Seksuaalisesti hyvin turhautunut nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iloinen antaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos miehelle riittää kerta viikossa, niin onnistuisiko se häneltä kuitenkin useammin, vaikkakaan ei kahdesti samana iltana? Jos tässä onkin kaksi ongelmaa, toinen kyky ja toinen kesto. Vähäisestä kyvystä olisi seurannut vähäinen käyttö jolloin pienikin ärsyke riittää laukaisemaan.

Mies, hyvä pointti. Kyllä mieheltä silloin tällöin luonnistuu useampikin kerta viikossa, jos vain seksille riittää aikaa. Olen esim hyvin tyytyväinen kolmeen kertaan viikossa, silloin en edes seksin jälkeen halua enempää, olin saanut orgasmin eli en. Olen kuitenkin saanut nautiskella tarpeeksi. Mutta kolme kertaa/viikko on meillä todellinen harvinaisuus johtuen miehen vuorotyöstä ja kaikenlaisesta sosiaalisesta elämästä, joka tuppaa painottumaan iltoihin.

Oikeastaan se mitä toivoisin eniten, olisi että mies osoittaisi samaa palavaa intoa minua kohtaan kuin alkuaikoina, jolloin vaatteet lensivät melkein jo eteiseen. Se jos mikä on kiihottavaa. Mitenkähän sen saisi palautettua.. meinaan, jos pannaan aina vaan kerran viikossa tai harvemmin, ne panot alkaa muistuttaa ns. pakkopanoja, eli et nyt hässitään ku ei oo pitkään aikaan hässitty. Se ei ole kiihottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oikeastaan se mitä toivoisin eniten, olisi että mies osoittaisi samaa palavaa intoa minua kohtaan kuin alkuaikoina, jolloin vaatteet lensivät melkein jo eteiseen.

Tämä on tietysti vähän utopistista todella pitkällä aikavälillä, siis se että alkuaikojen suurin into säilyisi. Mutta jos katsoin oikein, että olette kaiken kaikkiaan olleet vasta 2 vuotta yhdessä, josta siitäkin suurimman osan etäsuhteena, niin tuo laskettaisiin monessa tapauksessa vielä alkuvaiheeksi :/

Puhu vielä miehellesi. Asia voi olla hänellekin vaikeampi kuin hän edes uskaltaa tunnustaa. Kyllähän mies kuin mies voisi laueta muutamassa kymmenessä sekunnissa ellei yrittäisi pidätellä ja nauttia "kyydistä" ...ja suoda naisellekin tyydytyksen.

On ainakin olemassa voiteita, jotka turruttavat eli niistä voisi olla apua. Kysäise vaikka lääkäriltä tai netistä.
Kurkkaa:
http://www.kontrolli.info/

No enpä ota mitään paineita sellasista asioista että kuinka paljon pitäisi jollain ihme mittarilla harrastaa seksiä kun on oltu yhdessä näin-ja-näin kauan tai vähän aikaa :D Suhde on toki alkuvaiheessa ja oikeastaan etäsuhdetta syytänkin tästä tilanteesta, koska emme voineet silloin tosiallisina alkuaikoina olla toistemme lähellä paljoakaan ja siten seksielämä ei päässyt sillä tavalla kehittymään.

No, tämä on nyt tällaista pohdiskelua. Se, mitä teen seuraavaksi on, että yritän itse potkia seksielämäämme eteenpäin (sillä on selvää että näin ei voi jatkua) ja toivon miehen innostuvan mukana, ja toisekseen yritän vielä painottaa miehelle, että ymmärtäähän hän, että puutteessa kituva avovaimo on huono ja kärttynen avovaimo. Tyydytetty ja sängyssä huomioitu avovaimo on onnellinen ja iloinen avovaimo, joka saattaa huomioida miestä muutenkin elämässä paremmin :) Eikös? Oikeastaan tästä päättelyketjusta pitäisi kaikkien tyytymättömien naisten tehdä miehellensä huoneentaulu.

Yhteistyössä