Seksitön loppuelämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jjjjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no.. itse näen että nimenlmaan seksiähän teillä on. Ei mitään muuta.
Väittäisin ettei teillä ole mitään atjen hellyyttä ja läheisyyttä. Pussaatteko/halaattko kun näette? Istutteko yhdessä sohvalla vaivihkaa silitellen toista? Pesetkö koskaan lämmöllä miehesi selän? Hän sinun? Silitätkö selkää toisen tehdessä ruokaa?
Niitä, tiedätkö sellasia pikkujuttuja?
Teettekö muutenkaan mitää asioita yhdessä? Jotai urheilua suosuttelisin tämän suhteen, nostaa molempien hormooneja ja hyvää mieltä...
Flirttailetko koskaan salaa miehellesi? Pidennätkö koskaan arjen pikkupusua suuteluksi?

Itse tulet panon aikana yhtä nopeeta, eli jotkut kemiathan teillä pelaa.
Jos saatte joskus puhuttua, nii miten olis ihan tälläinen perinteinen, tehkää asioita mut sopikaa et ei saa panna. Humalassa, selvinpäin, kuin vaan. Tai vuoroillat, toinen saa tulla, toinen ei.

Nyt vaan kuule miestä sarvista kiinni. Aika moni mies on valmis näkee vaivaa seksielämän parantamiseen, varsinkin jos siihen liittyy kokeilunhaluinen nainen!

Saanko ihan näin ulkopuolisena ihmetellä sinun asennettasi?? Onko sinulla kolmen vuoden kokemusta siitä, että mies laukeaa heti? Pystytkö ymmärtämään, että se aiheuttaa turhautumista? Ja ap on täällä purkamassa tuntojaan ja kysymässä neuvoa, ei kaatamassa koko tunnevyöryä miehensä niskaan. Tai puhumassa miehensä arkaluontoisista asioista ystävilleen. Ja jos nyt jotain vähän kärjistetysti kirjoittaa turhautuneena, ei se silti tarkoita että on jättämässä miehensä tai menossa vieraisiin :)

Luulenpa, että tämä Riippari-kommentoija on juuri tällainen minuuttimuna ja katkeroitunut sen takia, kun ei kykene tyydyttämään naisia.

Ongelmana on siis, että mies tulee heti. No, mitäpä jos annatte tulla, ja kiihotat hänet sitten uudestaan? Kestää varmasti kauemmin. Ja jos taas tulee nopeaan, niin toista sama, taatusti tulee hetki, ettei tule enää niin kovin helposti.

Tietty tää vaatii sulta panostusta myös.

No siis.. Ongelma ei ole täysin se että mies tulee heti. Kyllä siitä on nyt tullut ongelma, kun meillä ei ole ollut seksiä, ja sitten se tulee viiiiielä nopeammin :)

Kosketellaan, istutaan vierekkäin, ollaan läheisiä, mutta seksi.. Joku vaan saa mut kieltäytymään, ja sitten kun mä HALUAN oikein kunnolla, mies on valmis kun housut on jo poissa johtuen siitä ettei meillä ole seksiä :D Argh. No joo. Me puhutaan tästä kyllä paljon, mikä on hyvä, mutta en mä tiiä. Kai sitä pitäisi vaan joka päivä yrittää että saataisiin taaas seksielämä takaisin. En mä avioliitto tämän takia haluaisi heittää hukkaan, kun kaikki muu on nin hyvin, ja mies on mun.. sielunkumppani? Niin voisi kai sanoa. :)

Niin no.. itse näen että nimenlmaan seksiähän teillä on. Ei mitään muuta.
Väittäisin ettei teillä ole mitään atjen hellyyttä ja läheisyyttä. Pussaatteko/halaattko kun näette? Istutteko yhdessä sohvalla vaivihkaa silitellen toista? Pesetkö koskaan lämmöllä miehesi selän? Hän sinun? Silitätkö selkää toisen tehdessä ruokaa?
Niitä, tiedätkö sellasia pikkujuttuja?
Teettekö muutenkaan mitää asioita yhdessä? Jotai urheilua suosuttelisin tämän suhteen, nostaa molempien hormooneja ja hyvää mieltä...
Flirttailetko koskaan salaa miehellesi? Pidennätkö koskaan arjen pikkupusua suuteluksi?

Itse tulet panon aikana yhtä nopeeta, eli jotkut kemiathan teillä pelaa.
Jos saatte joskus puhuttua, nii miten olis ihan tälläinen perinteinen, tehkää asioita mut sopikaa et ei saa panna. Humalassa, selvinpäin, kuin vaan. Tai vuoroillat, toinen saa tulla, toinen ei.

Nyt vaan kuule miestä sarvista kiinni. Aika moni mies on valmis näkee vaivaa seksielämän parantamiseen, varsinkin jos siihen liittyy kokeilunhaluinen nainen!

Heh joo :) en ole ennen tullut kenenkään kanssa,mutta tämän kanssa, joka kerta vaikka seksi kestäisi minuutin. En tiedä miksi. Kemiat siis kyllä kohtaa :)

[QUOTE="jjjjj";30006963]No siis.. Ongelma ei ole täysin se että mies tulee heti. Kyllä siitä on nyt tullut ongelma, kun meillä ei ole ollut seksiä, ja sitten se tulee viiiiielä nopeammin :)

Kosketellaan, istutaan vierekkäin, ollaan läheisiä, mutta seksi.. Joku vaan saa mut kieltäytymään, ja sitten kun mä HALUAN oikein kunnolla, mies on valmis kun housut on jo poissa johtuen siitä ettei meillä ole seksiä :D Argh. No joo. Me puhutaan tästä kyllä paljon, mikä on hyvä, mutta en mä tiiä. Kai sitä pitäisi vaan joka päivä yrittää että saataisiin taaas seksielämä takaisin. En mä avioliitto tämän takia haluaisi heittää hukkaan, kun kaikki muu on nin hyvin, ja mies on mun.. sielunkumppani? Niin voisi kai sanoa. :)[/QUOTE]

Mitenkä olisi seksilakon sijaan seksitäyteinen aika? Harrastaisitte seksiä joka päivä, niin kuin pakotetusti vaikka kahden viikon ajan.
Ihmettelen myös vauhkoamostasi, jos kerran itsekin ehdit tuossa ajassa saamaan joka kerta.

[QUOTE="Lisi";30007300]Mitenkä olisi seksilakon sijaan seksitäyteinen aika? Harrastaisitte seksiä joka päivä, niin kuin pakotetusti vaikka kahden viikon ajan.
Ihmettelen myös vauhkoamostasi, jos kerran itsekin ehdit tuossa ajassa saamaan joka kerta.[/QUOTE]

Vauhkoamista.. Nojoo. Aika moni takertu tuohon nopeasti tulemiseen, vaikka ei se täysin tän jutun pointti ollut.

Enemmänkin se ettei meillä ole seksiä ja mä en tiedä miksei. Miksen mä halua vaikka mä haluan seksiä. Nojoo.

Sitä mä oon miettinyt että pitäisi vain joka päivä harrastaa, vaikka ei haluaisi. Mutta siinäpä se ongelma on! Mä meen ihan lukkoon. Mies tulee lähellä ja haluaisi, ja mä.. Jäädyn. Kieltäydyn ja jäädyn. :D

[QUOTE="jjjjj";30007432]Enemmänkin se ettei meillä ole seksiä ja mä en tiedä miksei. Miksen mä halua vaikka mä haluan seksiä. Nojoo.

Sitä mä oon miettinyt että pitäisi vain joka päivä harrastaa, vaikka ei haluaisi. Mutta siinäpä se ongelma on! Mä meen ihan lukkoon. Mies tulee lähellä ja haluaisi, ja mä.. Jäädyn. Kieltäydyn ja jäädyn. :D[/QUOTE]

Oho, jollain muulla on samoja "vikoja" kun mullakin.
Muhun iskee sellainen selittämätön ahdistus, kun nään miehen tulevan lähelle sillä mielellä. Jäykistyn ja kosketus tuntuu joskus ihan pahalta. Yleensä annan miehen siinä lämmitellä, niin alkaa se itsestäkin tuntua ihan hyvältä jossain vaiheessa enkä koskaan ole joutunut vasten tahtoa puuhastelemaan.

Olen miettinyt, että onko kyse kontrollin puutteesta? Että kun mä en ollut se, joka päätti, että nyt on sopiva aika harrastaa seksiä, niin se ahdistaa? Olen aika kova pitämään langat käsissäni muissa asioissa.
Tähän kun keksisi vastauksen joskus.

Oho, jollain muulla on samoja "vikoja" kun mullakin.
Muhun iskee sellainen selittämätön ahdistus, kun nään miehen tulevan lähelle sillä mielellä. Jäykistyn ja kosketus tuntuu joskus ihan pahalta. Yleensä annan miehen siinä lämmitellä, niin alkaa se itsestäkin tuntua ihan hyvältä jossain vaiheessa enkä koskaan ole joutunut vasten tahtoa puuhastelemaan.

Olen miettinyt, että onko kyse kontrollin puutteesta? Että kun mä en ollut se, joka päätti, että nyt on sopiva aika harrastaa seksiä, niin se ahdistaa? Olen aika kova pitämään langat käsissäni muissa asioissa.
Tähän kun keksisi vastauksen joskus.

Just tuota! En tiedä mistä tämä on tullut, ennen meillä harrastettiin seksiä päivittäin, enkä koskaan kieltäytynyt. Nyt jo menen negatiiviseksi kun mies edes katsoo mua sillä silmällä. :D Ihan kamalaa.