seksistä asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pönttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pönttö

Vieras
Mua ottaa taas kerran niin aivoon..menkka aikana kun tuo mies ei muka ymmärrä että ei pysty sekstailla, enkä halua. Ymmärtää se varmaan oikeesti mutta on kai niin puutteessa et mulle pitää kiukutella. ja minuun siis ei sillon voi koskeakaan. Hellyys on toisinaan hukassa.
Muuten meillä on minusta ihan ne asiat kunnossa. Paitsi että jos joskus ei jaksa, väsyttää työpäivän ja muiden askareiden jälkeen niin jos meen sanomaan et haluan nukkua, vastaus on; sitte ku sä haluat niin minä pihtaan tyyliä.
Mies ei sitä ymmärrä että väsyneenä se on ihan eri asia eikä siitä nauti. ainkakaan minä.

Onko muilla tällasta? mä en jaksa tätä, eikä mun auta puhua siitä sille ku riita vaan tulee, niinkuin tälläkin hetkellä on..
anteeks ja kiitos että sain kirjottaa tän..

Hmm. En osaa oikeen muuta sanoa tohon, kuin sen että meillä tollanen tilanne ratkastaan niin että mies vetää käteen, joko mun avulla tai ilman. Eikä kenenkään tarvii mököttää tai tehdä sellaista mitä ei halua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa ei meillä mies edes pane menkkojen aikaan vaikka kuinka haluasin, tai no, joskus saanu kiusattua siihenkin..;)

ei meillä mies varmaan sitä tekis menkkojen aikana, mutta esim haluaa että tyydyts tulisi toisella tapaa.