta haluisin vaan tietää, niinkuin sinäkin että kuinka kauan tätä on jatkunut, eli esiintyykö tätä vain mun kanssa vai muutenkin. ja pelottaa se, että mies ei halua enää tavata mua, koska sitä nolottaa liikaa. ja kyllä se kunnon yhdyntä olis kiva suorittaa, vaikka mies on muutoin erittäin taitava ja pitää musta huolta ;)

Enpä ole aatellut tän näin yleistä olevan, kun ei ole ikinä omalle kohdalle sattunut :D
Tämäkin mies suhteellisen nopeasti kiskoi vaatteet päälle ja pussas hätäsesti yrityksen jälkeen. Jotenkin ahdistava tilanne, kun itsellä tekisi mahdottomasti mieli ja toisella ei vain seiso.

Joskus oon kuullut, että ei kannattais sanoa tyyliin ""ei se mitään"", mutta mitä sitä pitäisi asiaan kommentoida??

Toisaalta tää kaveri on kaikin puolin muuten todella helmi tapaus, eli en ihan saman tien pyyhettä kehään heitä!

luulisin että aika ratkaisee tai auttava käsi tai joku muu siihen suuntaan.vai onko ongelmana kondoomi jota hän ei haluaisi käyttää?oletteko kokeillut suu seksiä se voisi auttaa?vaihtoehtja on monia.

kuten jo totesin että siitä asiasta ei pysty puhumaan kun ei tunneta toisiamme kunnolla. suihinotto kyllä auttaa ja käsipeli myös ja silloin hän myös pystyy tulemaan, mutta kun sisään pitäisi laittaa niin silloin se lerpahtaa.

en ole heittämässä pyyhettä kehään minäkään eikä toivottavasti mieskään.

onneksi (?) muillakin on samoja ongelmia ja netistä löytyy tietoa (puhuvat että se on tosi yleistä) ettei tämä ole minun vikani.. että hän haluaa minua kuitenkin..

Tänään sitten koitetaan uusiksi, ainakin mies on taas yöksi tulossa. Tai sitten ei, voipi olla että nolottaa aamuinen vielä ja jää haaveeksi.

Toivottavasti tähän aika auttaa, toisaalta kuitenkin vaikea kuvitella että mies ""jännittäisi"" mua ikuisesti ;) Tarttee ilmeisesti vaan kituutella ilman varsinaista yhdyntää ja antaa nautinto muulla tavoin.

Vaikuttaa siltä, että mies piti sinua ihan kohtuullisena naisihmisenä, johon olisi ollut kiva tutustua ja 'mittailla', syntyykö henkisellä tasolla yhteistä säveltä. Hän ei ollut kuitenkaan ajatellut ja valmistautunut siihen, että sinä halusit alkaa tutustumisen heti ensimmäisenä iltana/yönä suoraan sänkyhommilla! Etkö ymmärtänyt hänen suoraa puhettaan, kun hän ehdotti siirtämään seksin myöhemmäksi, kun ei ole varma, pitääkö hän sinusta riittävästi, että seksihalu heräisi ja onnistuisi ihan luontevasti eikä olisi vain sinun tyydyttämisesi 'yrittämistä'. Totta kai hän kännissä on yrittänyt sinut 'hoidella', kun sinä olet käynyt kuumana päälle. Älä miehestä vikoja etsi. Mieti omaa käyttäytymistäsi. Jos miehellä ei ole riittävän syviä tunteita sinua kohtaan, ei hänellä ole myöskään seksivetoa.

Ehkä vielä se entinen suhde painaa miehen mieltä. Se monesti on suurin ongelma suhteissa kun ei uskalleta puhua asioista. Ei se ole syy olla puhumatta jos ei tunneta toisiaan vielä tarpeeksi. Miksi sitten ollaan valmiita menemään siinä vaiheessa sänkyyn? Eikö sekin jo vaadi enempää tutustumista toiseen? Ehkä me nykyään edetäänkin liian nopeasti näissä asioissa, se romanttinen kosiskeluvaihe jää pois ja jäljellä on vaan suorituspaineet.

Seksi ei ole suoritus. Toki sen helposti suoritukseksi saa tehtyä. Ehkä pitäisi ensin saada se luottamus luotua toiseen ja se entinen suhdekin käsiteltyä pois alta, sitten olisi tilaa uudelle suhteelle. Älä kuitenkaan heti heitä pyyhettä kehään, kärsivällisyyttä.

Itseasiassa se oli heti alussa mies, joka kuumana kävi. Itse olisin mieluiten ollut antamatta ekoilla tapaamiskerroilla. Eli hän yritti silloin heti alussa, mutta lerpsahdus tapahtui ennen aktia.

Puhumista yritetään. Heti kun hän on valmis...

Mulla on mies (48-v), jonka tapasin neljä vuotta sitten. Alussa meni kuukausi, ettei hän onnistunut. Kertoi minulle kyllä ihan suoraan, että hän tietää olevansa tällainen. Että kestää ennen kuin luottaa tarpeeksi saadakseen sen toimimaan, mutta sitten, kun alkaa toimimaan, toimii varmasti ja liikaakin! Ja se oli totta, vaikka ensin puheitaan pidin selityksinä vaan. Sen ekan kuukauden jälkeen ei ole tarvinnut puutteessa olla kertaakaan, en jaksa niin usein kuin hän, joten hän vetää käteen silloin tällöin, kun katselen....

Toisaalta tilanteemme eroaa siinä, että minä en antanut enkä halunnut yöpyä/hänen yöpyvän kolmeen ekaan tapaamiskertaan. Lisäksi panttasin hiukan tapaamisia eli pidin taukoa kolmen päivän verran. Miehen oli ehkä helpompi luottaa minuun, kun en ollut ""helppo""?

Sehän tässä onkin, ettei mies ole suoraan sanonut että kestää, ennen kuin kykenee. Alkuun tuli vaan selityksiä ja sitten kun eilen yhtäkkiä taas yritti, niin heitti jännityksen piikkiin.

En mäkään toisaalta usko, että hän totaalisen impotentti on... Ja siitä edellisen suhteen loppumisesta on useampia vuosia jo, ja siitä hän on selvästikin yli päässyt.

Eivät kaikki miehetkään ole 'aina valmiita' kukasta kukkaan hyppijöitä, ainakaan silloin, jos he vakavassa mielessä yrittävät etsiä naista, jonka kanssa voisi muodostaa pysyvän ja luotettavan parisuhteen ja perustaa perheen.

Onhan mies ollut sulle harvinaisen rehellinen, kun hän on suoraan antanut ymmärtää, ettei hän ole tuntenut suuria syviä tunteita sinua kohtaan heti ensi silmäyksellä ja ensi tapaamisilla. Hän on nähnyt sinussa kuitenkin niin paljon kiinnostavaa, että on halunnut tavata sinua ja tutustua lähemmin. Hänelle on saattanut olla pettymys se, että olet ollut niin valmis heittäytymään sänkyhommiin, kun hän miesten tyypilliseen tapaan on kokeillut herkkyyttäsi suostua tuntemattomalle miehelle. Koeta nyt ymmärtää, että kyllä aivan normaalin (ja nimenomaan normaalimiehen!) intiimikontaktin halut kaikkoavat, kun mieleen hiipii äklö alitajuntainen kysymys, kuinkahan mones minä mahtaisin hänelle olla. Molempien humalatila ei sinullekaan plussaa anna. Miehelle on saattanut jäädä epävarmuus, että olisit sopivassa tilanteessa (humalassa tai ei) valmis kenen muun syliin tahansa, kun mahdollisessa parisuhteessa tulisi 'ryppy' rakkauteen.

Samaa mieltä. Mihin ihmisillä on niin kiire ettei ehdi toiseen kunnolla tutustua? Itse olen tapaillut miehiä useamman viikon/kuukauden ajan ennen seksiä ja niistä on kehittynyt hyviä vuosia kestäneitä seurustelusuhteita. En voisi mennä sänkyyn ihmisen kanssa jota en tunne, eikä se ole miehiä haitannut. Ehkä vain lisännyt kunnioitusta. En itsekään halua miestä joka menee sänkyyn tuntemattoman kanssa. Pettämisen vaara on silloin suuri.

mitä jeesustelijoita. ettehän te edes tiedä, kuinka kauan ap on tuntenut miehen ennenkuin on tämän kanssa sänkyyn mennyt. ja väitän, että jos miehellä on sellainen peli joka ei toimi uusissa tilanteissa, niin tuskin toimii vaikka olisitte kuukauden pantannutkin. sitäpaitsi naisetkin haluaa seksiä, eikä vain pantata ja ANTAA miehelle sitten kun ovat tämän saaneet kiikkiin. jos mies on hyvä ja kiihottava, niin mitäs perkelettä siinä sitten odottelemaan.

voi jeesus,

Olen tavannut aikuisiällä yli 35-vuotiaana kaksi miestä, joilla ei ole peli toiminut ensimmäiseen kuukauteen, mutta sen jälkeen kyllä aina! Minä en koskaan mene sänkyyn ekalla, en tokalla, hyvä, jos kolmannellakaan kerralla ja muutenkin etenen hitaammanpuoleisesti - eli hieman panttaan alussa...

Ja molemmat miehet on kertoneet tästä vaikeudestaan minulle avoimesti. Olen tulkinnut sen niin, että (kuten joku tuolla kirjoittikin jo), kun luottamus pikkuhiljaa vahvistuu, uskaltaa mies(kin) vasta antautua täysillä mukaan leikkiin.

Meitähän on monenlaisia, mutta minä uskon tähän. Miehetkin on niitä ihmisiä, ""voi jeesus""!

Niinpä teikäläiset voivat ajatella, mutta kun on myös onneksi vastuunsa tuntevia miehiä, jotka ajattelevat, että ""tarttis hiukan ajatella ensteks""! Kuulostaa siltä, että sinulla ei ole ollut kärsivällisyyttä lukea ja varsinkaan ajatella ap:n kaikkia viestejä ja siksi et itse ole tilanteen tasalla.
Noinko kipeä asia sinulle on, jos et ole kaikkien mielestä ollut riittävän hyvä ja kiihottava. Semmosta sattuu varmasti jatkossakin, että turhaan sitä täällä kiroilet. Ei ole ihme, että epätoivoisten yh -äitien määrä kasvaa ja heidän lapsensa kärsivät, kun sinunlaisesi keskenkasvuiset kakarat saavat huseerata keskenään ilman vastuuta teoistaan!
Sitten joskus, jos kasvat ajattelemaan vastuullisen ihmisen tavoin, tulet toivottavasti ymmärtämään, mistä hyvässä parisuhteessa, molemminpuolisessa luottamuksessa ja sen arvostamisessa on kysymys.

Jos se ei alusta seisoo oikein hyvin ja se kestää pitkä aikaa ja on vaikea saada kondoomi yllä se varmasti laskee!Se kondoomin työ ei ole mitään kiihottava työ,sen takia se laskee alas!

No niin. Juteltiin eilen ja homma selkisi.

Mies oli stressaillut (eli ongelma oli pään sisällä) suhteen jatkosta liikoja eikä ollut saanut avattua suutaan... Olen itse nimittäin vaihtamassa paikkakuntaa aika nopeasti parinsadan kilometrin päähän ja hän oli miettinyt, että haluanko jatkaa kuitenkin. Molemmat kuitenkin pidetään toisistamme ihan mahdottomasti ja hän ei haluaisi lopettaa juttua tähän (en minäkään) :)

Seurauksena siis sovittu kaukosuhde, reissailua puolin ja toisin ja nyt seksi toimii!

alkoi kiinnostamaan, onko ""homma"" mies vai nainen. Hän kirjoitti aiheesta mielenkiintoisesti... Vaikka itse olen nainen, eipä ole monesti mieleen juolahtanut, että miehiäkin on todella monenlaisia. Kaikkihan siis eivät ole pelimies -putkiaivoja. Joskus siihen putkiaivoisuuteen ja pelailuun syyllistyy enemmän itse kuin joku mies...

Kiitos kun annoit ajattelemisen aihetta :)