R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alatiesynnytys
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Jos ei ole mitään syytä sektiolle niin synnytys on paras tapa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:alatiesynnytys
tämmöstä ei ollu vaihtoehtona, vaan ala tie synnytys.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Jos ei ole mitään syytä sektiolle niin synnytys on paras tapa.
Eikö sektiota lasketa "synnytykseksi"?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Jos ei ole mitään syytä sektiolle niin synnytys on paras tapa.
Eikö sektiota lasketa "synnytykseksi"?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zz:ei helkkari, ei ikinä sektiota huvinvuoksi!!! (niinkuin jenkkilässä... )
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Ei. Olen itse kokenut molemmat tavat, enkä todellakaan kokenut synnyttäväni kun lapsi leikattiin pois.
En ollut aktiivinen osapuoli vaan objekti, jolle tehtiiin leikkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Ei. Olen itse kokenut molemmat tavat, enkä todellakaan kokenut synnyttäväni kun lapsi leikattiin pois.
En ollut aktiivinen osapuoli vaan objekti, jolle tehtiiin leikkaus.
Onko sektiolla ulos tulleen lapsen äiti äiti ollenkaan jos hän ei ole ollenkaan synnyttänyt?
Alkuperäinen kirjoittaja noh:sinänsä ihan sama mitä sitä itse haluaisi, Suomessa kun ei saa itse valita.