Seksitön loppuelämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jjjjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jjjjj"

Vieras
Me ei olla miehen kanssa harrastettu seksiä kunnolla.. 3 vuoteen. Jotenkin se vain loppu. Ja jos me edes yritetään, mä oon kankea, eikä mua kiinnosta. Vaikka mä _haluan_ seksiä. Mä haluan kunnon panon! Mutta en varmaan sitten mun miehen kanssa..

Mun mies on aina valmis, aina haluaa mua, ja aina tulee heti. JA se ärsyttää mua ihan suunnattomasti. Ei se voi haluta mua niin paljon, että tulee heti. Se on ihan varmasti aina tullut heti kaikkien kanssa, ja vain jotenkin haluaa mun uskovan.. No joo, pointti on se että ärsyttää ihan suunnattomasti että toinen on heti valmiina, ei mitään esileikkiä, haastetta.. Ei mitään! Ja se seksi kestää kokonaiset 3min, mistä 2min toinen pidättelee ettei tule. Ja kyllä, mä kerkeen tulla siinä ajassa myös, mutta ei se ole se mitä mä haluan.

Mitä vittua me tehdään? Ei elämää voi elää näin? Seksitön onnellinen avioliitto? Joo terve. Mä en edes muista ollaanko me koskaan suudeltu kunnolla. Tiedättekö _suudeltu_. En muista. Ehkei koskaan?

Mä oon nuori, elämäni parhaassa iässä, ja mä en usko että haluan tuhlata elämääni tähän.. Miksen mä vaan harrasta seksiä mun "aina valmiin" miehen kanssa? En vittu tiedä. Enkä todellakaan ole frigidi. Tekee mieli kokoajan...

Tyypillinen hölmö, omaan napaansa tuijottava ja kommunikointikyvytön nykynainen. Ihmettelee kun asiat eivät mene automaattisesti juuri niin kuin hän itse haluaa ja mies ei osaakaan lukea ajatuksia ja palvele kuuliaisesti naisen tarpeita juuri niinkuin nainen haluaa.

Jos tuollaisia asioita ette osaa parisuhteessa ratkoa niin onnea matkaan, kokeile seuraavaa. Tai sitten voit täyttää lottokupongin ja rukoilla samalla kyrpäkeijulta sellaista unelmien sonnia josta olet aina haaveillut. Todennäköisempää on se, että jäät yksin ja katkeroidut entisestään. Jos täältä palstalta pitää kysyä neuvoa niin se on jo aika vahva merkki siitä että sinusta ei mitään ratkaisuapua tilanteeseesti löydy vaan oletat että se ratkeaa itsestään tai sitten toiset yhtä pöljät kertovat sinulle mitä tehdä.

Eikö sitä sitten voi panna vaikka toistamiseen heti perään? Eikö vii keskustella, että ensin kunnolla esileikkiä vai tuleeko mies jo sen aikana? Toisaalta, tuntuu, että sulla luottamyspulaa mieheesi ja kaihoat muita ukkoja panemaan ni onko teillä tossa muutenkaan parisuhteessa hyvin asiat?

[QUOTE="jjjjj";30006275]Me ei olla miehen kanssa harrastettu seksiä kunnolla.. 3 vuoteen. Jotenkin se vain loppu. Ja jos me edes yritetään, mä oon kankea, eikä mua kiinnosta. Vaikka mä _haluan_ seksiä. Mä haluan kunnon panon! Mutta en varmaan sitten mun miehen kanssa..

Mun mies on aina valmis, aina haluaa mua, ja aina tulee heti. JA se ärsyttää mua ihan suunnattomasti. Ei se voi haluta mua niin paljon, että tulee heti. Se on ihan varmasti aina tullut heti kaikkien kanssa, ja vain jotenkin haluaa mun uskovan.. No joo, pointti on se että ärsyttää ihan suunnattomasti että toinen on heti valmiina, ei mitään esileikkiä, haastetta.. Ei mitään! Ja se seksi kestää kokonaiset 3min, mistä 2min toinen pidättelee ettei tule. Ja kyllä, mä kerkeen tulla siinä ajassa myös, mutta ei se ole se mitä mä haluan.

Mitä vittua me tehdään? Ei elämää voi elää näin? Seksitön onnellinen avioliitto? Joo terve. Mä en edes muista ollaanko me koskaan suudeltu kunnolla. Tiedättekö _suudeltu_. En muista. Ehkei koskaan?

Mä oon nuori, elämäni parhaassa iässä, ja mä en usko että haluan tuhlata elämääni tähän.. Miksen mä vaan harrasta seksiä mun "aina valmiin" miehen kanssa? En vittu tiedä. Enkä todellakaan ole frigidi. Tekee mieli kokoajan...[/QUOTE]

Jos tilanne on oikeasti noin paha, niin eroa.

Jos taas yhtään vielä välität, niin puhukaa yhdessä, käykää vaikka seksuaaliterapeutilla.

Miehistä yleensä, jos noin harvoin on seksiä niin totta helvetissä miehesi on heti valmis ja laukeaa heti. Naikaa enemmän ja useammin, se lääke auttaa joka vaivaan.

Mutta mietypä... Miksi helvetissä olet ylipäätään ajautunut suhteeseen, jos ette kosjaan olekaan suudelleet? Ehkä syy on ihan sinussa itsessäsi, olet ottanut jonkun rassukka-rentun, kun rentut on niin ihania... Kunnes arki koittaa?

Mieti, keskusteltaa, rakastelkaa.
Sitten joko suhdetta työstämään tai kuoppaamaan, mutta noin ei kannata jatkaa, teet hallaa vain teille molemmille.

• Tykkää
Reactions: kolmensoppa
4l9wl83ze2p.png

Me ei oltaisi yhdessä jos ei puhuttaisi. Puhutaan joka päivä. Mies tietää missä mennään, mä tiedän missä mennään. Mies tietää että mä haluan, mutta en halua. Parisuhteessa kaikki muu ont osi hyvin. Vietetään paljon aikaa yhdessä, ei ole luottamuspulaa, nautitaan toistemme seurasta ja .. Ollaan parhaita ystäviä. Ainoa on missä mättää - seksi. "kommunikointikyvytön nykynainen" - ei, kyllä mä puhun ja kerron. Mehän oltais ihan sekasin jos tästä ei oltaisi puhuttu.

MÄ vaan mietin, voikohan sitä palata koskaan siihen seksielämään.. Enkä mä halua muita miehiä. Mä haluan että mua pannaan kunnolla, mutta ei se tarkoita että himoitsen muita.

JA astro, painu helvettiin. Sulla elämässä kaikki ei taida olla ihan hyvin, kun kaikille pitää vastat niin vittuilen.

Jos tilanne on oikeasti noin paha, niin eroa.

Jos taas yhtään vielä välität, niin puhukaa yhdessä, käykää vaikka seksuaaliterapeutilla.

Miehistä yleensä, jos noin harvoin on seksiä niin totta helvetissä miehesi on heti valmis ja laukeaa heti. Naikaa enemmän ja useammin, se lääke auttaa joka vaivaan.

Mutta mietypä... Miksi helvetissä olet ylipäätään ajautunut suhteeseen, jos ette kosjaan olekaan suudelleet? Ehkä syy on ihan sinussa itsessäsi, olet ottanut jonkun rassukka-rentun, kun rentut on niin ihania... Kunnes arki koittaa?

Mieti, keskusteltaa, rakastelkaa.
Sitten joko suhdetta työstämään tai kuoppaamaan, mutta noin ei kannata jatkaa, teet hallaa vain teille molemmille.

Mä sanoin että mä en muista ollaan suudeltu josko koskaan, kunsiitä on niin pitkä aika.

Ja mikä tekee miehestä ressukan? Sama kun mä oon frigidi tässä tilanteessa? Tai renttu? Ei mun mies ole renttu. :D

Ja se laukeaminen. On ollut ihan alusta asti. Sillon mä otin sen hyvällä "jee mies haluaa mua NOIN paljon". Nyt näin monen vuoden jälkeen.. HUOH.

Kannattaa erota, niin voit lutkastaa aivan rauhassa.
Lutkastimet ja pillustimet ovat haluttua tavaraa, internetistä löydät lorttopillullesi vaikka joka päivä uuden kyrvästimen.

Ap lue tämä linkki.
Miehesi ei ole ainut, jolla on tuo vika. Ja laita miehesi lukemaan myös, vaikka
taitaa jo tietää tämän,mutta on miehiselle kunnialle vaikea myöntää, että
tarvitsee apua.
Mutta teillä on suhde muuten kunnossa, niin kyllä te tämänkin selvitätte.

Tarvitsette yhteistyötä ja tuet miestäsi

Siihen saa avun, olette turhaan siitä kärsineet

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00398

Ongelmana on siis miehesi nopea laukeaminen? Ja se, että miehesi ei tarvitse esileikkiä vaan on heti valmis? Ja sinä siis tarvitsisit esileikkiä, kunnon suudelmia ja kunnon panemista?

Puhumalla luulisi selviävän nuo esileikki- ja suudelma-toiveet. Nopeaan laukeamiseenkin on apu saatavilla. Miehesi voisi vaikka varata ajan urologille ja puhua siellä asiasta. Jos tämä asia on hänellekin ongelma.

Ymmärrän kyllä turhautumisesi. Se on aivan luonnollinen reaktio tässä tilanteessa. Nyt vaan rauhallisesti puhutte asioista ja tarvittaessa haette apua.

Miehetvaan one rilaisia, mun exä oli tosi nopea, silti nautin seksistä kovasti. Eli vähäb se on itseskäkin kiinni, miten asian ottaa. Jos alkaa jo etukäteen odottaa, että yy kaa koo nyt se tulee, niin onhansiiä fiilis kateissa.

Mun nykyinen mies on hodas, aika usein ei tule ollenkaan. On ikää vähän enemmän. Melkein nautin enemmän tuosta ensisestä. Ärsyttää kun ei saa toista laukeamaan ja tulee itsetuntoprobleemaa. En voi sanoa nauttivani seksistä enemmän nyt, vaikka mies on rakas ja jaksaa pitkään.

Seksi ei ollut siis mitenkään syy ekn ja mun eroon.

Ja juu, eikös sun pitäs saada tuosta tilanteesta rakentavaa?
Selvittää, että onko jotain lääketieteellistä konstia vaivaan?
Voiko vaikka hakata tattia pari kertaa ennen naimista?

Onko mitään edes yritetty, eikä paljon edes kiinnosta ja ajattelet muita miehiä niin kuinka viestini muka oli asiaton, mikä siinä oli valheellista taikka miksi asiasta täytyisi keskustella sivistyneesti huomioonottaen miehesi fiilikset ajatuksistasi?

Ja juu, eikös sun pitäs saada tuosta tilanteesta rakentavaa?
Selvittää, että onko jotain lääketieteellistä konstia vaivaan?
Voiko vaikka hakata tattia pari kertaa ennen naimista?

Onko mitään edes yritetty, eikä paljon edes kiinnosta ja ajattelet muita miehiä niin kuinka viestini muka oli asiaton, mikä siinä oli valheellista taikka miksi asiasta täytyisi keskustella sivistyneesti huomioonottaen miehesi fiilikset ajatuksistasi?

Saanko ihan näin ulkopuolisena ihmetellä sinun asennettasi?? Onko sinulla kolmen vuoden kokemusta siitä, että mies laukeaa heti? Pystytkö ymmärtämään, että se aiheuttaa turhautumista? Ja ap on täällä purkamassa tuntojaan ja kysymässä neuvoa, ei kaatamassa koko tunnevyöryä miehensä niskaan. Tai puhumassa miehensä arkaluontoisista asioista ystävilleen. Ja jos nyt jotain vähän kärjistetysti kirjoittaa turhautuneena, ei se silti tarkoita että on jättämässä miehensä tai menossa vieraisiin :)

Saanko ihan näin ulkopuolisena ihmetellä sinun asennettasi?? Onko sinulla kolmen vuoden kokemusta siitä, että mies laukeaa heti? Pystytkö ymmärtämään, että se aiheuttaa turhautumista? Ja ap on täällä purkamassa tuntojaan ja kysymässä neuvoa, ei kaatamassa koko tunnevyöryä miehensä niskaan. Tai puhumassa miehensä arkaluontoisista asioista ystävilleen. Ja jos nyt jotain vähän kärjistetysti kirjoittaa turhautuneena, ei se silti tarkoita että on jättämässä miehensä tai menossa vieraisiin :)

Aivan näin! Kiitos tästä vierras! Tykkäisin, jos olisin musta!

En osaa lukea nimimerkistä mitään, niitähän voi vaihdella kuin paskaisia kalsareita.
Erohaluhan tuosta tekstistä vilkkuu, koska paskaa seksiä.

Ensisijaisesti tällaisista asioista tulisi keskustela parin kanssa, ei suinkaan minkään paskapalstan paskaämmien kanssa.

Ensisijaisesti tällaisista asioista tulisi keskustela parin kanssa, ei suinkaan minkään paskapalstan paskaämmien kanssa.

Ai niin kuin sinun? Lasketko itsesikin siis tuohon kategoriaan?

Mielestäni ap:n on hyvä puida ongelmaa täällä, jos jollekin haluaa sydäntää purkaa. Ei olisi ap:n miestä kohtaan reilua kertoa tämän yksityisasioita ystäville. Ja kuten lukutaitoisena olet osannut ketjusta sisäistää, on ap jo keskustellut useasti asiasta puolisonsa kanssa.

Aloittajalle: Mä niin tiedän mistä sä puhut. Mieheni tulee puolessa minuutissa. Ennätys taitaa olla muutama minuutti ja siitäkin joutui osan aikaa olla irti minusta pidättelemässä itseään, ettei lasti lentänyt. Onhan se nyt ihan vtun turhauttavaa, kun ei saa KOSKAAN kunnon panoa. Orgasmin saan, sen mies osaa hoitaa suullaan, mutta ei tätä tilannetta tajua sellainen, joka ei ole kokenut. Ei voi ratsastaa, kun siinä mies ei hallitse tilannetta ja tulee heti, ei voi ottaa takaapäin, kun kiihottuu ihan liikaa ja laukeaa kolmen työnnön aikana. Ei jaksa itse edes innostua, kun kauhea panetus ja kiihottuminen palkitaan parilla varovaisella työnnöllä ja sitten on jo lasti sisuksissa.

Viimeksi eilen mies taas kysyi, että miten me saatais tää seksilakko loppumaan. Ei mulla ole sydäntä sanoa sille, että mä en vaan jaksa alkaa hommiin, kun ne loppuu kumminkin heti. Mies tiedostaa ongelman, jotain kommervenkkejä on koitettu, mutta ei (vielä) saatu mainittavaa apua. Mä en ole seksilakossa, en vaan tee aloitteita. Eikä tee mieskään. Mua panettaa tosi paljon, mutta olen hoitanut itseni mielummin omalla kädellä, kun en juuri sen kummempaa seksissäkään saa. Karua mutta totta :(
Mies on kaikinpuolin huipputyyppi muuten, siksi en ole eroamassakaan, vielä.