Seksuaalinen suuntautuminen (?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Miten voi olla ettei vielä 26 vuotiaana tiedä "mikä on". Ja miten sen saa selville? Olen viime aikoina (=muutaman vuoden) miettinyt ja yrittänyt selvittäää pääni sisältöä, mutta ei siitä ota selvää. Ollako hetero-,bi- vai homo. Onko muilla ollut tälläisiä ongelmia vielä näin "vanhana"? Tuntuu todella tyhmältä miettiä nyt tälläisiä asioita. Minulla on 2 lasta, olen eronnut. Ja kaikki on aina olettanut, että olen hetero (minä itse mukaan luettuna). Johtuen varmaan siitä, että olen pikku tytöstä asti suunnitellut meneväni naimisiin ja ryhtyväni äidiksi . Ja niin teikin. Mies ei vaan oikein iskenyt. Eikä ne iske vieläkään. Voiko sitä näin yht äkkiä, kahden lapsen
yh-äitinä, "herätä" ja myöntää itselleen olevansa sittenkin lesbo. Tunnen itseni typeräksi :( Ja miten tästä eteenpäin. Tapaanko unelmieni naisen ja elämme kaikki yhdessä onnellisena perheenä. En jotenkin usko :( Miten tää meni näin vaikeeks :(

Kokeilemalla kai se selviää...en tiedä. Miksi tunnet itsesi typeräksi? Vaikka mies ei iskenyt, sulla on kuitenkin kaksi ihanaa lasta. Ja jos nyt kokeilet naista ja ei iske, niin sitten olet tavannut vääriä miehiä. :hug:

Kai se sitten selviää kun se oikea ihminen tulee vastaan. Pitää mielen avoinna kaikille vaihtoehdoille niin eiköhän se siitä. Ei varmaan kannata vaivata päätään asialla vaan nauttii elämästä ja ihmisistä! =)

otapa yhteyttä paikkakuntasi SETA:an, tai lueskele vaikka nettisivuja. Et todellakaan ole yksin, kolmenkympin tietämillä useimmille vasta varmistuu se tosiasiallinen suuntautuminen, jos se ei ole ollut aivan teinistä asti kiveen veistetyn varmaa.

Tsemppiä pohdinnoillesi!