P
Pikan
Vieras
Harrastin äsken itsetyydytystä ja tuli melkein itku silmään. Elän parisuhteessa jossa seksi ei toimi, ei vaan millään toimi (miehellä pieni, oikeasti pieni ja tulee muutamalla työnnöllä, toista kertaa on turha haaveillakkaan kun on niin pieni ettei tunnu missään). En halua häntä enää ollenkaan. Usein seksikertamme on päättynyt kamalaan toivottomuuden tunteeseen, itkettään kun haluaisi kunnon panon! Pelkkää panosuhdettakin olen kokeillut, tunneihmisenä se ei oikein toimi.
Pitääkö tässä vaan erota, ja toivoa löytävänsä se oikea, siinäkin suhteessa?
Pitääkö tässä vaan erota, ja toivoa löytävänsä se oikea, siinäkin suhteessa?