seksistä,tunnen olevani umpikujassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarjaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarjaleena

Vieras
en tiedä minne osioon tämä kirjoitus olisi kuulunut,kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa.Olemme olleet yhdessä kauan ja meillä on kaksi lasta.Ja nyt odotan kolmatta.
Tähän saakka olen ollut seksiin tyytyväinen mutta viime kerralla pahoitin mieleni aika pahastikkin enkä sen jälkeen ole halunnut että mies minuun edes koskee.
Mies on kiinnostunut peppuseksistä ja minäkin siitä jollainlailla nautin.Tykkään kun mies kiihottaa klitorista ja samalla hyväilee peppureikää.Viime kerralla mies kyllä hyväili minua ja kiihotunkin mutta en lauennut ja mies sitten työnsi itsensä anaaliin ja laukesi.Se ei sattunut sillä liukastetta oli kyllä ja olisinhan kyllä voinut kieltää mutta ajattelin että mies saa ekstraa.Mutta ei se kyllä muultakaan tuntunut,kun mies oli lauennut niin minulle jäi vaan todella tyhjä olo ja itku tuli.Sen jälkeen en todella ole halunnut että mies minuun koskisi.
Sanoin sitten miehelle että asiasta pitäisi keskustella mutta hänen mielestä siinä ei ole mitään keskusteltavaa.Ja kun häneltä kysyin että eikö hänelle riitä kanssani tavallinen seksi niin sanoi ei.Johon kyllä sanoin että sitten joutuu etsimään uuden naisen itseleen että eihän siihen minua voi pakottaa jos en sitä itse halua.
Seksi on ollut minulle keino hake aläheisyyttä jota meillä ei muuten oikeastaan ole.Sillon tällöin saatetaan pussailla mutta muuta läheisyyttä meillä ei ole.Ja tuona kertana ei seksin ainaka suudeltu kertaakaan vaan pääasia taisi olla mihelle juuri tuo anaaliseksi vaikka minua kyllä hyväilikin.
Tunteeni ovat niin solmussa asian suhteen,varmaan helpottaisi jos saisi miehen mieltäni painavasta asiasta juttelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
:laugh: :ashamed:

Normaaliahan tuo onkin, ainakin suurimmalle osalle (anaalia tai ei, nainen jää useimmiten ilman) :whistle:

Ei ainakaan meillä pidä paikkaansa tuo! Jos mies laukeaa mua ennen, niin se kyllä taatusti hoitaa mutkin loppuun asti, joskus suulla, joskus käsin tais itten käyttää pieniä lemmentyökaluja apuna.
AP, anna vähän aikaa miehellesi tilaa, ja yritä sitten aloittaa keskustelu. Mutta älä painosta...

Aika kinkkinen homma... Miehesi kuullostaa kyllä aika kylmältä tapaukselta... Toisaalta jos odotat niin tunteet saattaa olla aika herkillä. Mutta sitä suuremmalla syyllä miehesi olis pitänyt ottaa sua enemmän huomioon. Voihan tietysti olla, että hän on itekin vähän hämmentynyt tilanteesta eikä sitten osannut reagoida muulla tavoin. Vaikea sanoa kun en teitä tunne. Sinuna panisin kovan kovaa vastaan ja vaatisin keskustelua. Ne vaan voi olla miehille aika vaikeita keskusteluja kun ne kokee epäonnistuneensa...
Sori, en osaa oikein tän paremmin neuvoa. *hali*

ihan ymmärrettävää että paha maku jää jos ei mies huomio juurikaan vaan oma nautinto on vaan etusijalla..mutta,mulla oli tosi paljon tommosia mietteitä odotusaikana,varmaan jokatoinen kerta tuntu että jaa,persettä vaan tahot kuiteski jne..

Toivottavasti saat miehen kans puhuttua asiasta kun aika todennäkösesti siinä ei sen suurempaa ole,ja miehes mielestä varmaan ylireagoitkin,vaikka jokaisella on tietysti oikeus tunteisiinsa..

Normaaliahan tuo onkin, ainakin suurimmalle osalle (anaalia tai ei, nainen jää useimmiten ilman) :whistle:

no näin juuri... ja sit..eihän tuo nyt niin kummonen juttu ole!!! munki mies on jonku kerran tullu peppurööriin.. miks sitä sit harrastaa minkäänlaista seksiä jos toinen ei saa saada orkkua jos et itekkään saa?! onhan se kivaa vaikkei sitä joka kerta saiskaan!! vai kiikastaako se nyt siittä että se tuli peppuun?? no, onhan se kieltämättä ikävemmän tuntosta kun pikku sotilaat alkaa tuleen b-rapusta ulos, kuin että ne tulis ihan sieltä tavallisesta paikasta ulos.. :/ mut toisaalta..raskaushormoonit, kärpäsestä härkänen ja silleen... tuttua tuttua.. :hug:

Olipa typerä ja tökerö vastaus.
Minulla on ainakin huomaavainen mies ja saan joka kerran ja monta kertaa.Mies pitää siitä huolen että varmasti nautin.
Jos sinä et saa ikinä niin ei kaikilla silti niin ole.

Alkuperäiselle sanoisin että seksissä ei tarvitse suostua mihinkään mitä ei itse halua.Jos mies ei sitä ymmärrä niin olkoot ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:

no näin juuri... ja sit..eihän tuo nyt niin kummonen juttu ole!!! munki mies on jonku kerran tullu peppurööriin.. miks sitä sit harrastaa minkäänlaista seksiä jos toinen ei saa saada orkkua jos et itekkään saa?! onhan se kivaa vaikkei sitä joka kerta saiskaan!! vai kiikastaako se nyt siittä että se tuli peppuun?? no, onhan se kieltämättä ikävemmän tuntosta kun pikku sotilaat alkaa tuleen b-rapusta ulos, kuin että ne tulis ihan sieltä tavallisesta paikasta ulos.. :/ mut toisaalta..raskaushormoonit, kärpäsestä härkänen ja silleen... tuttua tuttua.. :hug:

Ei kyse ei ole siitä että laukesi peppuun vaan siitä että seksistä nyt tällä kertaa vaan jäi sellanen maku että se anaali nyt oli hälle tärkeintä.Yleensä kyllä ottaa minut hyvin huomioon ja useimmiten laukeankin mutta se mielestäni ei ole seksissä tärkeintä vaan se läheisyys.No ehkä taidan tosiaan nyt olla tämän asian kanssa hieman yliherkkä mutta suututtaa kun mies ei siitä kuitenkaan suostu keskustelemaan.Ja kyllä minä noista peppujutuista jollainlailla tykkäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Olipa typerä ja tökerö vastaus.
Minulla on ainakin huomaavainen mies ja saan joka kerran ja monta kertaa.Mies pitää siitä huolen että varmasti nautin.
Jos sinä et saa ikinä niin ei kaikilla silti niin ole.

Alkuperäiselle sanoisin että seksissä ei tarvitse suostua mihinkään mitä ei itse halua.Jos mies ei sitä ymmärrä niin olkoot ilman.

En sanonut omista saamisistani mitään :whistle:

Typerä ja tökerö mies on monen naisen arkipäivää :xmas:

Nauru taas pääsi siitä että pian kolmen lapsen äiti jäi ensimmäisen kerran ilman orgasmia, voi harmi ja jätä se itsekäs sika :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mulle jos joku mies ehdottaisi anaaliseksiä ja sanoisi vielä ettei tavallinen seksi riitä, niin käskisin etsiä itselleen miehen. Exit only.

No näimpä.

Kaverilla oli mies joka tykkäsi peppuseksistä. Se sitten tykkäsi teinipojistaki... :x

Minulla taas niinpäin, että ennen ei mies ehdotellut peppuseksiä lainkaan. Sitten tuli riita ja ero, palattiin yhteen ja ollaan oltu reilu vuosi yhdessä. Tässä eron aikana hänellä oli kuitenkin yksi nainen jolta ilmeisesti herui peppua, minun kanssa homma on tosi hankalaa/kivuliasta ja siksi sitä ei oikein harrasteta. Mies on alkanut nyt sitten enempi ja enempi ruinaamaan peppua ja muutenkin käyttäytyy eri tavalla sängyssä (hieroo peppureikää) ym josta minä en innostu, ja vähemmän innostun kun ajattelen että hän on oppinut moisen elkeen joltain horopyllyltä.
Ottaa päähän!

En oikeesti tiedä onko ollenkaan kyse tästä, mut kyllä meilläkin raskausaikana(oli siis muutenkin halut normaalia kovemmat itsellä) kokeiltiin peppuseksiä, ja olo oli itsellä tosi kurja jälkeenpäin. Se ei vaan ollu sellaista "läheistä ja rakastavaa" mitä normaalisti seksi on ollut. Jälkeenpäin tuli itku ja ajatus ettei enää koskaan seksiä muuten kuin peiton alla ja pimeessä..:(
ja siis ihan ennakkoluuloton olen ollut seksin suhteen(normaalirajoissa siis) aina.

Meillä onneks mies ymmärsi eikä peppuseksi ole sille se "juttu".. Mut meni jonkin aikaa(viikkoja, jopa kuukausi muistaakseni) ennenkuin normiseksiäkään harrastettiin. Nyt seksielämä hyvää, mut peppuseksi on jätetty kyllä "ei-kiitos"-listalle.
Yrittäisin varmaan ap:n tilanteessa selittää miehelle ettei ole oma juttu ja toivoisin et mies pystyis ymmärtää jos selittäis ettei johdu miehestä vaan itsestä(olettaen et mies ei suostu puhuu siksi et kokee asian jotenkin "omaksi syykseeen" tjsp.). Jos mies silti pakolla vaatis peppuseksiä, olisi se minusta merkki yleisestä epäkunnioituksesta, ei toista saa pakottaa mihinkään tuollaiseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
En jaksanu lukea kaikkia vastauksia mutta.. Mistä helkkarista te löydätte sellaisia ukkoja jotka ajattelee myös teitä???? :o

:D mun mies huomio minua aina. varmistaa että kaikki hyvin ja tykkään. että saan nautinnon.
Mulla silti olut noita herkkiskohtauksia seksin jälkeen aina välillä. se kylä johtunut musta.

Ei tuossa muuten mikän kuulostanut ikävältä kuin se että mies sanoi ettei kelpaa normaali seksija ettei aio sun kanssa puhua vaikka sua vaivaa. Kyllä sun kannattais kertoa miehelle että sun paha ja likainen olo. että jos otettais silleen hellästi ja silleen pari seuraavaa kertaa että sun olos seksiä kohtaan paranis :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
En jaksanu lukea kaikkia vastauksia mutta.. Mistä helkkarista te löydätte sellaisia ukkoja jotka ajattelee myös teitä???? :o

Meillä se on ainakin kovan koulutuksen tulos :D Eli paljon keskustelua seksistä, ja siitä mitä kumpikin haluaa/ei halua. Ja mahdollisesti jopa näyttämistä toiselle, eli ihan omin käsin onneen niin, että toinen näkee. Myös rakastelu/sekstauskerrat ovat erilaisia, pitää voida kesken seksinkin voida sanoa toiselle, ettei tuo tällä kertaa tunnu hyvälle. Noilla keinoilla saavutetaan hyviä tuloksia pitkällä tähtäimellä.
Nykyisin me mieheni kanssa vaan tyydytään toteamaan, että eipä ollut tällä kertaa kovin hääppöistä, mutta ehkä ensi kerralla paremmin :D Ja onhan niitä todella hyviäkin rakastelukertoja onneksi useimmiten =)

Surullista kuulla. Minun mies ainakin kyllä huolehtii siitä että minä saan ainakin yhden orgasmin jo ennen varsinaista yhdyntää! Meillä on molemmilla halu tehdä toiselle hyvää, ja ollaan aika kokeilunhaluisia. Minä saan kyllä orgasmin myös anaaliseksin aikana jos mies hieroo klitorista samalla =)

Tuossa ei ollut mun mielestä kyllä mitään kummallista, siis miehesi puolelta.. Jos et kieltäytynyt peppuseksistä, turhaa kai sitä on jälkikäteen itkeä??!! Miehet nyt vaan haluaa toistakin reikää ja ihan luonnollista on. Jos olette noin niuhoja, että vain yhteen reikään lähetyssaarnaajaa, olkaa sitten yksin, niin ei tarvi vinkua!!

Yhteistyössä