seksistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaarina

Vieras
juttelin mieheni kanssa, aiheella ei nyt taida olla niin merkitystä. sanoin jotakin, minkä mies ymmärsi täysin väärin. hän luuli minun tarkoittaneen, että en haluaisi harrastaa enää seksiä(ainakaan lähiakoina). hän suuttui minulle todella ja alkoi huutamaan. korjasin asian heti ja kerroin mitä oikein olin lauseellani tarkoittanut. sitten hän vasta rauhoittui.
ihmettelen hänen reaktiotaan syvästi! meidän seksielämämme perustuu siihen, että minä joudun ""huolehtimaan"" kaikesta. minä joudun hankkiamaan ehkäisyn ja minä joudun tekemään aina aloitteen. jos näin en tee, meillä ei ole seksielämää ollenkaan. mies myös hyvin usein torjuu minut. jäinkin ihmettelemään sitä, että entä jos olisinkin oikeasi jutellessamme tarkoittanut sitä, että minulla ei nyt ole vähäänaikaan mielenkiintoa seksiin. mikä oikeus hänellä olisi suuttua minulle?! itse ei tee ikinä aloitetta ja torjuu minut usein(ja saa näin ollen minut tuntemaan itseni aivan kamalaksi..) ja se pitäisi minun hyväksyä muitta mutkitta. mutta minulla ei olisi oikeutta olla vähää aikaa ""haluton""!!!! mitä järkeä tässä on!?

No jopas on kummallinen suhtautuminen. Ehkäpä hän säikähti ja reagoi siksi asiaan noin. Kuten kaikki tiedämme suurin osa miehistä elää pelkällä seksillä ;)

Luulen, että jos olisit oikeasti tarkoittanutkin sitä asiaa, ja kun olisitte pohtineet yhdessä ja keskustelleet asiasta aikuisina, miehesi olisi varmasti ymmärtänyt mitä ajoit takaa.

Minusta on aivan turhaa rueta jälkeenpäin miettimään moisia asioita, kun tilanne on jo ohi. Tiedän, se on vaikeaa välillä, mutta yritä työntää asia pois mielestäsi TAI kohtaa miehesi ja keskustele. Kysy MIKSI hän suhtautui niinkuin suhtautui ja eikö hän ymmärtäisi tilannetta jos noin kävisi. Huomaa kuitenkin, että saatat kuulla jotakin odottamatonta. oletko valmis siihen?

Yhteistyössä