seksistä....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herttis

Vieras
Onko muita tuoreita äitejä jotka potevat huonoa omaatuntoa kun ei seksi käy edes mielessä, eikä ole käynyt synnytyksen jälkeen...? Itsellä 3kk synnytyksestä ja seksin harrastaminen loppui pari kuukautta ennen synnytystä ja kerran ollaan muutama viikko sitten sekstailtu... Halut hukassa!!! =(

Minen tuntenut tippaakaan syyllisyyttä, mä odotin suoraan jälkitarkastukseen asti. Ja jos ois sattunut, olisin odottanut koko sen puoli vuotta minkä kävelin kuin pingviini.

Kuule, mulla on jo kohta 3 vuotta ekasta ja tokakin synty 1,5 vuotta sitten eikä silti haluta... Että elä huoli, sulla voi "parantua" ite vähän pelkään että tää on nyt jäänyt mulle päälle. TIetenkin poden huonoaomatuntoa kun ukko on aikas viriili... ollaan sit sillai puoli intohimoisesti, mun ei tee mieli (ei tee kyllä pahaakaan) ja miestä panettaa munkin puolestaEhkä tää tästä joku vuosi piristyy...?

Mulla on varmaan tasan viis kertaa käyny mielessä seksi synnytyksen jälkeen ja vauvakin jo alkaa olla 10kk ikäinen. Kyllä hiukan harmillinen olo :(
Imetys onneksi loppusuoralla jos sillä jotain vaikutusta kuulemien mukaan olisi.

Millonkas ne halut teillä on tullut takaisin?

Tuntuupi että meidän välit kireät seksittömyyden takia vaikkei mies myönnäkään että ketuttais tää tilanne... ARGH! ja mitä kauemmin ollaan harrastamatta ni vaikeempi sitä on sit lakanoita alkaa pöllyttää, edes toisen mieliks..

Alkuperäinen kirjoittaja herttis:
Tuntuupi että meidän välit kireät seksittömyyden takia vaikkei mies myönnäkään että ketuttais tää tilanne... ARGH! ja mitä kauemmin ollaan harrastamatta ni vaikeempi sitä on sit lakanoita alkaa pöllyttää, edes toisen mieliks..

En edes enää osaisi harrastaa seksiä, mitä se edes on?

Miks ei voi harrastaa muuten kuin perinteisellä menetelmällä?
Minä ainakin olen aiemmilla kerroilla hoidellut miestä ihan suullisesti jne...ja hän on sitten hyväillyt minua eikä ole tarviinut mennä varsinaiseen toimintaan kun on vielä ollu paikat kipeenä.

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Minä ainakin olen aiemmilla kerroilla hoidellut miestä ihan suullisesti jne...ja hän on sitten hyväillyt minua eikä ole tarviinut mennä varsinaiseen toimintaan kun on vielä ollu paikat kipeenä.

Ei meillä oo ainakaan paiakt kipeenä. Ei vaan minkäänlainen seksuaalinen kanssakäyminen vois vähempää kiinnostaa.

Kaipa se ois kohta mentävä kallonkutisjalle :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tota:

Miulla ei ainakaan riitä halut edes suulliseen toimintaan =( ei yksinkertaisesti tee mieli YHTÄÄN... kai sitä miehen mieliks pitäis...

Yhteistyössä