Seksuaalisesti hyvin turhautunut nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iloinen antaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Iloinen antaja"

Vieras
Heippa. Kaipaan vinkkejä, parhaassa tapauksessa mahdollisimman käytännöllisiä ja sellaisia, jotka ovat osoittautuneet elävässä elämässä toimiviksi.

Minä olen 27, mieheni 30. Olemme asuneet yhdessä puolisen vuotta. Etäseurustelleet sitä ennen 1,5v. Suhde on pääasiassa hyvä.

Ongelma on seksi. Se kestää liian vähän aikaa, mies siis laukeaa liian pian. Harrastamme seksiä harvoin, n. kerran viikossa ja silloin itse yhdyntä kestää vain joitakin kymmeniä sekunteja. Saan toisinaan suuseksiä, mutta nautin eniten yhdynnästä ja haluaisin sen kestävän pidempään. Onko kenelläkään takataskussa niksejä, joilla miehen kestävyyteen voisi vaikuttaa?

Tätä on jatkunut jo kauan ja olen siitä miehelle maininnutkin. Olen toivonut, että harrastaisimme seksiä useammin jolloin kestokin voisi parantua, mutta jostakin syystä tahti on edelleen sama, noin kerran viikossa (joskus useammin, joskus harvemmin). Tulee kaikenlaisia esteitä. No, kerran viikossa kävisi mulle, jos tuntisin oloni seksin jälkeen tyytyväiseksi, mutta en tunne. Eilen harrastimme taas "pikaseksiä" jonka jälkeen olin niin paskana että tuli itku, jonka tietenkin peitin mieheltä. Pelkään että jos järjestän kohtauksen, seksi vähenee entisestään ja toisaalta pelkään että jos en järjestä kohtausta, mies ei ota asiaa vakavasti.

Mies sanoo että kestävyyteen voi vaikuttaa lihasten hallinnalla, mutta ihmettelen, miksei hän sitten tee niin.

Tämä tullee johtamaan jossain vaiheessa siihen, etten minä halua enää ollenkaan, koska liian lyhyen toimituksen jälkeen tunnen oloni jokseenkin nöyryytetyksi. Tarkoitan, että on vaikeaa innostua ja himoita, kun hetken kuluttua pitäisi voida katkaista kiihko kuin vivusta vääntämällä. Ei se onnistu. Eikä se onnistunut eilenkään, kun pillitin kurjaa seksielämääni vessassa lukkojen takana.

Pitkä avautuminen, toivottavasti joku jaksoi lukea.

"Eikö tuo ole miehellesi ongelma? Luulisi, että hän olisi halukas tekemään jotain ongelman eteen."

Ensin luulin että olisi, mutta nyt alkaa näyttää siltä että ei ole. Hän on sitä mieltä ettei seksi ole maailman tärkein asia, mutta hyvähän hänen on kun saa tyydytyksen joka kerta. En haluais pistää miestä vaihtoon vielä, joten pitää yrittää ensin jotain muuta.

Osaatteko sanoa miten seksiterapeutille pääsee? Mieluiten niin ettei maksaisi maltaita, olemme aikasta pienituloisia :D

No se mies nyt vain yrittää vähätellä asiaa jotta ei joutuisi raukka ihan paniikkiin ja tukehtuisi suorituspaineisiinsa. Täysin ymmärrettäväähän se on. Suosittelen että suhtaudut hyvin lempeästi ja ymmärtäväisesti, mutta kuitenkin määrätietoisesti. Silleen että ei tämä nyt maailmaa kaada, mutta selvitetään se silti.

Koitapa katsoa paikallisen surakunnan sivuilta, joku perhe- tai pariterapeuttikin osaa auttaa ratkomaan seksuaalisia pulmia.

Meillä oli ihan täsmälleen sama ongelma, minun turhautumisia ja itkemisiä myöten. Nyt, kun en enää halua, mies kestääkin kauemmin, välillä ei meinaa laueta ollenkaan. Itse taas toivon aina, että tulisi nyt jo äkkiä. Ei taida mieskään kovin kiihottunut olla kun niin kauan kestää.

Itse aiemmin puhuin miehelle tuosta, että voisi treenata niitä lihaksiaan jne. muttei tehnyt mitään kuitenkaan. Ratkaisu olisi kuulemma ollut, että olisin ottanut suihin ennen yhdyntää. Ja siihenhän se olisi jäänyt, ei tuo mies jaksa toista kertaa samana iltana.

Olen miettinyt samaa kuin sinä, Cassy. Olen tosiaan ollut liiankin lempeä eikä mies tajua että tämä on oikeasti ongelma. Olen jopa yrittänyt selittää hänelle että miettisi, miltä hänestä tuntuisi jos kesken yhdynnän minä yhtäkkiä nousisin pois, toteaisin, että se oli sitten siinä, olipas kivaa ja painuisin suihkuun :D No, esimerkki näytti ensin menevän jakeluun mutta ei johtanut mihinkään käytännön toiminnan muuttumiseen tai edes (näkyvään) yrittämiseen. Argh.

Ja mitä "vieraan" kommenttiin tulee, olen itsekin tarjonnut suihinottoa ennen yhdyntää, mutta luovuin siitä koska ei mies sitten enää ala toista kertaa. Tai jos otan suihin vain sen verran että mies ei laukea vaan jatkamme siitä yhdyntään, mies laukeaa entistäkin nopeammin. Huokaus.

Edellinen poikaystävä oli jotenkin lukossa asian kanssa emmekä harrastaneet seksiä vuoteen!! Sitten minä kypsyin odotteluun ja lähdin omille teilleni. Mistä näitä seksiongelmaisia miehiä oikein tulee?! ;)

Mulle sanoi seksiterapeutti kerran, että seksiongelmat on viime kädessä AINA kommunikointiongelmia. Silloin mä mietin että eikö toi akka kuuntele mua yhtään. Nyt mä ajattelen, että voi piru miten oikeassa olikaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä oli ihan täsmälleen sama ongelma, minun turhautumisia ja itkemisiä myöten. Nyt, kun en enää halua, mies kestääkin kauemmin, välillä ei meinaa laueta ollenkaan. Itse taas toivon aina, että tulisi nyt jo äkkiä. Ei taida mieskään kovin kiihottunut olla kun niin kauan kestää.

Toisen kiihottuneisuus kiihottaa itseä kaikkein eniten. Kylmää lahnaa jyystäessä taas tuntuu siltä kuin jyystäisi - no, kylmää lahnaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:

Toisen kiihottuneisuus kiihottaa itseä kaikkein eniten. Kylmää lahnaa jyystäessä taas tuntuu siltä kuin jyystäisi - no, kylmää lahnaa.

Miksi mies edes haluaa jyystää kylmää lahnaa? Vaikka tietää ettei lahna itsekään sitä edes halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Se, että kylmä lahna suostuu jyystämiseen, on merkki välittämisestä. Se monelle miehelle merkitsee enemmän kuin jyystäminen.

Kuulostaa kyllä jokseenkin masentavalta noin kokonaisuudessaan. Että suostuu jyystämään, koska nainen välittää, joka merkitsee jyystämistä enemmän. ja jota nainen ei kuitenkaan halua. :(

Olen siis liian kiihottunut :D

Aloin tässä ajatella että jos ottaisinkin ihan erilaisen lähestymistavan. Olen kartellut liian innokasta päällekäymistä sen takia että pelkään miehen laukeavan liian nopeasti, ja toisaalta olen välillä tosi nuiva mutta jospa vain alkaisin "käydä päälle" - uudestaan ja uudestaan. Ehkä se auttaisi. Voisi sitä ainakin kokeilla. Ei voisi ainakaan syyttää yrityksen puutteesta. Se vaan, että välillä tuntuu olevan multa puhti kadoksissa kun pettymykset tyytymättömäksi jäämisestä on joltensakin kerta kerralta kovempia.

Ja kun sanoin olevani "nuiva", viittasin tietenkin siihen että välillä tulee ihan rehellisesti sanottuna fiilis että miks mää ees yritän kun kuiteski ite jään ilman. Muuten pidän itseäni ihan reippaana petipuuhissa.

Rukoilijasirkka, yleensä mä olen päällä koska se on kivointa, ja hidastan kyllä kun huomaan miehen orastavan laukeamisen merkit. Mutta yleensä sitä junaa ei enää ehdi pysäyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Rukoilijasirkka, yleensä mä olen päällä koska se on kivointa, ja hidastan kyllä kun huomaan miehen orastavan laukeamisen merkit. Mutta yleensä sitä junaa ei enää ehdi pysäyttää :D

Kannattasko sit kokeilla toisinpäin, tai niin, että mies liikuttaa sua siinä päällä ja pysäyttää, jos täytyy?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano sille, että pidättää, jos meinaa tulla. Eikö voi lopettaa jyystämistä aina vähäksi aikaa, jos meinaa laueta?

Anteeksi jos tyhmiä kysyn.

Se on tosi ärsyttävää, jos mies aina parin työnnön jälkeen keskeyttää hetkeksi. Turhauttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sano sille, että pidättää, jos meinaa tulla. Eikö voi lopettaa jyystämistä aina vähäksi aikaa, jos meinaa laueta?

Anteeksi jos tyhmiä kysyn.

Se on tosi ärsyttävää, jos mies aina parin työnnön jälkeen keskeyttää hetkeksi. Turhauttavaa.

Mutta jos ei ikinä tee niin, ei varmaan myöskään opi pidättelemään, vaan laukeaa aina samantien. Vaikka mistäs minä tiiän, arvelen vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jospa vain alkaisin "käydä päälle" - uudestaan ja uudestaan

Suosittelisin tuota - kuulostaa siltä että mies ei jaksa/osaa ylläpitää omaa mieskuntoa vaan tarvitsee säännöllistä ja perusteellista tyhjennysapua.

Miehen anatomia on suunniteltu laukeamaan ainakin kerran päivässä, selvästi pidemmät laukeamisvälit vaikuttaa toimintavarmuuteen.

db2624-big-balls.jpg

Well kiitos Wasp, varmasti tuli sulle onnellinen olo kun pääsit jakamaan tuon.

Muiden vastausten perusteella mahdollisuuksia on siis

a) jatkaa yrittämistä omin voimin seksielämän parantamiseksi
b) hankkia ammattiapua.

Vaihtoehto a) houkuttelee tietysti enemmän, en ole koskaan ollut mitenkään terapeutteihin kallellaan vaikka heistä varmasti apua onkin. Jos lakkaisin toistamasta miehelle sanallisesti, mitä haluan, ja alkaisin enemmän "ottaa" sitä, you know.

Jos tämä ei toimi, sitten räjähdän :)

Ja sitten vasta hankkiudun terapiaan.

Yhteistyössä