Seksuaaliset omituisuudet ja kun kumppani ei ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuinka pääsee eroon siitä tunteesta, että ei saa olla oma itsensä seksuaalisesti? Kerroin miehelle muutama päivä sitten eräästä fantasiastani ja hän tyrmäsi minut täysin.. mieltymykseni ovat hieman erilaisia, tiedän, mutta olisin kaivannut hieman ymmärrystä tai edes neutraalia suhtautumista. Nyt tunnen itseni torjutuksi ja olo on sen mukainen :(

Onko teillä vastaavaa suuntaan tai toiseen? Miksi ei voi edes harkita sellaista asiaa joka ei itselle olekaan nro 1 sängyssä, jos ei se loukkaa tai satuta? Miksi toisen nautinto on niin vähäpätöinen asia? :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
saanko kysyy millanen fantasia kyseessä, sit ehkä tajuu paremmin

Halu tulla "raiskatuksi" tai siis.. no, aika vaikea selittää lyhyesti.

No ei tippuis multakaan ymmärrystä jos olisin mies. Oksettavaa. Mene jonnekin pusikkoon kökkimään niin joku tulee ja raiskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
saanko kysyy millanen fantasia kyseessä, sit ehkä tajuu paremmin

Halu tulla "raiskatuksi" tai siis.. no, aika vaikea selittää lyhyesti.

No ei tippuis multakaan ymmärrystä jos olisin mies. Oksettavaa. Mene jonnekin pusikkoon kökkimään niin joku tulee ja raiskaa.

Oman miehen kanssa hiukan eri asia. Jos sitä tahtoo itse, on ihan eri asia kuin tulla raiskatuksi jossain sattumanvaraisessa paikassa. Eikä tässä nyt ole siitä kyse. Kaikilla meillä on omat mieltymyksemme.

Anna mies sulattelee asiaa jonku aikaa. Onhan se aika vaatimus vaikkakin täysin NORMAALI.

Eikä sillä todellakaan ole mitään tekemistä oikean raiskauksen kanssa.

Ei kannata kertoa.
Itse pyörittelin mielessä vuosikausia fantasiaa piiskatuksi tulemisesta. Kun sitten kerran kerroin miehelle, se myöntyi ajatuksesta.
Asia eteni sitten niin, että kokeilimme sitä kerran ja miehenikin piti siitä. Hän alkoi "piiskaamaan" minua joka päivä, aina ohimennessään katseli tuhmasti ja läpsi pyllylle. Jossain vaiheessa raivostuin täysin ja kielsin tekemästä sitä. Sen jälkeen en ole enää piiskaamisesta innostunut.

No mä ymmärrän tuon ihan ok. Mulla vähän sama, eihän se nyt oikeasti sitä tarkoita, että haluaa että joku ventovieras raiskaa, vaan sitä, että tuttu ja turvallinen rakas ottaa vähän rajummin roolileikissä.

Kyllä mäkin loukkaantuisin jos mun fantasiat suorilta käsin lytättäis ja tuomittais.
Niin kauan kun kaikki tapahtuu molempien osapuolten halusta ja vapaasta tahdosta mä oon itse valmis kokeilemaan mitä tahansa mun kumppani haluaakin. sama tietysti toisinkin päin.
Raiskausfantasiat ei oo mitenkään harvinaisia eikä ne tarkoita sitä et oikeasti haluis tulla raiskatuksi. Kokeile selittää fantasiaasi vielä, ehkä miehesi vaan jotenkin säikähti ja haluaakin kokeilla sitä kunhan vaan ensin kunnolla siitä puhutte.

No, kerran menin tunnustamaan samanlaisen fantasian (en halunnut sitä toteuttaa, puhuttiin vain kaikista tuhmista mielikuvista yms) silloiselle vatipäämiekkoselleni, joka illan tullen päätti yrittää raiskata minut. Suuttui sitten, kun hädissäni menin alta pois, huusin ja potkin. Hyvä etten saanut turpaani JA tullut raiskatuksi... Enpä ole miesten kanssa moisista fantasioista sittemmin jutustellut. Tuli vatipäästäkin ex aika pian.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
'raiskaus' lienee naisten yleisimpiä fantasioita, jos miehesi vaikuttaa jotenkin vielä hämmentyneeltä, niin voit kertoa sen hänelle

Yritin sitä selittää.. mutta toisaalta omaani liittyy myös oikeaa väkivaltaa jossain määrin. En tiedä sitten, kyllä meillä harrastetaan esim. fistausta ja anaaliseksiä, jälkimmäistä hän himoitsee alati. Jonkun mielestä sekin voisi olla omituista! En tiedä miten saisin hänet ymmärtämään. Hän olettaa nyt, että en nauti ns. normaalista seksistä ollenkaan - ihan täysin väärin siis.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
No, kerran menin tunnustamaan samanlaisen fantasian (en halunnut sitä toteuttaa, puhuttiin vain kaikista tuhmista mielikuvista yms) silloiselle vatipäämiekkoselleni, joka illan tullen päätti yrittää raiskata minut. Suuttui sitten, kun hädissäni menin alta pois, huusin ja potkin. Hyvä etten saanut turpaani JA tullut raiskatuksi...

Sait mitä tilasit. :D

(sori, mut tuo on tilanteena niin hilpee...)

Yhteistyössä