P
pojat02ja04
Vieras
Minulle jouduttiin tekemään hätäsektio vuosi sitten. Onko ketään muita sektion kokeneita? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kyllä se siitä vaalenee, mulla oli aika pitkään se arpi pahan näköinen, nyt kun kaverit välillä kysyy että minkä näköinen se on, ja näytän niin ne sanoo, että ei sitä edes huomaa...todella hyvin parantunut, älä huoli...Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 20:17 marjut109 harmaana kirjoitti:Minulle tehtiin kanssa kiireellinen sektio neljä viikkoa sitten.
Haava on noin 15 cm bikinirajassa. Vielä aika kamalan näköinen mutta eiköhän se aikaa myöten siitä vaalene.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 15:18 Tiiuliinu kirjoitti:Juups, täällä yks kiireellisen sektion kokenut...
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 10:56 seniorita kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 15:18 Tiiuliinu kirjoitti:Juups, täällä yks kiireellisen sektion kokenut...
kuin myös :wave:
tai tummenee!!! voi nimittäin käydä niinkin. mulla tummeni ja kovasti.tosin ei sillä mulle mitään väliä oo mutta jollekin voi olla kova pala.Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 20:17 marjut109 harmaana kirjoitti:Minulle tehtiin kanssa kiireellinen sektio neljä viikkoa sitten.
Haava on noin 15 cm bikinirajassa. Vielä aika kamalan näköinen mutta eiköhän se aikaa myöten siitä vaalene.. :/
Minulle tehtiin hätäsektio (huomenna tule tasan vuosi). Ja mulla erittäin hyvin parantunut haava, pitkä, mutta ihan alavatsassa(melkein bikinirajassa) ja vaakatasossa. Miksi jotkut tekee vielä pystyyn???Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 13:58 NeitiNäpsä kirjoitti:2 x suunniteltu sektio. Toinen oli perätilassa ja toinen liian iso vauva.
Nyt kolmas suunniteltu sektio tulossa 1.3, koska vauva liian iso-..taas!
Viilto suoraan alas navasta ja on RUMA! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2005 klo 20:57 Viivuliini kirjoitti:Käsittääkseni silloin tehdään pystyviilto mahaan, kun on ihan tulipalokiire, vauvan hengenlähtö lähellä.
mulla ollu tosissaankin hätäsektio ei ollu aikaa hukattavana sekuntiakaan mut mulla on poikittain leikkaushaava
Meidän vauvalla oli hengenlähtö lähellä...sydän pysähtyi pitkäksi aikaa ja minulla vaakatasossa, joten ei pidä paikkaansa...Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2005 klo 20:57 Viivuliini kirjoitti:Käsittääkseni silloin tehdään pystyviilto mahaan, kun on ihan tulipalokiire, vauvan hengenlähtö lähellä.
Vaakaviillossa on ollut enemmän aikaa ährätä vauvaa ulos.
Mulla vaakaviilto, leikkaus kiireellisenä päivystyksenä, mutta rauhallisesti.
Tehtiin n. vuosi sitten.